eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021Część IOdśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. północno-wschodnia) Część IIOdśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. południowo-zachodnia) Część IIIOdśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. zachodnia) Część IVOdśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. wschodnia) Część VOdśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Wola Lubecka Cześć VIOdśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Uniszowa, Bistuszowa Część VIIUsuwanie oblodzeń na drogach gminnych na terenie Gminy Ryglice Część VIIIZakup i dostawa gryzu kruszonego dla potrzeb Gminy Ryglice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-26

Ogłoszenie nr 510210423-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.

Burmistrz Ryglic: Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021: Część I: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. północno-wschodnia) Część II: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. południowo-zachodnia) Część III: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. zachodnia) Część IV: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. wschodnia) Część V: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Wola Lubecka Cześć VI: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Uniszowa, Bistuszowa Część VII: Usuwanie oblodzeń na drogach gminnych na terenie Gminy Ryglice Część VIII: Zakup i dostawa gryzu kruszonego dla potrzeb Gminy Ryglice

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 588050-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Ryglic, Krajowy numer identyfikacyjny 54758900000000, ul. ul. Rynek 9, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 146 541 035, e-mail inwest_ryglice@poczta.onet.pl, faks 146 541 054.
Adres strony internetowej (url): www.ryglice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021: Część I: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. północno-wschodnia) Część II: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. południowo-zachodnia) Część III: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. zachodnia) Część IV: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. wschodnia) Część V: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Wola Lubecka Cześć VI: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Uniszowa, Bistuszowa Część VII: Usuwanie oblodzeń na drogach gminnych na terenie Gminy Ryglice Część VIII: Zakup i dostawa gryzu kruszonego dla potrzeb Gminy Ryglice

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.12.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Nazwa nadana zamówieniu przez Zamawiającego: "Zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021: Część I: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. północno-wschodnia) Część II: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. południowo-zachodnia) Część III: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. zachodnia) Część IV: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. wschodnia) Część V: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Wola Lubecka Cześć VI: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Uniszowa, Bistuszowa Część VII: Usuwanie oblodzeń na drogach gminnych na terenie Gminy Ryglice Część VIII: Zakup i dostawa gryzu kruszonego dla potrzeb Gminy Ryglice ". Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na następujące części: Część I: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. północno-wschodnia), Część II: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. południowo-zachodnia), Część III: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. zachodnia), Część IV: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. wschodnia), Część V: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Wola Lubecka, Cześć VI: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Uniszowa, Bistuszowa, Część VII: Usuwanie oblodzeń na drogach gminnych na terenie Gminy Ryglice, Część VIII: Zakup i dostawa gryzu kruszonego dla potrzeb Gminy Ryglice. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021. Przedmiotem specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwanej dalej SIWZ są wymagania techniczne dotyczące prac prowadzonych w ramach zimowego utrzymania dróg gminnych w sezonie zimowym 2020/2021 na terenie Gminy Ryglice. Zamawiający szacuje 24 przejazdy w sezonie zimowym 2020/2021 w zakresie każdej części zamówienia z osobna (dot. Cz. I - VII), w tym 8 przejazdów w roku 2020 i 16 przejazdów w roku 2021. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. północno-wschodnia) - 22,3 km, Część II: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. południowo-zachodnia) - 23,36 km, Część III: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. zachodnia) -21,05 km, Część IV: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. wschodnia) - 22,98 km, Część V: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Wola Lubecka - 23,22 km, Cześć VI: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Uniszowa, Bistuszowa - 26,65 km, Część VII: Usuwanie oblodzeń na drogach gminnych na terenie Gminy Ryglice - 51,01 km, Część VIII: Zakup i dostawa gryzu kruszonego dla potrzeb Gminy Ryglice - 200 ton. W załączeniu do SIWZ zestawienie dróg do odśnieżania i posypywania dla części I - VII (zał. 7 do SIWZ). Do zakresu prac dotyczących zimowego utrzymania dróg zalicza się: 1) usuwanie śniegu z dróg i usuwanie oblodzeń dróg. 2) Prace przygotowawcze do sezonu zimowego Sprzęt powinien być przygotowany w takim stopniu, aby Wykonawca mógł go użyć do pracy w ciągu max. 2 godzin od momentu telefonicznego zlecenia Zamawiającego. Pojazdy samochodowe używane do wykonywania prac przy zimowym utrzymaniu dróg powinny być wyposażone w ostrzegawczy sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej zgodnie z wymaganiami ustawy prawo o ruchu drogowym. 3) Wymagania w stosunku do operatorów sprzętu do odśnieżania i usuwania oblodzeń Operatorem sprzętu do odśnieżania i usuwania oblodzeń może być kierowca samochodu posiadający odpowiednie uprawnienia tj. posiadać wymaganą kategorię prawa jazdy, znajomość obsługiwanego sprzętu. Przed rozpoczęciem pracy operator powinien dokonać oględzin sprzętu oraz sprawdzić prawidłowość działania układu hydraulicznego, zaczepu nośnika i stanu technicznego nośnika. Nie należy rozpocząć pracy do chwili, gdy zauważone usterki nie zostaną usunięte. Należy również wykonywać niezbędne czynności konserwacyjne. W czasie pracy operator powinien wykonywać wyłącznie czynności związane z obsługą sprzętu, w sposób ciągły obserwować sprzęt roboczy, zwracać baczną uwagę na bezpieczeństwo osób i pojazdów znajdujących się w pobliżu, przestrzegać obowiązujących zasad Kodeksu Drogowego. 4) Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi zapewnić ciągłą łączność z Urzędem Miejskim w Ryglicach, posiadać telefon komórkowy lub radiotelefon współpracujący z konkretnym nr abonamentowym. Rozpoczęciem akcji zimowej jest telefoniczne zlecenie Zamawiającego. Wykonawca będzie rozliczał się raz w tygodniu (w przypadku zleconej usługi) na podstawie wpisów dokonywanych w kartach drogowych podpisywanych przez Sołtysa wsi/ Przewodniczącego Zarządu Miasta lub Członka Rady Sołeckiej/Członka Zarządu Miasta lub pracownika Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Ryglicach. Karty drogowe akceptuje podpisem pracownik Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Ryglicach. 5) Standardy zimowego utrzymania dróg i zasad odśnieżania i usuwania oblodzeń: Śnieg należy usuwać z jezdni i poboczy oraz obiektów towarzyszących jakimi są zatoki autobusowe, itp. Drogi gminne na terenie Gminy Ryglice oznaczone są jako 3, 4 i 5 standard zimowego utrzymania. Na drogach objętych 3 standardem utrzymania nie powinno się dopuszczać do przerw w ruchu drogowym. Standardem tym objęte są drogi gminne, po których odbywa się transport w zakresie komunikacji autobusowej. Na drogach objętych 4 i 5 standardem utrzymania mogą wystąpić utrudnienia w ruchu, a czas tych utrudnień uzależniony jest od skali zjawiska, czasu trwania, a także od liczby zaangażowanych środków technicznych, standardem tym objęte będą pozostałe drogi gminne (4 standard - drogi asfaltowe, 5 standard - drogi żwirowe). W zależności od ilości zalegającego śniegu do odśnieżania należy używać odpowiednich pługów. Na drogach jedno jezdniowych odśnieżanie należy zacząć od osi jezdni. Charakterystyka odśnieżania dróg w poszczególnych standardach przedstawia się następująco: - Standard 3 - jezdnie na drogach objętych tym standardem powinny być odśnieżane na całej szerokości, a śliskość zimowa powinna być zlikwidowana na skrzyżowaniach z drogami twardymi, pochyłych odcinkach dróg i przystankach autobusowych. Gołoledź, szron, szadź i lodowicę w tych miejscach drogowcy muszą zlikwidować w ciągu 4 godzin od ich wystąpienia, a śliskość pośniegową - w ciągu 5 godzin. Po ustaniu opadów luźny śnieg może zalegać na drodze do 6 godzin. Na trasie dopuszcza się występowanie warstwy zajeżdżonego śniegu o grubości nieutrudniającej ruch samochodów osobowych. Ewentualne zaspy powinny zostać usunięte w ciągu 6 godzin. - Standard 4 - jezdnie na drogach objętych tym standardem powinny być odśnieżone na całej szerokości i posypane na skrzyżowaniach, pochyłych odcinkach dróg i przystankach autobusowych (zatoki autobusowe). Po ustaniu opadów luźny śnieg może zalegać na drodze do 6 godzin. Gołoledź i lodowicę na trasie drogowcy musza zlikwidować do 6 godzin od ich wystąpienia, a śliskość pośniegowa - w ciągu 10 godzin. Na trasie dopuszcza się występowanie warstwy zajeżdżonego śniegu i języków śnieżnych. Ewentualne zaspy powinny być usunięte w ciągu 10 godzin. - Standard 5- Jezdnie na drogach objętych tym standardem powinny być odśnieżane w miejscach zasp na szerokości co najmniej jednego pasa z wykonaniem mijanek i posypane na skrzyżowaniach, pochyłych odcinkach dróg i przystankach autobusowych (zatoki autobusowe). Gołoledź na trasie drogowcy muszą zlikwidować do 8 godzin od jej wystąpienia, natomiast śliskość pośniegowa jest dopuszczalna. Po ustaniu opadów luźny śnieg może zalegać na drodze do 16 godzin. Na trasie dopuszcza się występowanie warstwy zajeżdżonego śniegu i tzw. naboju śnieżnego. Ewentualne zaspy powinny być usunięte w ciągu 24 godzin. Także do 24 godzin dopuszcza się przerwy w komunikacji. Usługa w zakresie części I - VI dotyczy wyłącznie odśnieżania. W stosunku do części VII zamówienia: Jezdnia winna być posypana mieszanką gryzowo-piaskowo-solną w proporcji 10:10:1 w przypadku wystąpienia gołoledzi na całej długości odcinka drogi wskazanego w wykazie, a w szczególności w miejscach uciążliwych dla ruchu pojazdów takich jak: skrzyżowaniach dróg, przystankach autobusowych, spadkach jezdni itp. Do usuwania i łagodzenia skutków śliskości zimowej należy stosować gryz kruszony o uziarnieniu od 2 mm do 8 mm. Wykonawca we własnym zakresie zapewnia na swój koszt: - zakup oraz rozwóz materiału (mieszanka z gryzu kruszonego o uziarnieniu 2 mm - 8 mm, piasku kruszonego o uziarnieniu 0 mm - 4 mm oraz z soli w proporcji 10:10:1) do zwalczania śliskości zimowej, - utwardzony plac do składowania ww. materiału, - załadunek i pryzmowanie materiałów. Wykonawca tej części zamówienia musi skoordynować w czasie swoją usługę z wykonawcami pozostałych części w taki sposób, żeby wykonywał usługę po odśnieżeniu drogi, ale nie później niż 2 h od wezwania. W przypadku kiedy droga nie została odśnieżona lub ponownie zasypana śniegiem wykonawca tej części zamówienia wstrzymuje się z wykonaniem usługi do czasu odśnieżenia drogi. W sytuacjach wystąpienia gołoledzi przedmiot zamówienia może zostać rozszerzony na inne drogi wskazane przez Zamawiającego na wezwanie. W stosunku do części VIII zamówienia: W ramach realizacji przedmiotu zamówienia należy zakupić i dostarczyć 200,00 ton (+/- 2%) gruzy kruszonego o uziarnieniu od 2 mm do 8 mm. W cenie ofertowej należy uwzględnić: zakup, dostarczenie, rozwóz i rozładunek gryzu kruszonego przy pomocy własnych urządzeń na plac składowy przy ul. A. Mickiewicza 27 w miejscowości Ryglice. Sposób realizacji zamówienia: - Koszt transportu przedmiotu zamówienia oraz jego załadunku i rozładunku podczas dostawy leży po stronie Wykonawcy i należy ten koszt wkalkulować w cenę ofertową, - Zamawiający wymaga, aby przedmiotowe kruszywo posiadało oznaczenie CE lub B oraz było zgodne z normą PN-EN 13043 lub PN-EN 12620, - Dostawy będą realizowane w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 16:00, - Do wykonania dostawy należy używać pojazdów dopuszczonych do poruszania się po drogach publicznych według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022, z późn. zm.) w szczególności ich DMC nie może przekraczać 40 ton, - Do realizacji dostawy Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał min. 1 samochód samowyładowczy o ładowności min 24 tony, - Dostawa każdej partii kruszywa musi odbywać się przy obecności następujących osób: pracownika Urzędu Miejskiego w Ryglicach, po wcześniejszym zawiadomieniu o tym fakcie Zamawiającego przez Wykonawcę z wyprzedzeniem 1 dnia roboczego, - Wykonawca przy każdorazowym dostarczeniu materiału jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu dowód WZ wraz z kwitem wagowym. Deklarację zgodności wraz z certyfikatem fabrycznej kontroli jakości Wykonawca przedłoży do rozliczenia końcowego zamówienia. 3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę- dot. Części I-VII zamówienia: Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga aby wszystkie osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, były zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca winien zatrudniać wyżej wymienione osoby na okres co najmniej od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia. W przypadku, rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. *art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy " Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem". UWAGA: - Powyższy zapis nie dotyczy osób prowadzących samodzielnie działalność jednoosobową, którzy sami będą realizować przedmiot zamówienia oraz nie zatrudniają osób do realizacji niniejszego zamówienia. - Powyższy zapis nie dotyczy części VIII zamówienia. a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: usuwanie śniegu z dróg za pomocą sprzętu mechanicznego - dot. cz. I-VI; usuwanie oblodzeń dróg - dot. cz. VII. b) Sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób: W celu wykazania okoliczności, o których mowa w lit. a, Wykonawca zobowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób poprzez złożenie Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia umowy, oświadczenia, że osoby wykonujące czynności polegające na bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu prac podczas realizacji przedmiotu umowy zatrudnione są na podstawie umowy o pracę z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę. Oświadczenie to powinno również zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, liczbę pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. Do oświadczenia Wykonawca obowiązany jest dołączyć poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika powinny być możliwe do zidentyfikowania. c) Uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań: o Na żądanie Zamawiającego Wykonawca obowiązany będzie składać aktualne oświadczenie, o którym mowa w lit. b w terminie do 5 dni od wezwania. o W przypadku, gdy Zamawiający poweźmie wątpliwości, co do prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, o którym mowa w lit. b i c zwróci się z wnioskiem do inspektoratu pracy o przeprowadzenie kontroli. o Sankcje wskazane są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a do SIWZ. Zamawiający wyklucza możliwość wykonywania przez jedną osobę wyznaczoną przez wykonawcę lub podwykonawcę robót związanych z realizacją dwóch lub więcej części zamówienia. (dotyczy Cz. I-VI). Jedna osoba wskazana przez wykonawcę lub podwykonawcę może wykonywać zadania związane z realizacją tylko jednej części zamówienia (dotyczy Cz. I-VI). 4. Termin wykonania zamówienia: - Część I -VII - od dnia podpisania umowy do dnia 30.04.2021 r. - Część VIII - nie później niż do 15 dni roboczych od dnia podpisania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Część I: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. północno-wschodnia)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42147.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno Handlowy STOKROTKA Adam Fijołek
Email wykonawcy: stokrotka40@poczta.fm
Adres pocztowy: Uniszowa 40
Kod pocztowy: 33-160
Miejscowość: Ryglice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 26749.30
Oferta z najniższą ceną/kosztem 26749.30
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 28900.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uwaga: Wartość wskazana w sekcji IV: pkt IV.2) niniejszego ogłoszenia zawiera zamówienia, o których mowa w art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szacunkowa wartość Część I zamówienia została ustalona na kwotę 42 147,00 zł, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp została ustalona na kwotę 14 049,00 zł.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Część II: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Ryglice (cz. południowo-zachodnia)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44150.40
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno Handlowy STOKROTKA Adam Fijołek,
Email wykonawcy: stokrotka40@poczta.fm
Adres pocztowy: Uniszowa 40
Kod pocztowy: 33-160
Miejscowość: Ryglice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 28020.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 28020.79
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 35118.49
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uwaga: Wartość wskazana w sekcji IV: pkt IV.2) niniejszego ogłoszenia zawiera zamówienia, o których mowa w art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szacunkowa wartość Część II zamówienia została ustalona na kwotę 44 150,40 zł, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp została ustalona na kwotę 14 716,80 zł.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Część III: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. zachodnia)

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Postępowanie w zakresie części III zamówienia zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp. Zgodnie z dyspozycją ww. przepisu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3 ust. 1 art. 93 ustawy pzp. W przedmiotowym postępowaniu na część III zamówienia została złożona tylko jedna oferta (oferta nr 4 złożona przez Wykonawcę: Firma Usługowa "KADET" Kazimierz Dębicki, 33-159 Zalasowa, ul. Karpacka 39), która została odrzucona z uwagi na fakt, iż Wykonawca nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert (art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy pzp). Mając powyższe na względzie uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania w zakresie części III zamówienia na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji. (Uzasadnienie odrzucenia: Ofertę nr 4 odrzucono na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy pzp, który stanowi, że "Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium". Zamawiający w Ogłoszeniu o zamówieniu (zamieszczonym w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 22.09.2020 r. pod nr 588050-N-2020), a także w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ, wymagał wniesienia wadium w wysokości 300,00 zł. Termin wniesienia wadium został uregulowany w art. 45 ust. 3 ustawy pzp, który stanowi, iż wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, tj. w przedmiotowym postępowaniu do dnia 01.10.2020 r. do godz. 09.30. Wadium powinno zostać wniesione w jednej z form przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. Z kolei art. 45 ust. 7 ustawy pzp wskazuje, że wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego. Równocześnie w Rozdziale VIII ust. 3 SIWZ, Zamawiający określił, iż wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie, Oddział w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 3 nr: 67 85890006 0050 0000 0084 0002 z dopiskiem "Wadium do przetargu ZP.271.1.12.2020, Część III" oraz zaznaczył, że jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Na wskazany wyżej rachunek bankowy wymagana kwota wadium wpłynęła dnia 01.10.2020 r. o godz. 10:38, a więc po upływie terminu składania ofert. W związku z powyższym Zamawiający zobligowany był do odrzucenia oferty Wykonawcy z postępowania.)

CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Część IV: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Zalasowa (cz. wschodnia)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43432.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NIEREGULARNY PRZEWÓZ TOWARÓW Sylwester Pawłowicz
Email wykonawcy: pawlowicz58@wp.pl
Adres pocztowy: Zalasowa, ul. Tuchowska 58
Kod pocztowy: 33-159
Miejscowość: Zalasowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37525.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37525.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37525.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uwaga: Wartość wskazana w sekcji IV: pkt IV.2) niniejszego ogłoszenia zawiera zamówienia, o których mowa w art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szacunkowa wartość Część IV zamówienia została ustalona na kwotę 43 432,20 zł, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp została ustalona na kwotę 14 477,40 zł.


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Część V: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Wola Lubecka

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43885.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO - HANDLOWE Jerzy Pawłowicz
Email wykonawcy: dorotapawlowicz@interia.pl
Adres pocztowy: Zalasowa, ul. Piastowska 11
Kod pocztowy: 33-159
Miejscowość: Zalasowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37917.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37917.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37917.33
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uwaga: Wartość wskazana w sekcji IV: pkt IV.2) niniejszego ogłoszenia zawiera zamówienia, o których mowa w art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szacunkowa wartość Część V zamówienia została ustalona na kwotę 43 885,80 zł, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp została ustalona na kwotę 14 628,60 zł.


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Cześć VI: Odśnieżanie dróg gminnych w miejscowości Uniszowa, Bistuszowa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 50368.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno Handlowy STOKROTKA Adam Fijołek
Email wykonawcy: stokrotka40@poczta.fm
Adres pocztowy: Uniszowa 40
Kod pocztowy: 33-160
Miejscowość: Ryglice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31960.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31960.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 34455.25
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uwaga: Wartość wskazana w sekcji IV: pkt IV.2) niniejszego ogłoszenia zawiera zamówienia, o których mowa w art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szacunkowa wartość Część VI zamówienia została ustalona na kwotę 50 368,50 zł, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp została ustalona na kwotę 16 789,50 zł.


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Część VII: Usuwanie oblodzeń na drogach gminnych na terenie Gminy Ryglice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 141858.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NIEREGULARNY PRZEWÓZ TOWARÓW Sylwester Pawłowicz
Email wykonawcy: pawlowicz58@wp.pl
Adres pocztowy: Zalasowa, ul. Tuchowska 58
Kod pocztowy: 33-159
Miejscowość: Zalasowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 144117.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 144117.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 144117.53
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Uwaga: Wartość wskazana w sekcji IV: pkt IV.2) niniejszego ogłoszenia zawiera zamówienia, o których mowa w art. art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Szacunkowa wartość Część VII zamówienia została ustalona na kwotę 141 858,81 zł, w tym wartość przewidywanych zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp została ustalona na kwotę 47 286,27 zł.


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Część VIII: Zakup i dostawa gryzu kruszonego dla po trzeb Gminy Ryglice

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11730.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NIEREGULARNY PRZEWÓZ TOWARÓW Sylwester Pawłowicz
Email wykonawcy: pawlowicz58@wp.pl
Adres pocztowy: Zalasowa, ul. Tuchowska 58
Kod pocztowy: 33-159
Miejscowość: Zalasowa
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17564.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17564.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17564.40
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.