To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-08
Ogłoszenie nr 510213088-N-2019 z dnia 08-10-2019 r.
Gmina Wieliczka: Utworzenie i rozbudowa Stref Aktywności Gospodarczej (SAG) wraz z odpowiednią infrastrukturą w gminie Wieliczka
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Przedsiębiorcza Małopolska Działanie 3.1 Strefy aktywności gospodarczej Poddziałanie 3.1.1 Strefy aktywności gospodarczej - zit Numer identyfikacyjny projektu: RPMP.03.01.01-12-0432/17
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 576644-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Wieliczka, Krajowy numer identyfikacyjny 35155536400000,
ul. ul. Powstania Warszawskiego
1,
32-020
Wieliczka, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
12 263 41 00, e-mail
magistrat@wieliczka.eu, faks
12 278 68 60.
Adres strony internetowej (url): http://www.wieliczka.eu
Adres profilu nabywcy: https://bip.malopolska.pl/umigwieliczka
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utworzenie i rozbudowa Stref Aktywności Gospodarczej (SAG) wraz z odpowiednią infrastrukturą w gminie Wieliczka
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WZP.271.26.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Utworzenie i rozbudowa Stref Aktywności Gospodarczej (SAG) wraz z odpowiednią infrastrukturą w gminie Wieliczka Zadanie dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 3 Przedsiębiorcza Małopolska Działanie 3.1 Strefy aktywności gospodarczej Poddziałanie 3.1.1 Strefy aktywności gospodarczej - zit Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie pełnego zakresu robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu w projektowanej Strefie SAG na działce nr 836/1 obręb Węgrzce Wielkie i robót budowlanych związanych z doprowadzeniem infrastruktury do granic SAG - zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ, jak również przygotowanie wszystkich niezbędnych dokumentów do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. 1. W ramach opracowań projektowych Wykonawca zobowiązany jest m. in. do: 1.1) pozyskania niezbędnych dokumentów w celu wykonania projektu budowlanego, w tym mapy syt.-wys. doprojektowania przedmiotu zamówienia, 1.2) sporządzenia projektów budowlanych w zakresie programu funkcjonalno-użytkowego, uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, decyzji, uzgodnień i po uzgodnieniu rozwiązań z inwestorem uzyskanie prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, 1.3) sporządzenia projektów wykonawczych w 5 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, 1.4) sporządzenia specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, 1.5) sporządzenia przedmiarów i kosztorysów inwestorskich w 2 egz. w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej, 1.6) sporządzenia i uzgodnienia z Zamawiającym harmonogramu realizacji inwestycji, 1.7) sporządzenia dokumentacji powykonawczej zgodnie z wymogami zawartymi w programie użytkowym, 1.8) pełnienia nadzoru autorskiego w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się dokonać nieodpłatnego przeniesienia majątkowych praw autorskich w zakresie projektu budowlanego i wykonawczego na rzecz Zamawiającego. W ramach Przeniesienia Praw Autorskich Wykonawca przeniesie na Zamawiającego całość przysługujących mu majątkowych praw autorskich do projektów lub ich części. Przeniesienie praw autorskich będzie bezwarunkowe, uprawniające do nieograniczonego w czasie korzystania i rozporządzania, w kraju i za granicą na wszystkich polach eksploatacji,określonych w art. 50 ustawy z dnia 4.2.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, a w szczególności do: a) utrwalania, b) zwielokrotnienia określoną techniką, c) wprowadzania do obrotu, d) wprowadzania do pamięci komputera, e) najmu, f) dzierżawy, g) zastosowania do wielu budów. Przeniesienie Praw Autorskich obejmować będzie ponadto prawo do dokonywania zmian i modyfikacji, w tym do włączania w całości lub w części do innych dokumentacji projektowych oraz do wykonywania prawa zależnego. 2. Planowany zakres prac inwestycyjnych obejmuje między innymi: 2.1) wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej oraz ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę lub stosownej decyzji ZRID. Główny zakres robót budowlanych przewidzianych w ramach zaplanowanej inwestycji jest podany w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i obejmuje w szczególności: 2.2) budowę dróg wewnętrznych z oświetleniem o długości około 1 981 m wraz ze ścieżkami rowerowymi o długości około 785 m oraz uzbrojeniem terenu w: sieci kanalizacji deszczowej z odprowadzeniem wód do pobliskich odbiorników, sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowe, monitoring wizyjny i system odgromowy; 2.3) uzyskanie niezbędnych odbiorów technicznych oraz sporządzenie dokumentacji powykonawczej w 5egz. w zakresie umożliwiającym oddanie obiektu do użytkowania i do ewentualnego uzyskania pozwolenia na użytkowanie; 2.4) przygotowanie wszystkich dokumentów do uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu. 2.5) Długości podane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym są długościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie o około ± 10 %. Należy je zweryfikować i zaktualizować na podstawie projektów budowlanych i wykonawczych. Wykonawca uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie wymagane prawem uzgodnienia i decyzje niezbędne do przeprowadzenia robót budowlanych a następnie do uzyskania od właściwego organu pozwolenia na użytkowanie jeżeli będzie ono wymagane lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia o rozpoczęciu użytkowania obiektu bez sprzeciwu. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z załączonym do SIWZ Programem Funkcjonalno-Użytkowym wraz z opinią geotechniczną.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 71332000-4, 71352000-0, 71354000-4, 45100000-8, 45111200-0, 45233000-9, 45233129-9, 45233123-7, 45233140-2, 45233161-5, 45233162-2, 45233221-4, 45316213-1, 42131160-5, 44160000-9, 44161000-6, 45232130-2, 45112000-5, 45112200-7, 45112210-0, 45231000-5, 45231100-6, 45231110-9, 45231112-3, 45230000-8, 45311200-2, 45311000-0, 45315100-9, 45315700-5, 45316000-5, 45316100-6, 45316200-7, 45317000-2, 51314000-6, 71200000-0, 71221000-3, 71300000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
21559353.64
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo Usługowa INSTBUD Stanisław Boguta Spółka Jawna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23419200.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne, segregowane odpady komunalne i bioodpady dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce Sp. z o.o. w 2024 roku
- "Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej, o której mowa w programie "Opieka wytchnieniowa" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024r. "
- "Wykonanie remontu kapitalnego agregatu sprężarkowego AST-75G"
- "Dostawa komponentów do utylizacji wód zasolonych - część 2 - wapno budowlane hydratyzowane"
- "Usługi w zakresie pomiarów elektrycznych w podziemnej części Kopalni Soli "Wieliczka""
- "Wykonanie wykładzin chemoodpornych w zbiornikach technologicznych warzelni Kopalni Soli "Wieliczka""
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków w obrębie ewidencyjnym Kobiernice, w jednostce ewidencyjnej 240208_2 Porąbka
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Hydranty »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.