eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-27

Ogłoszenie nr 510212264-N-2020 z dnia 27-10-2020 r.

Gmina Głusk Dominów: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Realizacja zamówienia współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA, Działanie 13.7 Infrastruktura szkolna.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 563221-N-2020 z dnia 2020-07-17 r.

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540130366-N-2020 z dnia 17-07-2020 r. oraz nr 540137989-N-2020 z dnia 28-07-2020 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Głusk Dominów, Krajowy numer identyfikacyjny 43101998000000, ul. ul. Rynek 1, 20-388 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 518 760, e-mail sekretariat@glusk.pl, faks 817 518 650.
Adres strony internetowej (url): ugglusk.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.18.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania do Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Niepodległości Polski w Kalinówce na potrzeby Projektu pn. "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce". Realizacja zamówienia współfinansowana jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej 13 INFRASTRUKTURA SPOŁECZNA, Działanie 13.7 Infrastruktura szkolna. 2. Zamawiający podzielił zamówienie na części i zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części: 4. Każdy Wykonawca może złożyć jedną ofertę na każdą część zamówienia. Część 1: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce" Pracownia matematyczno-informatyczna: 1. Zestaw multimedialny: 1.1 Tablica interaktywna - 1 szt. wyposażona w programy: a) zagadnienia i materiały interaktywne lub plansze interaktywne do nauki matematyki dla szkół podstawowych klasy 4 - 8, b) multimedialne pracownie i ćwiczenia przedmiotowe do nauki matematyki kl. 4-8 c) multimedialne materiały do nauki matematyki dla klasy 4-8, 1.2 Akcesoria tj.: a) 4 pisaki, b) oprogramowanie oraz sterownik na CD, c) kabel USB o długości 7m umożlwiający optymalną pracę komputera z tablicą, d) instrukcja obsługi, e) elementy do montażu na ścianie, 1.3 Projektor ultra krótkoogniskowy - 1 sztuka. 2. Zestaw: 2.1 Komputery stacjonarne (monitor, klawiatura, mysz) dla ucznia z systemem operacyjnym i oprogramowaniem - 24 sztuki, 2.2 Wizualizer - 1 sztuka. 3. Komputer stacjonarny (monitor, klawiatura, mysz) dla nauczyciela z oprogramowaniem - 1 sztuka. 4. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 sztuka Pracownia językowa: 1. Zestaw multimedialny: 1.1 Tablica interaktywna - 1 sztuka, wyposażona w programy: a) Program do tablicy interaktywnej - Język angielski dla początkujących, b) Program do tablicy interaktywnej - Język angielski dla zaawansowanych, 1.2 Akcesoria tj. a) 4 pisaki, b) oprogramowanie oraz sterownik na CD, c) kabel USB o długości 7m umożlwiający optymalną pracę komputera z tablicą, d) instrukcja obsługi, e) elementy do montażu na ścianie, 1.3 Projektor ultra krótkoogniskowy - 1 sztuka. 2 Wizualizer - 1 sztuka. 3 Zestaw: 3.1 Pulpit roboczy: stół w kształcie podkowy 25 stanowiskowy wyposażony w: a) oprogramowanie, b) zestaw słuchawek - 25 sztuk (w tym: 1 stanowisko pracy nauczyciela, 24 stanowiska pracy dla uczniów). 4. Komputer stacjonarny (monitor, klawiatura, mysz) dla nauczyciela z oprogramowaniem - 1 sztuka. Część 2: Zakup i dostawa oprogramowania na potrzeby projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce": 1. Oprogramowanie systemu do zindywidualizowanego podejścia do ucznia o specjalnych potrzeb edukacyjnych - 1 sztuka. 2. Oprogramowanie - pomoc w wyborze odpowiedniego zawodu - 1 sztuka. Część 3: Zakup dziennika elektronicznego na potrzeby projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce": Dzienniki elektroniczny - 1 sztuka, dla około 600 uczniów ze Szkoły im. 100-lecia Niepodległości Polski, udzielenie licencji jednorazowo na okres 5 lat. Część 4 - Zakup i dostawa oprogramowanie dot. monitorowania skuteczności i adekwatności stosowanych standardów i metod edukacyjnych wraz z monitoringiem umiejętności ucznia oraz ocena nauczania. Oprogramowanie dot. monitorowania skuteczności i adekwatności stosowanych standardów i metod edukacyjnych wraz z monitoringiem umiejętności ucznia oraz ocena nauczania - 1 sztuka.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8


Dodatkowe kody CPV: 30236000-2, 30200000-1, 32322000-6, 48190000-6, 39162100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego na potrzeby Projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 133117.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AKTIN Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Grota-Roweckiego 38,
Kod pocztowy: 41-214
Miejscowość: Sosnowiec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 120016.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 80027.38
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 121322.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa oprogramowania na potrzeby projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Części nr 2 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W Części nr 2 oraz w Części nr 4 zamówienia, do dnia 03.08.2020 r. do godz. 11.00, wyznaczonego jako termin składania ofert, nie wpłynęła żadna ofert na żadną w/w Część zamówienia. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnił postępowanie w obydwu w/w Częściach zamówienia, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup dziennika elektronicznego na potrzeby projektu "Infrastruktura Zespołu Szkół w Kalinówce"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/08/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 22503.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VULCAN Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wołowska 6
Kod pocztowy: 51-116
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17975.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17975.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17975.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Zakup i dostawa oprogramowanie dot. monitorowania skuteczności i adekwatności stosowanych standardów i metod edukacyjnych wraz z monitoringiem umiejętności ucznia oraz ocena nauczania

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w Części nr 4 zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.). Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W Części nr 2 oraz w Części nr 4 zamówienia, do dnia 03.08.2020 r. do godz. 11.00, wyznaczonego jako termin składania ofert, nie wpłynęła żadna ofert na żadną w/w Część zamówienia. Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnił postępowanie w obydwu w/w Częściach zamówienia, działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) w zw. z ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.).

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.