eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-29

Ogłoszenie nr 510214344-N-2020 z dnia 29-10-2020 r.

Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. "Baltic Beach Wrack - Conversion of a Nuisance To a Resource and Asset" - CONTRA

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587513-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 5401088600-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Politechnika Gdańska Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, Krajowy numer identyfikacyjny 00000162000000, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. +48583472419, e-mail szp@wilis.pg.gda.pl, faks +48583472413.
Adres strony internetowej (url): https://www.pg.edu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 22/WILiŚ/2020, CRZP 219/002/D/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu laboratoryjnego dla Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 6 części: Część A - Destylator laboratoryjny, Część B - Wstrząsarka - przesiewacz laboratoryjny, Część C - Zestaw multimetru cyfrowego wraz z sondą LDO, Część D - Zestaw przetwornika oraz sond do pomiaru stężenia tlenu i pH, Część E - Destylator parowy i Część F - Suszarka laboratoryjna. 3. Przedmiot zamówienia przeznaczony będzie na: Część A i B - cele dydaktyczne i naukowe Katedry Geotechniki, Geologii i Budownictwa Morskiego; Część C i F - potrzeby realizacji projektu pn. "Baltic Beach Wrack - Conversion of a Nuisance To a Resource and Asset" - CONTRA, nr zadania 033523. Część D - potrzeby realizacji projektu pn. Czynniki wpływające na konkurencyjność zróżnicowanych bakterii nitryfikacyjnych AOB-NOB w układach ze skróconą ścieżką usuwania azotu, nr zadania 033368 oraz badań realizowanych na Wydziale Inżynierii Lądowej i Środowiska; Część E - na potrzeby realizacji projektu badawczego pn. Badania nad procesami usuwania związków biogennych, wybranych metali ciężkich oraz arsenu w systemach pływających wysp hydrofitowych zasilanych spływem powierzchniowym z terenów rolniczych i miejskich - Decyzja Dyrektora Narodowego Centrum Nauki nr DEC-2019/35/N/ST8/01134. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego - Politechnika Gdańska, Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk,budynek HYDRO nr 20: Część A i B przedmiotu zamówienia - III piętro pok. 312; Część C, D, E i F przedmiotu zamówienia - II piętro laboratorium 206. Koszty z tym związane należało wliczyć w cenę oferty. 5. Przedmiot zamówienia w części E - Destylator parowy obejmuje rozpakowanie, ustawienie i uruchomienie sprzętu oraz przedstawienie podstawowej obsługi destylatora. 6. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, pochodzący z bieżącej produkcji, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowił załącznik nr 5 do SIWZ. 8. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6A-F do SIWZ. 9. Nomenklatura (kod) wg CPV: Część A - Destylator laboratoryjny - 42910000-8 Aparatura do destylacji, filtrowania lub rektyfikacji, Część B - Wstrząsarka - przesiewacz laboratoryjny - Kod wg CPV 38436100-1 Wstrząsarki mechaniczne, Część C - Zestaw multimetru cyfrowego wraz z sondą LDO - Kod wg CPV 38410000-2 Przyrządy pomiarowe, Część D - Zestaw przetwornika oraz sond do pomiaru stężenia tlenu i pH - Kod wg CPV 38410000-2 Przyrządy pomiarowe, Część E - Destylator parowy - 42910000-8 Aparatura do destylacji, filtrowania lub rektyfikacji, Część F - Suszarka laboratoryjna -38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego). 10. Zamawiający wymagał, aby Wykonawca udzielił gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia w wymiarze co najmniej: Część A - Destylator laboratoryjny - 12 m-cy; Część B - Wstrząsarka - przesiewacz laboratoryjny - 12 m-cy; Część C - Zestaw multimetru cyfrowego wraz z sondą LDO: przenośny miernik cyfrowy, sonda przewodności i sonda pH - 24 m-cy, sonda LDO - 36 m-cy, osłona sondy 12 m-cy; Część D - Zestaw przetwornika oraz sond do pomiaru stężenia tlenu i pH - 24 m-cy; Część E - Destylator parowy - 12 m-cy; Część F - Suszarka laboratoryjna - 24 m-cy, liczonej od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego bez uwag.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 42910000-8


Dodatkowe kody CPV: 38436100-1, 38410000-2, 38000000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część A - Destylator laboratoryjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2656.73
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MERAZET S.A.
Email wykonawcy: przetargi@merazet.pl
Adres pocztowy: ul. J. Krauthofera 36
Kod pocztowy: 60-203
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 3055.32
Oferta z najniższą ceną/kosztem 3055.32
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3523.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część B - Wstrząsarka-przesiewacz laboratoryjny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4392.97
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MERAZET S.A.
Email wykonawcy: przetargi@merazet.pl
Adres pocztowy: ul.J. Krauthofera 36
Kod pocztowy: 60-203
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4864.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4864.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5520.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część C - Zestaw multimetru cyfrowego wraz z sondą LDO

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6285.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Hach Lange Sp. z o.o.
Email wykonawcy: info-pl@hach.com
Adres pocztowy: ul.Krakowska 119
Kod pocztowy: 50-428
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10979.47
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10979.47
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10979.47
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część D - Zestaw przetwornika oraz sond do pomiaru stężenia tlenu i pH

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Uzasadnienie W postępowaniu do części D została złożona tylko jedna oferta Wykonawcy: Endress+Hauser Polska Spółka z o.o., ul. Wołowska 11, 51-116 Wrocław z ceną 32.106,36 zł. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 28.257,55 zł i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Do przedstawionego powyżej stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka, o której mowa w art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część E - Destylator parowy

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. Uzasadnienie W postępowaniu do części E została złożona tylko jedna oferta Wykonawcy: WITKO Spółka z o.o., al. Piłsudskiego 143, 92-332 Łódź z ceną 44.009,40 zł. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 42.617,04 zł i nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Do przedstawionego powyżej stanu faktycznego znajduje zastosowanie przesłanka, o której mowa w art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Pzp. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Część F - Suszarka laboratoryjna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6574.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MERAZET S.A.
Email wykonawcy: przetargi@merazet.pl
Adres pocztowy: ul. Krauthofera 36
Kod pocztowy: 60-203
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7077.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 7077.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 9066.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.