eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Zakup benzyny bezołowiowej PB 95 oraz oleju napędowego ON na podstawie kart paliwowych dla potrzeb samochodów służbowych oraz urządzeń spalinowych eksploatowanych przez Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy oraz podległe Placówki Terenowe.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-29

Ogłoszenie nr 510214133-N-2020 z dnia 29-10-2020 r.

Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy: Zakup benzyny bezołowiowej PB 95 oraz oleju napędowego ON na podstawie kart paliwowych dla potrzeb samochodów służbowych oraz urządzeń spalinowych eksploatowanych przez Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy oraz podległe Placówki Terenowe.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584167-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 12513262005110, ul. ul. Leona Wyczółkowskiego 22, 85-092 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 415 261, e-mail bydgoszcz@krus.gov.pl, faks 523 415 781.
Adres strony internetowej (url): www.krus.gov.pl zakładka: zamówiania publiczne

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup benzyny bezołowiowej PB 95 oraz oleju napędowego ON na podstawie kart paliwowych dla potrzeb samochodów służbowych oraz urządzeń spalinowych eksploatowanych przez Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy oraz podległe Placówki Terenowe.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

0200-OP.261.3.6.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup benzyny bezołowiowej Pb 95 oraz oleju napędowego ON na podstawie kart paliwowych dla potrzeb samochodów służbowych oraz urządzeń spalinowych eksploatowanych przez Oddział Regionalny Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Bydgoszczy oraz podległe Placówki Terenowe. 2. Szacunkowa ilość paliwa jaką Zamawiający planuje kupić w okresie 36 miesięcy wynosi: - 38 200 litrów benzyny bezołowiowej Pb 95 - 5 400 litrów oleju napędowego ON 3. Oferowane Zamawiającemu paliwo powinno spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 09.10.2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r. poz. 1680). 4. Zakup paliwa będzie dokonywany w formie bezgotówkowej i bez rachunku, za pomocą elektronicznych kart wystawionych na numer rejestracyjny samochodu Zamawiającego. Karty muszą być zabezpieczone kodem PIN. Rozliczanie zawartych transakcji będzie następować na podstawie faktur/rachunków wystawianych za pełne okresy rozliczeniowe. 5. Wykonawca zobowiązuje się stosować w trakcie obowiązywania umowy cenę równą cenie za 1 litr paliwa obowiązującą na stacji benzynowej w dniu tankowania pomniejszoną o udzielony rabat od łącznej wartości za nabyte paliwa. 6. Wykonawca zapewni pełen monitoring transakcji - data, miejsce, ilość, cena 1 litra paliwa i wartość zakupu paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu, z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego samochodu. Kierowca dokonujący transakcji za pomocą karty otrzyma dowód wydania. 7. Wykonawca zobowiązuje się zamieszczać na fakturze/rachunku lub załączniku do faktury/rachunku stanowiącym integralną część faktury/rachunku, informację o cenie 1 litra paliwa na stacji benzynowej w dniu tankowania. 8. Termin zapłaty zbiorczej faktury/rachunku za wykonany i odebrany przedmiot umowy wynosi 14 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury/rachunku na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w treści faktury/rachunku. 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmiany w wykazie samochodów uprawnionych do tankowania. Zmiana taka nie wymaga zmiany umowy. 10. Wykonawca w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy przekaże Zamawiającemu bez dodatkowego wynagrodzenia karty elektroniczne uprawniające do tankowania paliwa w liczbie 20 szt. Zgodnie z wyborem Zamawiającego karta paliwowa może uprawniać do tankowania samochodu służbowego lub kanistra do eksploatowanych urządzeń spalinowych przez Oddział Regionalny KRUS oraz podległe Placówki Terenowe. 11. W przypadku zmiany wykazu samochodów uprawnionych do tankowania paliwa, który stanowi załącznik nr 1 do umowy, Wykonawca w terminie 10 dni zobowiązany jest do wydania kart paliwowych do nowych samochodów bez dodatkowego wynagrodzenia. 12. W przypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży karty Zamawiający zobowiązany jest do natychmiastowego powiadomienia telefonicznego w celu zastrzeżenia karty oraz dodatkowo do niezwłocznego dokonania potwierdzenia zgłoszenia za pomocą poczty elektronicznej. Zgłoszenia utraty karty będą przyjmowane całodobowo we wszystkie dni tygodnia. Przy każdym zgłoszeniu należy podać numer utraconej karty, typ, nazwę Zamawiającego oraz numer rejestracyjny pojazdu, na który została wystawiona. Potwierdzenie za pomocą poczty elektronicznej będzie dokonywane wyłącznie w dni robocze, w godzinach pracy Zamawiającego. 13. Wykonawca zobowiązuje się ponosić odpowiedzialność za wszelkie transakcje dokonywane przy użyciu utraconej lub skradzionej karty, do momentu przyjęcia telefonicznego zgłoszenia o utracie lub kradzieży karty. 14. W terminie 10 dni roboczych od daty zgłoszenia utraty, kradzieży lub zniszczenia karty, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nową kartę bez dodatkowego wynagrodzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.10.00.00 - Paliwa


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 203089.43
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mazowiecka Instytucja Gospodarki Budżetowej MAZOVIA z siedzibą w Warszawie, Odział w Rzeszowie
Email wykonawcy: kartaflota@igbmazovia.pl
Adres pocztowy: ul. Kocjana 3
Kod pocztowy: 01-473
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 192878.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 192878.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 192878.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.