eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Utworzenie i rozbudowa Stref Aktywności Gospodarczej (SAG) wraz z odpowiednią infrastrukturą w gminie Wieliczka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-08

Ogłoszenie nr 510213088-N-2019 z dnia 08-10-2019 r.

Gmina Wieliczka: Utworzenie i rozbudowa Stref Aktywności Gospodarczej (SAG) wraz z odpowiednią infrastrukturą w gminie Wieliczka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Przedsiębiorcza Małopolska Działanie 3.1 Strefy aktywności gospodarczej Poddziałanie 3.1.1 Strefy aktywności gospodarczej - zit Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.03.01.01-12-0432/17

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576644-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Wieliczka, Krajowy numer identyfikacyjny 35155536400000, ul. ul. Powstania Warszawskiego 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 263 41 00, e-mail magistrat@wieliczka.eu, faks 12 278 68 60.
Adres strony internetowej (url): http://www.wieliczka.eu
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/umigwieliczka

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utworzenie i rozbudowa Stref Aktywności Gospodarczej (SAG) wraz z odpowiednią infrastrukturą w gminie Wieliczka

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WZP.271.26.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Utworzenie i rozbudowa Stref Aktywności Gospodarczej (SAG) wraz z odpowiednią infrastrukturą w gminie Wieliczka Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Przedsiębiorcza Małopolska Działanie 3.1 Strefy aktywności gospodarczej Poddziałanie 3.1.1 Strefy aktywności gospodarczej - zit Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu w projektowanej Strefie SAG na działce nr 836/1 obręb Węgrzce Wielkie i robót budowlanych związanych z doprowadzeniem infrastruktury do granic SAG - zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ, jak również przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. 1. W ramach opracowań projektowych Wykonawca zobowiązany jest m. in. do: 1.1) pozyskania niezbędnych dokumentów w celu wykonania projektu budowlanego, w tym mapy syt.-wys. doprojektowania przedmiotu zamówienia, 1.2) sporządzenia projektów budowlanych w zakresie programu funkcjonalno-użytkowego, uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, decyzji, uzgodnień i po uzgodnieniu rozwiązań z inwestorem uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, 1.3) sporządzenia projektów wykonawczych w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, 1.4) sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, 1.5) sporządzenia przedmiarów i kosztorysów inwestorskich w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, 1.6) sporządzenia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji inwestycji, 1.7) sporządzenia dokumentacji powykonawczej zgodnie z wymogami zawartymi w programie użytkowym, 1.8) pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się dokonać nieodpłatnego przeniesienia majątkowych praw autorskich w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego na rzecz Zamawiającego. W ramach Przeniesienia Praw Autorskich Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość przysługujących mu majątkowych praw autorskich do projektów lub ich części. Przeniesienie praw autorskich będzie bezwarunkowe, uprawniające do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania, w kraju i za granicą na wszystkich polach eksploatacji,określonych w art. 50 ustawy z dnia 4.2.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a w szczególności do: a) utrwalania, b) zwielokrotnienia określoną techniką, c) wprowadzania do obrotu, d) wprowadzania do pamięci komputera, e) najmu, f) dzierżawy, g) zastosowania do wielu budów. Przeniesienie Praw Autorskich obejmować będzie ponadto prawo do dokonywania zmian i modyfikacji, w tym do włączania w całości lub w części do innych dokumentacji projektowych oraz do wykonywania prawa zależnego. 2. Planowany zakres prac inwestycyjnych obejmuje między innymi: 2.1) wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub stosownej decyzji ZRID. Główny zakres robót budowlanych przewidzianych w ramach zaplanowanej inwestycji jest podany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i obejmuje w szczególności: 2.2) budowę dróg wewnętrznych z oświetleniem o długości około 1 981 m wraz ze ścieżkami rowerowymi o długości około 785 m oraz uzbrojeniem terenu w: sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód do pobliskich odbiorników, sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowe, monitoring wizyjny i system odgromowy; 2.3) uzyskanie niezbędnych odbiorów technicznych oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 5egz. w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania i do ewentualnego uzyskania pozwolenia na użytkowanie; 2.4) przygotowanie wszystkich dokumentów do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2.5) Długości podane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym są długościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie o około ± 10 %. Należy je zweryfikować i zaktualizować na podstawie projektów budowlanych i wykonawczych. Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane prawem uzgodnienia i decyzje niezbędne do przeprowadzenia robót budowlanych a następnie do uzyskania od właściwego organu pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie ono wymagane lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia o rozpoczęciu użytkowania obiektu bez sprzeciwu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym do SIWZ Programem Funkcjonalno-Użytkowym wraz z opinią geotechniczną.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71332000-4, 71352000-0, 71354000-4, 45100000-8, 45111200-0, 45233000-9, 45233129-9, 45233123-7, 45233140-2, 45233161-5, 45233162-2, 45233221-4, 45316213-1, 42131160-5, 44160000-9, 44161000-6, 45232130-2, 45112000-5, 45112200-7, 45112210-0, 45231000-5, 45231100-6, 45231110-9, 45231112-3, 45230000-8, 45311200-2, 45311000-0, 45315100-9, 45315700-5, 45316000-5, 45316100-6, 45316200-7, 45317000-2, 51314000-6, 71200000-0, 71221000-3, 71300000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 21559353.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa INSTBUD Stanisław Boguta Spółka Jawna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Nieznanowice 50
Kod pocztowy: 32-420
Miejscowość: Gdów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23419200.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23419200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25816580.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.