eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 748 na odc. od km 8+590 - 8+970 polegająca na budowie chodnika w m. Bugaj, gm. Strawczyn w podziale na zadania częścioweZadanie nr 1 - Budowa chodnika w m. Bugaj, gmina Strawczyn; Zadanie nr 2 - Remont obiektu mostowego na drodze wojewódzkiej nr 748 w km 9+050 w miejscowości Bugaj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-11

Ogłoszenie nr 510216881-N-2019 z dnia 11-10-2019 r.

Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 748 na odc. od km 8+590 - 8+970 polegająca na budowie chodnika w m. Bugaj, gm. Strawczyn w podziale na zadania częściowe: Zadanie nr 1 - Budowa chodnika w m. Bugaj, gmina Strawczyn; Zadanie nr 2 - Remont obiektu mostowego na drodze wojewódzkiej nr 748 w km 9+050 w miejscowości Bugaj

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588069-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540187693-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich, Krajowy numer identyfikacyjny 12757400000000, ul. ul. Jagiellońska 72, 25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, e-mail Zamowienia.Publiczne@szdw.kielce.com.pl, faks 041 347-04-70.
Adres strony internetowej (url): www.szdw.kielce.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 748 na odc. od km 8+590 - 8+970 polegająca na budowie chodnika w m. Bugaj, gm. Strawczyn w podziale na zadania częściowe: Zadanie nr 1 - Budowa chodnika w m. Bugaj, gmina Strawczyn; Zadanie nr 2 - Remont obiektu mostowego na drodze wojewódzkiej nr 748 w km 9+050 w miejscowości Bugaj

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Postępowanie nr 28

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 748 na odc. od km 8+590 - 8+970 polegająca na budowie chodnika w m. Bugaj, gm. Strawczyn w podziale na zadania częściowe: Zadanie nr 1 - Budowa chodnika w m. Bugaj, gmina Strawczyn Zadanie nr 2 - Remont obiektu mostowego na drodze wojewódzkiej nr 748 w km 9+050 w miejscowości Bugaj Zakres robót budowlanych: Zadanie nr 1: - Roboty rozbiórkowe; - Budowa chodnika po stronie lewej i prawej DW 748; - Budowa i przebudowa zjazdów; - Budowa peronów przy zatokach autobusowych; - Frezowanie nawierzchni DW 748; - Wykonanie nawierzchni DW 748; - Wykonanie odwodnienia DW 748; - Wdrożenie projektu stałej organizacji ruchu. Zadanie nr 2: - Roboty rozbiórkowe; - Roboty ziemne; - Wzmocnienie belek; - Wykonanie wyrównanie płyty przęsłach ; - Wykonanie wsporników płyt przejściowych; - Wykonanie izolacji; - Ułożenie krawężników; - Ułożenie nawierzchni; - Umocnienie stożków przyczółków; - Umocnienie koryta rzeki. Zamówienie będzie realizowane w oparciu o Dokumentacje projektowe, zgodnie z Przedmiarami robót, Kosztorysami ofertowymi, Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi, harmonogramem rzeczowo-finansowym i umową

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45232400-6, 45233220-6, 45232220-7, 45233290-8, 45233220-7, 45111000-8, 45233300-2, 45233100-0, 45262210-6, 45262310-7, 45262300-4, 45320000-6, 45233000-9, 45221000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1158586.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Robót Drogowych DUKT Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@dukt.info.pl
Adres pocztowy: ul. Zakładowa 17
Kod pocztowy: 26-052
Miejscowość: Nowiny
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 967891.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 967891.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1362778.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie nr 2

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na Zadanie nr 2 na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Prawo zamówień publicznych, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tego zadania

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.