eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Dostawa urządzeń medycznych, mebli medycznych oraz płynów i urządzeń dezynfekcyjnych dla Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce jako wyposażenia niezbędnego do walki z epidemią w ramach projektu pn. "Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej".

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-29

Ogłoszenie nr 510213570-N-2020 z dnia 29-10-2020 r.

Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce: Dostawa urządzeń medycznych, mebli medycznych oraz płynów i urządzeń dezynfekcyjnych dla Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce jako wyposażenia niezbędnego do walki z epidemią w ramach projektu pn. "Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
"Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej" O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 595137-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

POWIAT BIŁGORAJSKI SIEDZIBA UL. TADEUSZA KOŚCIUSZKI 94 23-400 BIŁGORAJ NIP 918-199-38-47


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Pomocy Społecznej w Teodorówce, Krajowy numer identyfikacyjny 29374600000000, ul. Teodorówka 1, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 846 860 644, e-mail zamowienia@teodorowka.naszdps.pl, faks 84 6860644 wew. 68.
Adres strony internetowej (url): www.teodorowka.naszdps.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa urządzeń medycznych, mebli medycznych oraz płynów i urządzeń dezynfekcyjnych dla Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce jako wyposażenia niezbędnego do walki z epidemią w ramach projektu pn. "Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID-19 w domach pomocy społecznej".

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych, mebli medycznych oraz płynów i urządzeń dezynfekcyjnych dla Domu Pomocy Społecznej w Teodorówce jako wyposażenia niezbędnego do walki z epidemią w ramach projektu pn. "Wsparcie działań związanych z przeciwdziałaniem skutkom rozprzestrzeniania się pandemii COVID19 w domach pomocy społecznej". Zamówienie zostaje podzielone na trzy odrębne Części według poniższego zestawienia: L.p. Nazwa szt. Część 1 1. Parawany medyczne metalowe 16 2. Ssaki elektryczne przenośne 2 3. Stojaki na kroplówki 8 4. Pulsoksymetry 6 5. Termometry 8 6. Ciśnieniomierze profesjonalne (automatyczne) 8 7. Ciśnieniomierze profesjonalne (zegarowe) 4 8. Inhalatory 4 9. Koncentratory tlenu 5 10. Stolik oddziałowy wielofunkcyjny z wyposażeniem 1 11. Wózek zabiegowy 1 12. Myjki jednorazowe kąpielowe 10000 Część 2 1. Łóżka rehabilitacyjne z materacami 8 2. Szafki szpitalne z rozkładanym stolikiem 8 Część 3 1. Płyn dezynfekcyjny do zamgławiacza 60 2. Maty bakteriobójcze 18 3. Lampa wirusobójcza 1 4. Zamgławiacze 6 5. Ozonator 5 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 1 do SIWZ dla Części 1, Załącznik nr 1 do SWIZ dla Części 2 oraz Załącznik nr 1 do SIWZ dla Części 3.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33000000-0


Dodatkowe kody CPV: 33192000-2, 33631600-8, 33191000-5, 42981000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ CZĘŚĆ 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43426.51
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA LECZNICZEGO CEZAL LUBLIN Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@cezal.lublin.pl
Adres pocztowy: UL. SPÓŁDZIELCZOŚCI PRACY 38
Kod pocztowy: 20-147
Miejscowość: LUBLIN
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 48000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

ŁĄCZNA PUNKTACJA (KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI) - 73,50 PKT


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ CZĘŚĆ 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 39814.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA LECZNICZEGO CEZAL LUBLIN Sp. z o.o.
Email wykonawcy: przetargi@cezal.lublin.pl
Adres pocztowy: UL. SPÓŁDZIELCZOŚCI PRACY 38
Kod pocztowy: 20-147
Miejscowość: LUBLIN
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 42999.99
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42999.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44530.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

ŁACZNA PUNKTACJA (KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI) - 78,96


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: ZAŁĄCZNIK NR 1 DO SIWZ CZĘŚĆ 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 58465
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. REHAN ANNA BIELECKA
Email wykonawcy: info@rehan.pl
Adres pocztowy: KORCZÓW 6
Kod pocztowy: 23-400
Miejscowość: BIŁGORAJ
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 68945.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem 68945.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 68945.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

ŁĄCZNA PUNKTACJA (KRYTERIUM CENA + KRYTERIUM OKRES GWARANCJI) 100 PKT


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.