eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Hulewiczów w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-04

Ogłoszenie nr 510211085-N-2019 z dnia 04-10-2019 r.

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o.: Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Hulewiczów w Poznaniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 576144-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540160423-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 30253813100000, ul. ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 61 8964800; 8694801, e-mail obsluga.klienta@zkzl.poznan.pl, faks 61 8694809.
Adres strony internetowej (url): www.zkzl.poznan.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa budynku mieszkalnego przy ul. Hulewiczów w Poznaniu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DOA.201.48/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego przy ul. Hulewiczów w Poznaniu. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) uporządkowanie Terenu Budowy przed przystąpieniem do robót, oraz wycinkę drzew na Terenie Budowy - zgodnie z decyzją o pozwoleniu na wycinkę, b) budowę wolnostojącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego dwusegmentowego na działce nr 814/5 ark.03 i części działki 701/1 ark. 04, obręb Piątkowo w Poznaniu przy ul. Hulewiczów wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w szczególności: przyłącza wodno-kanalizacyjne, kotłownia gazowa, drogi wewnętrzne, chodniki, miejsca postojowe, mała architektura oraz nasadzenia, zjazd z drogi publicznej, zagospodarowanie terenu otaczającego budynek, c) koordynowanie robót związanych z wykonaniem przyłączy i/lub sieci mediów przez gestorów mediów (m.in. przez Aquanet S.A., ENEA S.A., PSG Sp. z o.o.) oraz usunięciem kolizji z istniejącą infrastrukturą (w szczególności uzgodnienie terminów i warunków wykonania przyłączy i/lub sieci), d) zamontowanie na Terenie Budowy co najmniej jednego urządzenia rejestrującego obraz (kamery) umożliwiającego śledzenie postępu robót on - line i dokumentowanie postępu robót na stronie internetowej Zamawiającego oraz przekazanie Zamawiającemu adresu IP łącza kamer / kamery (Wykonawca zobowiązany jest spełnić wymagania w zakresie ochrony wizerunku i danych osobowych osób przebywających na Terenie Budowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w tym w szczególności wykonać i umieścić na własny koszt przed wejściem na Teren Budowy tablicę informacyjną o zamontowaniu kamery i dokumentowaniu postępu robót na stronie internetowej Zamawiającego, w taki sposób, aby każdy przebywający na Terenie Budowy mógł się z nią zapoznać). Specyfikacja urządzenia rejestrującego została określona w załączniku nr 5 do Umowy, e) wykonanie na własny koszt 1 banera o wymiarach minimum 7,0 m x 4,0 m i do zawieszenia na ogrodzeniu w miejscu widocznym od strony ul. Hulewiczów, na którym przedstawione będą podstawowe informacje marketingowe: logo Zamawiającego, logo Wykonawcy, telefony Biura Obsługi Klienta Zamawiającego wraz z wizualizacją Obiektu, przekazaną przez Zamawiającego, f) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Obiektu, g) zapewnienie wyposażonego w meble biurowe kontenera biurowego do wyłącznej dyspozycji pracowników Zamawiającego i/lub inspektorów nadzoru, podłączonego do zasilania Terenu Budowy wraz z dostępem do węzła sanitarnego, przez cały okres wykonywania przedmiotu Umowy, h) Wykonanie dodatkowego malowania klatek schodowych w terminie wskazanym przez Zamawiającego jednak nie dłuższym niż 12 miesięcy od dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie wszystkich budynków, i) utrzymanie nasadzeń kompensacyjnych przez cały okres gwarancji w terminie wynikającym z decyzji o wycince drzew (załącznik nr 7 do Umowy). Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących dokumentach: - Istotnych Postanowieniach Umownych (dalej: IPU) - zał. nr 8 do SIWZ; - Dokumentacji Projektowej wraz z opisem uzupełniającym - zał. nr 9 do SIWZ; - Przedmiarze robót - zał. nr 10 do SIWZ - stanowiącym jedynie dokument informacyjny, poglądowy; - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - zał. nr 11 do SIWZ; - Decyzji o pozwoleniu na budowę - zał. nr 12 do SIWZ; - Specyfikacji urządzenia rejestrującego -zał. nr 13 do SIWZ; - Wytycznych gestorów mediów dotyczących odbiorów - zał. nr 14 do SIWZ; - Zasadach wykonania operatów z inwentaryzacji budynków komunalnych Miasta Poznania oraz budynków wspólnot mieszkaniowych i współwłasności z udziałem Miasta Poznania - zał. nr 15 do SIWZ; - Wytyczne do sporządzenia harmonogramu rzeczowo - finansowego - zał. nr 16 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45200000-9, 45210000-2, 45211340-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10857486.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowe i Handlowe AGROBEX Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kochanowskiego 7
Kod pocztowy:
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 11225840.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 11225840.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 13025652.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.