eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Rewitalizacja placu zabaw przy ul. Jordanowskiej - etap I i II - Utworzenie strefy fitness

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-02

Ogłoszenie nr 510216025-N-2020 z dnia 02-11-2020 r.

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych: Rewitalizacja placu zabaw przy ul. Jordanowskiej - etap I i II - Utworzenie strefy fitness

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589186-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kędzierzyn-Koźle, Wydział Zamówień Publicznych, Krajowy numer identyfikacyjny 52450700000000, ul. ul. Piramowicza 32, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 77 40 34 451, e-mail zp@kedzierzynkozle.pl, faks 77 40 34 451.
Adres strony internetowej (url): http//przetargi.kedzierzynkozle.pl;https://e-propublico.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rewitalizacja placu zabaw przy ul. Jordanowskiej - etap I i II - Utworzenie strefy fitness

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.104.2020.AW

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

A. Zakres zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest utworzenie nowej strefy fitness przy ul. Jordanowskiej na terenie istniejącego placu zabaw (w tym celu należy dokonać niewielkiej niwelacji terenu, utwardzić podłoże kostką betonową przy urządzeniach siłowni zewnętrznej, wykonać nowe ogrodzenie, doposażyć nowo powstałą strefę w nowe urządzenia siłowni zewnętrznej), w tym: 1. Wykonawca zobowiązany będzie do demontażu dwóch podwójnych zestawów fitness wraz z demontażem istniejącej kostki betonowej ułożonej przy urządzeniach o powierzchni 22 m2 wraz z usunięciem podbudowy spod kostki (warstwa betonu i tłucznia); 2. Wykonawca przed przystąpieniem do układania nowej nawierzchni z kostki betonowej zobowiązany będzie usunąć/wyrwać wywieźć dwa korzenie po drzewach; 3. Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu i utwardzenia podłoża pod nowymi urządzeniami siłowni zewnętrznej kostką betonową szarą fazowaną typu Holland o wymiarach szer. 20 cm dł. 10 cm i gr. 6 cm o łącznej powierzchni ok. 210 m2 , kostka pochodząca z demontażu powierzchni 22 m2 powinna zostać wykorzystana ponownie przy tworzeniu nowej strefy fitness, gdyż jest bardzo dobrym stanie jej wiek to ok. 3 lata; 4. Wykonawca wykona niwelację nawierzchni z kostki betonowej. Do placu zabaw od ul. Grabskiego doprowadzony jest chodnik, w celu ułożenia nawierzchni z kostki betonowej w jednym poziomie Zamawiający zaleca obniżenie istniejącego chodnika o kilka centymetrów. Wykonawca zobowiązany jest dokonać samodzielnej oceny i uzyskać akceptację Zamawiającego; 5. Wykonawca poza powierzchnią brukowaną zamontuje dwie ławki parkowe typu KOBE, przekazane przez Zamawiającego; 6. Wykonawca zakupi i zamontuje obrzeża trawnikowe betonowe o następujących wymiarach wys. 20 cm, grub. 6 cm, dł. 100 cm (łączna długość obrzeży to 70 mb), obrzeża trawnikowe betonowe zostaną zamontowane na całym terenie objętym tworzeniem nowej strefy fitness; 7. Wykonawca ułoży obrzeża betonowe na ławie betonowej, beton z klasy min. C12/15; 8. Wykonawca wykona podbudowę z kruszywa łamanego frakcji 0 - 31 mm, po zagęszczeniu warstwa musi wynosić min. 10 cm. Następnie ułoży kostkę betonową na 4cm warstwie cementowo - piaskowej; 9. Po ułożeniu kostki betonowej należy wypełnić szczeliny piaskiem, a następnie zamieść ułożoną powierzchnię przy użyciu szczotek ręcznych i przystąpić do ubijania nawierzchni. Do ubijania ułożonej nawierzchni z kostki betonowej stosuje się wibratory płytowe z osłoną z tworzywa sztucznego dla ochrony kostek przed uszkodzeniem i zabrudzeniem. Po ubiciu nawierzchni należy ponownie uzupełnić szczeliny piaskiem i zamieść całą zabrukowaną nawierzchnię. 10. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie do zakupu i montażu nowego ogrodzenia o długości 37,5 mb, które należy wykonać z paneli ogrodzeniowych o następujących parametrach, HR 8/6/8 (podwójny drut poziomy o średnicy 8 mm i pojedynczy drut pionowy o średnicy 6 mmm, wymiar oczek 50 x 200 mm), panel o wymiarach 2,5 m szerokości i 1,23 m wysokości, ocynkowany i malowany proszkowo na kolor RAL 6005 zielony, mocowany do słupka o profilu min. 60 x 40 mm, wysokości 2,00 m i grubości ścianki min. 2 mm który również musi być ocynkowany i malowany proszkowo na kolor RAL 6005. Pod panelami ogrodzeniowymi musi zostać zamontowana betonowa podmurówka pełna (bez przetłoczeń) o parametrach 20 x 249 x 5,5 cm wraz z odpowiednimi łącznikami prostymi oraz jednym łącznikiem narożnym (z czego 10 cm powinno być zamontowane powyżej gruntu reszta podmurówki i łączników poniżej). Dodatkowo w nowym ogrodzeniu poza panelami opisanymi powyżej, należy zamontować dwie furtki wraz z zamkami i klamkami, wypełnienie światła furtki musi być z drutu 8/6/8 tak jak paneli ogrodzeniowych. Furtki powinny być o szerokości min. 1,20 m i wysokości 1,33 m tak aby po zamontowaniu miały jednakową wysokość z resztą ogrodzenia. Istotne jest, aby obie furtki otwierały się do wewnątrz placu z czego jedna w prawą stroną a druga w lewą stronę. 11. Wszystkie urządzenia siłowni zewnętrznej muszą zostać zamontowane w jednym poziomie w celu osiągnięcia jednego poziomu dla całej powierzchni brukowanej; 12. Urządzenia siłowni zewnętrznej muszą być zamontowane zgodnie i zachowaniem stref bezpieczeństwa przewidzianych dla danego rodzaju urządzenia; 13. wszystkie urządzenia musza być wykonane zgodnie z PN - EN 16630 : 2015 lub równoważną; 14. Zamówienie obejmuje dostawę i montaż następujących urządzeń siłowni zewnętrznej; - wyciąg do podciągania i krzesło do wyciskania - urządzenia do ćwiczeń o wymiarach 2,25 ÷ 2,35 m x 0,65 ÷ 0,75 m i wysokości 1,95 ÷ 2,05 m; - prasa nożna i rower - urządzenia do ćwiczeń o wymiarach 2,60 ÷ 2,70 m x 0,50 ÷ 0,60 m i wysokości 1,95 ÷ 2,05 m; - surfer i biegacz - urządzenia do ćwiczeń o wymiarach 2,25 ÷ 2,35 m x 0,80 ÷ 0,90 m i wysokości 1,95 ÷2,05m; - drabinka i podciąg nóg - urządzenia do ćwiczeń o wymiarach 1,55 ÷ 1,70 m x 1,05 ÷ 1,15 m i wysokości 2,00 ÷ 2,10 m; - twister i orbitrek - urządzenia do ćwiczeń o wymiarach 2,55 ÷ 2,65 m x 0,50 ÷ 0,65 m i wysokości 1,95 ÷ 2,05 m; - motyl i wioślarz - urządzenia do ćwiczeń o wymiarach 2,50 ÷ 2,60 m x 1,55 ÷ 1,65 m i wysokości 2,00 ÷ 2,10 m; Wszystkie zestawy urządzeń fitness powinny być zamontowane na pylonie w jednym z kolorów: RAL 6006 (ciemno zielonym) bądź RAL 1037 (żółty słoneczny), zaś pozostałe elementy urządzenia powinny być pomalowane w jeden z kolorów: RAL 7024 (szary grafitowy) bądź RAL 7032 (szaro beżowy) lub RAL 9011 (czarny grafitowy). Instrukcja użytkowania urządzeń powinna być zamontowana na pylonie trwale naniesiona sitodrukiem. Elementy stalowe urządzeń powinny być wykonane ze stali St3 (R35), ocynkowane ogniowo i malowane podwójnie proszkowo farbami poliestrowymi. W urządzeniach siłowni zewnętrznych powinny być zastosowane następujące materiały: - rama nośna z rur stalowych o średnicy min. 90 x 3,6 mm; wsporniki ruchowe rur stalowych o średnicy min. 40 ÷ 63 x 3,6 mm; siedziska ruchome; siedziska i oparcia wykonane ze stali; pokrywa zabezpieczająca elementy mocujące z aluminium; uchwyty i rączki z polichlorku winylu; łożyska typu zamkniętego (NSK); połączenie słupków nośnych ramy nośnej w fundamencie wykonane śrubowo jako sztywne; stopy fundamentowe o wymiarach 0,6 x 0,6 m i wysokości 0,6 m z betonu klasy min. B30/B25; zaślepki z tworzywa sztucznego; zabezpieczenie pylonów z góry i dołu za pomocą nakładek żeliwnych. Łączenia wszystkich drążków z słupami konstrukcyjnymi muszą być wykonane w sposób uniemożliwiający wystawanie ostrych krawędzi. Wszystkie śruby i nakrętki muszą być zabezpieczone zaślepkami polimerowymi. Wszystkie słupy konstrukcyjne i drążki muszą być zaślepione w taki sposób, aby uniemożliwiony był dostęp wilgoci do ich wnętrza. Ostre krawędzie muszą być zaokrąglone promieniem minimalnym 3 mm. Wszystkie elementy stalowe (słupy konstrukcyjne, drążki, poręcze, szczeble) muszą być podwójnie malowane proszkowo, zabezpieczone antykorozyjnie poprzez śrutowanie, galwanizację i cynkowanie. Słupy konstrukcyjne malowane w kolorze RAL 6012 (ciemno zielonym) bądź RAL 1037 (żółty słoneczny). 15. Wszelkie zmiany koloru mogą nastąpić tylko i wyłącznie za zgodą Zamawiającego. 16. Wykonawca zobowiązany będzie do przygotowania dokumentacji niezbędnej do złożenia zgłoszenia budowy obiektów lub wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę do Starostwa Powiatowego, pisemnie zaakceptowanej przez Zamawiającego i Przewodniczącego Rady Osiedla Azoty (lub osoby upoważnionej do reprezentowania RO). Zgłoszenia dokona Zamawiający. B. Przedmiot umowy obejmuje ponadto następujące obowiązki: 1. Wykonawca ponosi także wszelką odpowiedzialność za zniszczenia w drzewostanie podczas prowadzonych prac - zobowiązany będzie do wykonania nowych nasadzeń adekwatnych do powstałych strat na własny koszt pod kierunkiem Inspektora do spraw kształtowania terenów zieleni miejskich (lub osoby wskazanej przez Zamawiającego); 2. W momencie odbioru dostarczonych i zamontowanych urządzeń siłowni zewnętrznej Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu certyfikaty ich wykonania zgodnie z obowiązującą normą PN - EN 16630 : 2015 lub równoważną. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do remontów i napraw zniszczeń powstałych w czasie prowadzonych prac np. zniszczeń nawierzchni istniejących chodników; 4. Koszty transportu sprzętu z bazy na miejsce prowadzenia prac i z powrotem ponosi Wykonawca; 5. Po wykonaniu montażu Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania i wyrównania terenu, wykopany ewentualny gruz bądź inne odpady zagospodaruje na własny koszt zgodnie z ustawą o odpadach. Na całym terenie objętym zakresem prac wykonawca dokona siewu trawy w miejscach gdzie się pojawiły ubytki, na którą udzieli jednorocznej gwarancji od chwili odbioru końcowego całego zadania

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 68292.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIT PARK Sp. z o.o. Sp. k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Powstańców Wielkopolskich 74
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 76186.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 76186.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76186.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.