To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-30
Ogłoszenie nr 510215410-N-2020 z dnia 30-10-2020 r.
Gmina Bierawa: Zakup i dostawa pojemników na odpady zmieszane
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587670-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bierawa, Krajowy numer identyfikacyjny 53141293500000,
ul. Wojska Polskiego
12,
47-240
Bierawa, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
+48774872266, e-mail
inwestycje@bierawa.pl, faks
+48774872262.
Adres strony internetowej (url): www.bierawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa pojemników na odpady zmieszane
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IRZP.271.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowych pojemników służących do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych o pojemności 120 l na terenie gminy Bierawa. Wykonawca dostarczy pojemniki pod wskazane przez Zamawiającego adresy, na terenie gminy Bierawa, zgodnie z wykazem, który przekaże Zamawiający. Pojemniki do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych o parametrach technicznych opisanych poniżej: - pojemniki nowe wyprodukowane w 2020 r. - pojemność 120 l - ilość 2 400 szt. - kolor czarny lub antracyt - wykonane zgodnie z normami: PN-EN 840-2, PN-EN 840-5, PN-EN 840-6. - pojemniki w pełni sprawne, nieuszkodzone, wykonane z tworzywa HDPE - pojemniki powinny być o wytrzymałości i odporności na uszkodzenia mechaniczne zgodnie z normami wskazanymi powyżej, odporne na promieniowanie UV, odporne na temperaturę w zakresie -20oC do +60oC oraz wszelkiego rodzaju chemikalia. - pojemniki muszą być przystosowane do opróżniania przez typowe śmieciarki posiadające tylne wysięgniki podnoszące, listwę grzebieniową. - trwałe oznakowanie pojemników symbolem (logo) Gmina Bierawa za pomocą termodruku odpornego na opady, promieniowanie UV oraz temperaturę (wzór logo stanowi załącznik nr 7 do siwz). - każdy pojemnik ma posiadać kolejną numerację wykonaną w formie termodruku lub wypalenia laserowego na klapie pojemnika. Miejsce dostawy: dystrybucja pod wskazane adresy nieruchomości na terenie gminy Bierawa (ilość nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej ok. 2200) w miejscowościach Brzeźce, Stare Koźle, Bierawa, Lubieszów, Dziergowice, Solarnia, Grabówka, Korzonek, Ortowice, Kotlarnia, Goszyce, Stara Kuźnia, zgodnie z wykazem, który przekaże Zamawiający w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca dostarczy pojemniki własnym transportem, na własny koszt, własne ryzyko oraz zapewni ich rozładunek. Okres udzielonej gwarancji i rękojmi: Wymagany okres gwarancji i rękojmi na dostarczone pojemniki min. 24 miesiące z uwzględnieniem zapisów określonych w SIWZ w zakresie zwiększenia gwarancji jako czynnika punktacyjnego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp, jednakże podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia Zamawiający będzie oczekiwał. Zgodnie z art. 30 ust. 5B Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Podstawową formą wykazania, że rozwiązania są równoważne lub charakteryzują się lepszymi parametrami jest przedstawienie szczegółowej specyfikacji technicznej. Oferta, w której sprzęt nie spełnia określonych warunków zostanie odrzucona
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
273170.73
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SSI SCHÄFER Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
227304.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Wodzierady w okresie od 01.07.2024r. do 30.06.2025r."
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.