eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sępólno Krajeńskie › Modernizacja obiektów Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Sępólnie Krajeńskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-07

Ogłoszenie nr 510211928-N-2019 z dnia 07-10-2019 r.

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej: Modernizacja obiektów Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Sępólnie Krajeńskim

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597795-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, Krajowy numer identyfikacyjny 92366175000000, ul. ul. Sienkiewicza 54, 89-400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 523 888 350, e-mail kppsp_sempolno@kujawy.psp.gov.pl, faks 583 888 352.
Adres strony internetowej (url): www.sepolno.kujawy.psp.gov.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.binp.info/kppspsepolno/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja obiektów Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Sępólnie Krajeńskim

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PT.2370.1.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Modernizacja obiektów Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Sępólnie Krajeńskim. Szczegółowy zakres prac dotyczący Część A został zawarty w załączonych do SIWZ opisie przedmiotu zamówienia (zał. 1A1 i 1A2), przedmiarach robót (zał. 1B1 i 1B2), rysunkach technicznych (zał. 1C1, 1C2, 1C3, 1C4 i 1C5) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. 9). Szczegółowy zakres prac dotyczący Części B został zawarty w załączonych do niniejszej SIWZ, dokumentacji projektowej (zał. 1D), przedmiarach robót (zał. 1E1 i 1E2), wykazie wyposażenia (zał. 1F) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. 9). Zamówienie obejmuje również wyposażenie obiektu w szafy ubraniowe zgodne z wykazem wyposażenia (zał. 1F) oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z opiniami i stanowiskami organów wymienionych w art. 56 Prawa budowlanego (dotyczy Części B). Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez wad i usterek przedmiot umowy, skompletować i przekazać wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty związane z realizacją zadania, w tym pozyskać na rzecz Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie obiektu. Termin wykonania uznaje się za zachowany, o ile na skutek zgłoszenia przez Wykonawcę przedmiotu umowy do odbioru końcowego Zamawiający dokona tego odbioru. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące zadania: Część A - modernizacja stanowiska mycia i konserwacji sprzętu w Jednostce_Ratowniczo-Gaśniczej w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Sienkiewicza 54; Część B - modernizacja szatni Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Sienkiewicza 54.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45210000-2, 45300000-0, 45311000-0, 45400000-1, 45442100-8, 45432110-8, 45431000-7, 45321000-3, 45332300-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja szatni w Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Sienkiewicza 54

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 264011.88
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
Email wykonawcy: kontakt@zgksepolno.pl
Adres pocztowy: ul. E. Orzeszkowej 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie
Kod pocztowy: 89-400
Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
Email wykonawcy: kontakt@zgksepolno.pl
Adres pocztowy: ul. E. Orzeszkowej 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie
Kod pocztowy: 89-400
Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 407098.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 407098.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 407098.54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja stanowiska mycia i konserwacji sprzętu w Jednostce Ratowniczo-Gaśniczej w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Sienkiewicza 54

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 143086.66
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
Email wykonawcy: kontakt@zgksepolno.pl
Adres pocztowy: ul. E. Orzeszkowej 8, 89-400 Sępólno Krajeńskie
Kod pocztowy: 89-400
Miejscowość: Sępólno Krajeńskie
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 407098.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 407098.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 407098.54
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.