eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › dostawa i montaż klimatyzatorów w budynku Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych w Kaliszu, Rawiczu, Wolsztynie i Gostyniu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-28

Ogłoszenie nr 510212513-N-2020 z dnia 28-10-2020 r.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim: dostawa i montaż klimatyzatorów w budynku Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych w Kaliszu, Rawiczu, Wolsztynie i Gostyniu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580499-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Ostrowie Wielkopolskim, Krajowy numer identyfikacyjny 17756005530000, ul. Wysocka 1 b, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 357 100, e-mail zap_ostrow_wielkopolski@zus.pl, faks 62 735 74 46.
Adres strony internetowej (url): www.zus.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa i montaż klimatyzatorów w budynku Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych w Kaliszu, Rawiczu, Wolsztynie i Gostyniu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

260000/271/17/2020-ZAP

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zgodnie z treścią zapisów, zawartych w § 4 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w brzmieniu (znaczenie użytych poniżej pojęć: "ustawa Pzp" - ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych {tekst jedn.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 ze zm.}, "SIWZ" - Specyfikacja istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, stanowiącymi jej integralną część): "§ 4. Opis przedmiotu zamówienia oraz termin wykonania zamówienia. 1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż klimatyzatorów w budynku Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych w Kaliszu, Rawiczu, Wolsztynie i Gostyniu. 2. Rodzaj zamówienia: dostawy. 3. Przedmiot zamówienia: dostawa i montaż klimatyzatorów w budynku Oddziału ZUS w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Wysockiej 1b oraz podległych terenowych jednostkach organizacyjnych: 1) Inspektoracie w Kaliszu przy ul. Konopnickiej 31, 2) Inspektoracie w Rawiczu przy ul. Mikołajewicza 18, 3) Inspektoracie w Wolsztynie przy ul. Poznańskiej 1, 4) Biurze Terenowym w Gostyniu przy ul. Nowe Wrota 10. 4. Szczegółowy opis zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Wspólny słownik zamówień (CPV): 1) główny kod CPV: 39717200-3 - urządzenia klimatyzacyjne; 2) dodatkowe kody CPV: a) 45331220-4 - instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych, b) 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne. 6. Wymagane warunki wykonania zamówienia: 1) wymagany termin wykonania zamówienia, określony w załączniku nr 7 do SIWZ: 60 dni od dnia następującego bezpośrednio po dniu zawarcia umowy; 2) wymagane warunki płatności, określone przez zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ; 3) zamawiający wymaga, aby wykonawca w przypadku wyboru jego oferty, zawarł z zamawiającym umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach, określonych w załączniku nr 7 do SIWZ; 4) za wystarczające dla wykazania, iż przedstawiona oferta odpowiada treści SIWZ, w zakresie określonych powyżej wymaganych warunków wykonania zamówienia, zamawiający uznaje złożenie przez wykonawcę, w formularzu ofertowym, sporządzonym co do treści merytorycznej oraz zakresu informacji w nim zawartych, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - stosownych oświadczeń, o określonej tam treści. 5) wymagany okres gwarancji: okres nie krótszy niż 60 miesięcy (w przypadku, gdy wykonawca nie wskaże okresu, na jaki udzieli gwarancji jakości, zamawiający przyjmie, że przedstawił on ofertę, w której zobowiązał się do udzielenia gwarancji jakości na okres 60 miesięcy; każdy z wykonawców może wskazać tylko jeden okres, na jaki udzieli gwarancji jakości; w przypadku, gdy wykonawca wskaże okres na jaki udzieli gwarancji jakości w latach lub w dniach, zamiast w miesiącach, jak jest to wymagane, zamawiający dokona jego przeliczenia na miesiące, przyjmując w pierwszej kolejności (odpowiednio), że jeden rok to 12 miesięcy lub 365 dni, a w odniesieniu do pozostałego okresu, że jeden miesiąc to 30 dni), 6) wymagany okres rękojmi: równy okresowi gwarancji jakości, 7) pozostałe (inne niż okres) wymagane warunki gwarancji jakości i rękojmi, określone przez zamawiającego w załączniku nr 7. 7. Zamawiający informuje, że w zakresie części zamówienia: 1) wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia, o którym mowa w art. 36a ust. 2 ustawy Pzp), 2) żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (informacje, o których mowa, należy wpisać w stosownym miejscu formularza ofertowego, sporządzonego, co do treści merytorycznej oraz zakresu informacji w nim zawartych, zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ), 3) nie dopuszcza składania ofert częściowych, 4) nie wymaga oraz nie dopuszcza składania ofert wariantowych, 5) nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, 6) nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, 7) nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp, 8) nie określa standardów jakościowych, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Pzp, 9) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego."

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39717200-3


Dodatkowe kody CPV: 45331220-4, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 130500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "OLIMPIA" Waldemar Walczak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Strażacka 8
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 160515.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160515.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 165705.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.