eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grębocice › Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego w ramach zadania"Budowa budynku przychodni wraz z infrastrukturą techniczną w m. Grębocice"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-04

Ogłoszenie nr 510211110-N-2019 z dnia 04-10-2019 r.

Gmina Grębocice: Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego w ramach zadania: "Budowa budynku przychodni wraz z infrastrukturą techniczną w m. Grębocice"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 586551-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Grębocice, Krajowy numer identyfikacyjny 39064760100000, ul. ul. Głogowska 3, 59-150 Grębocice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 76 831 50 31, e-mail zamowienia.publiczne@grebocice.com.pl, faks 768 315 077.
Adres strony internetowej (url): www.grebocice.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa wraz z montażem wyposażenia meblowego w ramach zadania: "Budowa budynku przychodni wraz z infrastrukturą techniczną w m. Grębocice"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RI.271.56.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia przychodni wraz z rozładunkiem, montażem i ustawieniem w budynku przychodni na ul. Zielonej 3A, 59-150 Grębocice. 1. Szczegółowy zakres dostaw określa wykazy stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Przed rozpoczęciem produkcji/dostawy wyposażenia o wymiarach niestandardowych Wykonawca zobowiązany jest dokonać dokładnych pomiarów dostarczanego wyposażenia. Przed rozpoczęciem produkcji/dostawy wyposażenia należy przedłożyć wzornik kolorów do akceptacji przez Zamawiającego. 3. Wyposażenie ujęte w załączniku nr 8 zostało opracowane w kontekście całego obiektu oraz je-go wykończenia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem że nie będą one pogarszały całości pierwotnie zaprojektowanego obiektu oraz wykończenia wnętrz. Poprzez równoważność rozumie się zastosowanie wyposażenia nie gorszego niż opisanego w załączniku nr 8, kolorystyce tożsamej lub zbliżonej oraz właściwościach funkcjonalno-użytkowych nie gorszych niż w projektowanym wyposażeniu. Ze względu na zleconą przez Zamawiającego aranżację wnętrz wymaga się aby zaoferowane produkty miały wizualne podobieństwo do wyposażenia wskazanego w załączniku nr 8. 4. Oferując wyposażenie meblowe wykonawca musi zaoferować wyposażenie z tej samej kolekcji, nie dopuszczalne jest oferowanie np. stojących obok siebie regałów lub ławek z różnych kolekcji. 5. Meble medyczne muszą spełniać odpowiednie normy sanitarne oraz być odpowiednio zabezpieczane. Oferowane meble muszą być odporne na działanie wody oraz odporne na działanie środków dezynfekcyjnych, których częste użycie mogłoby niszczyć ich powierzchnie oraz muszą posiadać atesty higieniczne, deklaracje zgodności, znak CE - jeśli wynika to z przepisów szczegółowych. Oferowane wyposażenie musi posiadać atesty i deklaracje zgodności producenta o przeznaczeniu do obiektów służby zdrowia. Wykonawca dostarczy stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje i karty specyfikacji technicznej przed dostawą. 6. Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia wszelkich odpadów po dostawie i montażu. 7. Zamawiający wymaga, aby we wszystkich meblach pod zabudowę szuflady miały udźwig co najmniej 8 kg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3


Dodatkowe kody CPV: 39130000-2, 33192000-2, 33190000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 262087.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IMPEX TRADE sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Bytkowska 1B
Kod pocztowy: 40-955
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 238858.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 238858.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 381938.37
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.