To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-09
Ogłoszenie nr 510214572-N-2019 z dnia 09-10-2019 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim: Remont drogi powiatowej nr 1503W Grodzisk Mazowiecki - Siestrzeń - Ojrzanów w miejscowości Opypy, Książenice na odcinku od km 3+037 do km 5+837
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 594494-N-2019 z dnia 2019-09-10
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, Krajowy numer identyfikacyjny 14976316000000,
ul. ul. Traugutta
41,
05-825
Grodzisk Mazowiecki, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
227 240 570, e-mail
sekretariat@pzdgm.pl, faks
227 240 570.
Adres strony internetowej (url): www.pzdgm.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont drogi powiatowej nr 1503W Grodzisk Mazowiecki - Siestrzeń - Ojrzanów w miejscowości Opypy, Książenice na odcinku od km 3+037 do km 5+837
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DT.43.26.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Roboty drogowe obejmują wykonanie: Remontu drogi powiatowej nr 1503W Grodzisk Mazowiecki - Siestrzeń - Ojrzanów w miejscowości Opypy i Książenice na odcinku od km 3+037 do km 5+837 w Gminie Grodzisk Mazowiecki, Powiat Grodziski: Łączna długość odcinka wynosi 2800,00m. 2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: Frezowania istniejącej nawierzchni asfaltowej w ciągu drogi powiatowej nr 1503W oraz na asfaltowych włączeniach w drogi boczne - średnia grubość frezowania 5cm, skropienia mechanicznego warstwy nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej emulsją asfaltową modyfikowaną, ułożenia warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 11 PMB 45/80-55 w ciągu drogi powiatowej nr 1503W oraz na asfaltowych włączeniach w drogi boczne - grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5cm, rozebranie nawierzchni zatok autobusowych z kostki betonowej gr. 8cm, wykonania nawierzchni zatok autobusowych z kostki betonowej gr. 8cm, na podsypce cementowo - piaskowej Rm=5,0MPa - grubość warstwy 6,0cm z wypełnieniem spoin piaskiem, wykonanie oznakowania poziomego (linie segregacyjne ciągłe i przerywane oraz przejścia dla pieszych) z mas chemoutwardzalnych grubości 3-4mm, wykonanie poprzecznych linii akustyczno-wibracyjnych z mas chemoutwardzalnych koloru czerwonego grubości 5-6mm, ustawienie słupków z rur stalowych Ø50mm i zamontowaniem znaków z grupy D typu "2" - 2 szt. oraz słupka Ø50mm z rur stalowych z wysięgnikiem i zamontowaniem znaku z grupy D typu "2" - 1 szt., montaż słupków oraz aktywnych tarcz znaków D-6 pulsujących światłem barwy żółtej z własnym zasilaniem solarnym w obrębie przejść dla pieszych - 6 szt. 3. Roboty przygotowawcze: o Prace pomiarowe winny być wykonane zgodnie z obowiązującymi Instrukcjami GUGiK Prace pomiarowe powinny być wykonane przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i uprawnienia. Punkty wierzchołkowe, punkty główne, pośrednie trasy muszą mieć oznaczenia określające jednoznacznie w sposób trwały charakterystykę i położenie tych punktów. o Roboty rozbiórkowe obejmują frezowanie istniejącej warstwy ścieralnej oraz rozbiórkę nawierzchni zatok autobusowych w celu wykonania nowej nawierzchni. 4. Nawierzchnia: Zakres robót obejmuje sfrezowanie istniejącej warstwy ścieralnej nawierzchni asfaltowej - średnia grubość 5 cm, skropienia mechanicznego warstwy nawierzchni przed ułożeniem warstwy ścieralnej emulsją asfaltową modyfikowaną polimerami, ułożenia warstwy ścieralnej z mieszanki mastyksowo-grysowej SMA 11 PMB 45/80-55, w ciągu drogi powiatowej nr 1503W oraz na asfaltowych włączeniach w drogi boczne - grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 5cm. Zamawiający dopuszcza prowadzenie robót w technologii połówkowej, pod warunkiem wypełnienia szwów w osi jezdni oraz połączeń poprzecznych i podłużnych dyspersyjnym kitem asfaltowo-kauczukowym półgęstym typu LATERBIT oraz doszczelnienie masami zalewowymi typu BIGUMA. 5. Zatoki autobusowe Zakres robot obejmuje rozebranie nawierzchni zatok autobusowych z kostki betonowej gr. 8cm, wykonania nawierzchni zatok autobusowych z kostki betonowej gr. 8cm, na podsypce cementowo - piaskowej Rm=5,0MPa - grubość warstwy 6,0cm z wypełnieniem spoin piaskiem. 6. Projekt organizacji ruchu na czas realizacji robót. Zakres robót obejmuje wykonanie projektu organizacji robót na czas wykonywania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, oznakowanie prowadzonych robót zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu oraz utrzymanie oznakowania w czasie wykonywania robót. Projekt organizacji ruchu na czas prowadzonych robót powinien przewidywać realizację prac przy utrzymaniu ruchu kołowego, zamawiający dopuszcza prowadzenie robót w technologii połówkowej po spełnieniu warunków wynikających z pkt. 4. Po zakończeniu robót do obowiązków wykonawcy należy demontaż oznakowania z czasowej organizacji ruchu oraz wprowadzenie organizacji ruchu zgodnej z przekazanym projektem stałej organizacji ruchu nr zatwierdzenia WK.7121.1.31.21.2019 z dnia 19.04.2019r., organ zatwierdzający - Starosta Grodziski. 7. Warunki realizacji zamówienia Roboty wykonać zgodnie z: a) dokumentacja projektowa PW, POR, OST, OST, WT-1 z 2014, WT-2 z 2014 cz. I i 2016 cz.II, - załącznik nr 9A, 9B, 9C do SIWZ b) STWiOR - załącznik nr 8 do SIWZ (załacznik nr 3 do Umowy) c) istotne postanowienia umowy (wzór umowy) - załącznik nr 7 do SIWZ d) obowiązującymi normami i przepisami, W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. Jeżeli Wykonawca zamierza zaoferować rozwiązanie równoważne, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. 3. Wymagania dot. zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. a. Zamawiający wymaga, by czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlano - montażowych o ile nie będą wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej, były wykonywane przez osoby zatrudnione (przez Wykonawcę lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę chyba, że wykonanie tych czynności nie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz.108, z późn. zm.). b. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, nie dotyczą wymogu zatrudniania określonych grup pracowników w ogóle, ale zatrudnienia osób do realizacji niniejszego zamówienia. Nie może stanowić spełnienia warunku określonego powyżej samo tylko zatrudnienie ww. osób, które następnie nie będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia. c. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest udokumentować zatrudnianie osób, o których mowa powyżej. W związku z tym wykonawca obowiązany jest ewidencjonować czas pracy tych osób oraz czynności, które były wykonywane przez te osoby w ramach realizacji przedmiotowego zamówienia. d. Wykonawca, na żądanie zamawiającego, obowiązany jest przedłożyć dowody zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie w formie zanonimizowanych umów o pracę (umowy pozbawione danych osobowych pracowników) lub oświadczenia wykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy. e. Z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia ww. osób, w związku z realizacją zamówienia wykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2 % wartości zamówienia brutto za każdy miesiąc braku spełnienia obowiązku zatrudniania pracowników na podstawie umowy o pracę, zgodnie z wymogami wskazanymi powyżej . f. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności związane z realizacja zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. g. Składając ofertę Wykonawca złoży jedynie oświadczenie w zakresie zatrudnienia pracowników, zawarte w formularzu oferty (załącznik nr 6 do SIWZ), 4. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 36-miesięcznej gwarancji za wady licząc od daty zakończenia robót i podpisania protokołu odbioru robót.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1552618.12
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno Drogowych w Grójcu Spółka z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1432480.36
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRODZISKA MAZOWIECKIEGO
- Dostosowanie pomieszczeń do wymogów ppoż. w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Grodzisku Maz
- Budowa drogi gminnej ul. Szwedzkiej w Grodzisku Mazowieckim
- Budowa budynku Centrum opiekuńczo-mieszkalnego we wsi Szczęsne wraz z infrastrukturą towarzyszącą
- Dostawa energii elektrycznej oraz świadczenia usługi odbioru i rozliczania energii elektrycznej wprowadzonej do sieci OSD z mikroinstalacji dla budynku przy ulicy Żyrardowskiej 48 w Grodzisku Maz.
- DOSTAWY LICENCJI OPROGRAMOWANIA SERWEROWEGO I UŻYTKOWEGO, DOSTAWA SERWERA ZAPASOWEGO ORAZ MODERNIZACJA i AKTUALIZACJA ZASOBÓW INFORMATYCZNYCH, W TYM CENTRALNE ZARZĄDZANIE KOMPUTERAMI I UŻYTKOWNIKAMI .
- "Realizacja robót budowlanych na terenie Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 1 w Grodzisku Maz."
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Inwestycja w infrastrukturę drogową, szansą na poprawę jakości życia mieszkańców i odwiedzających turystów w Gminie Ogrodzieniec
- Budowa obiektu usługowo-handlowego wraz z infrastrukturą techniczną na potrzeby marketu ALDI zlokalizowanego przy ul. Ks. Dr Władysława Łęgi, na terenie działki niezabudowanej o nr 378/4, obręb 132
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Baranów
- Budowa chodnika wzdłuż ulicy Strzelców Bytomskich od Domu Seniora do granicy z Gminą Tarnowskie Góry
- Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
- Remont drogi gminnej nr 115331E Esterka
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.