eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › "Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego wraz z wyminą stolarki okiennej"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-29

Ogłoszenie nr 510213548-N-2020 z dnia 29-10-2020 r.

Sąd Rejonowy w Busku-Zdroju: "Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego wraz z wyminą stolarki okiennej"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582345-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Rejonowy w Busku-Zdroju, Krajowy numer identyfikacyjny 32231800000000, ul. ul. Kościuszki 5, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 41 370 18 15 do 19, e-mail info@busko.ar.gov.pl, faks 41 370 18 15 do 19 wew. 200.
Adres strony internetowej (url): www.busko.sr.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sąd

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Remont elewacji budynku Sądu Rejonowego wraz z wyminą stolarki okiennej"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

Adm-26-8/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres prac budowlanych wykonywanych obejmuje: - prace wstępne, zabezpieczające i przygotowawcze elewacji; - zabezpieczenie istniejących drzew, krzewów, utwardzeń terenu wykonanego z ozdobnych kamyczków wokół budynku; W przypadku ewentualnego uszkodzenia, zniszczenia drzew, krzewów oraz utwardzeń z kamyczków Wykonawca jest zobowiązany, we własnym zakresie i na własny koszt, do naprawy i odtworzenia zagospodarowania terenu wokół budynku; Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej istniejącego budynku Sądu Rejonowego oraz zagospodarowania terenu wokół budynku; - usunięcie istniejącej warstwy fakturowej tynku elewacyjnego; - czyszczenie istniejącego cokołu budynku- cokół istniejący obłożony jest czerwonym piaskowcem; - wymiana istniejącej stolarki okiennej drewnianej na okna PCV (wg zestawienia); - naprawa i malowanie glifów okiennych po wymianie stolarki; - wykonanie mocowania mechanicznego istniejących płyt styropianowych; - wykonanie warstwy klejowej na istniejących płytach styropianowych; - wykonanie warstwy zbrojonej ścian zewnętrznych z atestowanej siatki z włókna szklanego; - wykonanie gruntowania ścian zewnętrznych - podkładowa masa tynkarska kolor piaskowy i szary; - wykonanie warstwy tynkarskiej na ścianach zewnętrznych- tynk dekoracyjny o fakturze piaskowca (nakładanie mechaniczne),; - remont istniejącego gzymsu elewacyjnego; - wymiana obróbek blacharskich (zadaszenia nad wejściem od strony północnej, południowej, część parterowa od strony północnej, itp.); - wymiana parapetów zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej; - montaż zabezpieczeń przed ptakami (parapety zewnętrzne kondygnacji I piętra oraz poddasza, zadaszenia nad wejściami do budynku od strony północnej i południowej); - wymiana rur spustowych; - czyszczenie i malowanie drzwi stalowych zewnętrznych (wejście do piwnic, elewacja południowa); - czyszczenie naprawa istniejących drzwi stalowych- schowek pod schodami (elewacja południowa); - wymiana kratki zabezpieczającej, elewacja południowa; - czyszczenie i malowanie skrzynki gazowej oraz elektrycznej; - demontaż i ponowny montaż kratek elewacyjnych; - czyszczenie i malowanie krat okiennych; - demontaż i ponowny montaż wszystkich elementów elewacji, tj. lamp oświetleniowych, tablic informacyjnych, kamer, czujników itp.; - pozostałe prace budowlane; - Zabezpieczenie podłóg folią - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych - Wywiezienie gruzu - Utylizacja okien drewnianych - Obróbki blacharskie z blachy powlekanej - Montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych - Wykonanie tynków uzupełniających - Gruntowanie preparatami gruntującymi - Dwukrotne malowanie farbami - Montaż zabezpieczeń przeciwko ptakom - Czyszczenie elementów konstrukcji kratowych - Odtłuszczenie rozpuszczalnikami elementów konstrukcji kratowych - Malowanie elementów konstrukcji kratowych - Dostawa i montaż - nawiewniki higrosterowane w stolarce okiennej

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45320000-6, 45400000-1, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 821004.30
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANO-PRODUKCYJNO-HANDLOWA "FREDBUD" Alfred Krzemiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Łagiewniki, ul. Leszczynowa 24
Kod pocztowy: 28-100
Miejscowość: 28-100
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 695831.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 547000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 710000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.