eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy Targ › Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej SMREK w Zaskalu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-02

Ogłoszenie nr 510216605-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.

Zarząd Powiatu Nowotarskiego: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej SMREK w Zaskalu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594099-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zarząd Powiatu Nowotarskiego, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ, tel. (0-18) 26 61 300, fax. (0-18) 26 61 344 Adres strony internetowej: www.nowotarski.pl, Adres e-mail: przetarg@nowotarski.pl, Godziny urzędowania: 7:30 - 15:30 w imieniu Dyrektora Domu Pomocy Społecznej "SMREK" w Zaskalu, ul. K. K. Wojtyły 136, Zaskale 34-424 Szaflary.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Powiatu Nowotarskiego, Krajowy numer identyfikacyjny 49189333900000, ul. Bolesława Wstydliwego 14, 34-400 Nowy Targ, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 26 61 300, e-mail przetarg@nowotarski.pl, faks 18 26 61 344.
Adres strony internetowej (url): www.nowotarski.pl/bip/przetargi/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju opałowego dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej SMREK w Zaskalu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZA.272.35.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia są: Sukcesywne dostawy oleju opałowego lekkiego, w okresie od dnia podpisania umowy do 30 czerwca 2021 r., spełniającego wymagania określone w PN-C 96024:2011 do kotłowni Domu Pomocy Społecznej w Zaskalu, ul. Kardynała Karola Wojtyły 136, 34-424 Szaflary.Dostarczany olej opałowy musi spełniać następujące parametry: 1)Wartość opałowa (minimalna) - 42,6 MJ/kg 2)Temperatura zapłonu (minimalna) - 56°C 3)Zawartość siarki (maksymalna) - 0,2% (m/m) 4)Temperatura płynięcia (maksymalna) - -20°C 5)Gęstość maksymalna w temperaturze 15°C - 860kg/m³ Planowana, łączna ilość dostaw oleju opałowego wynosi ok. 57 m³. Jest to ilość szacunkowa. Ostateczna ilość zamówionego oleju opałowego będzie zależeć od poziomu cen w ciągu roku i limitu środków finansowych, który zostanie określony w umowie. Dostawy będą realizowane sukcesywnie, w oparciu o rzeczywiste potrzeby Zamawiającego.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ilości dostarczanego oleju o 20% w przypadku sprzyjających warunków atmosferycznych "łagodnej zimy". Szacunkowe zużycie oleju opałowego ma zastosowanie tylko i wyłącznie kalkulacyjne, nie stanowi zobowiązania do jego zakupu. Rzeczywiste zużycie zakupionego oleju opałowego w trakcie realizacji umowy wynikać będzie wyłącznie z bieżących potrzeb Zamawiającego. PRZYBLIŻONY TERMIN POSZCZEGÓLNYCH DOSTAW: Przybliżony miesiąc dostawy: Ilość m3 około: Październik 9 ,Listopad 8, Grudzień 8 ,Styczeń 8, Luty 8, Marzec 8, Czerwiec 8 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i terminów dostaw wg własnych potrzeb. Zmiana ilości dostarczonego oleju opałowego nie wpłynie na dodatkowe skutki finansowe i prawne dla Zamawiającego, poza wynagrodzeniem wynikającym z umowy oraz ilością zamówionego i otrzymanego oleju opałowego z zachowaniem współczynnika korygującego dla zamówienia głównego Zamawiający wymaga dostarczenia przez Wykonawcę do każdej dostarczonej partii oleju opałowego certyfikatu (świadectwa) jakości. Certyfikat (świadectwo) jakości, musi określać rzeczywiste parametry fizyko- chemiczne dostarczonej partii oleju opałowego w odniesieniu do wymagań określonych w PN-C-96024:2011. Certyfikat (świadectwo) ma być wystawiony przez producenta oleju opałowego lub laboratorium posiadające akredytację PCA w zakresie parametrów jakościowych objętych przedmiotem umowy, a w odniesieniu do oleju opałowego dostarczanego ze składu materiałowego znajdującego się poza terenem Polski jako dokument równoważny certyfikatowi (świadectwu) jakości, wystawionemu przez laboratorium producenta, traktowana będzie "Deklaracja zgodności wyrobu" wystawiona zgodnie z zasadami określonymi w PN-EN 45014:2000 zawierającą dane określone w PN-C-96024:2011.Najpóźniej w dniu pierwszej dostawy, Wykonawca przekaże Odbiorcy kartę charakterystyki produktu, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 25 lutego 2011 r. o substancjach i preparatach chemicznych (t.j. Dz. U. 2019 poz. 1225 z późn. zm.). Olej opałowy należy dostarczać cysternami samochodowymi zgodnie z wymaganiami normy PN-91/C-04024, wyposażonymi w końcówki wlewowe z zalegalizowanym "odmierzaczem" w jednostkach miary - m3. Olej opałowy lekki należy dostarczać z zachowaniem wszystkich obowiązujących przepisów regulujących przewóz materiałów niebezpiecznych. Wykonawca realizuje dostawy na własny koszt i ryzyko. Dostawa oleju opałowego lekkiego będzie odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeby Odbiorcy, każdorazowo na podstawie zamówienia częściowego składanego przez Odbiorcę, określającego ilość i termin dostawy.Olej musi być dostarczany do kotłowni Odbiorcy w dni robocze w godzinach 8:00 - 14:00. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia oleju opałowego w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia przez Odbiorcę. Miejsce dostawy: Dom Pomocy Społecznej "SMREK" w Zaskalu, ul. K.K. Wojtyły 136, magazyn paliw płynnych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09135100-5


Dodatkowe kody CPV: 09135100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 150406.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: EUROSPED PALIWA Sp. z o.o. Sp. k
Email wykonawcy: biuro@paliwa24.com.pl
Adres pocztowy: ul. Dworska6
Kod pocztowy: 41-902
Miejscowość: Bytom
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 131456.25
Oferta z najniższą ceną/kosztem 131456.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 135694.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.