eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czernichów › Modernizacja dróg gminnych - ul. Stadionowa w Rusocicach oraz ul. Źródlana w Kamieniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-26

Ogłoszenie nr 510210381-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.

Urząd Gminy Czernichów: Modernizacja dróg gminnych - ul. Stadionowa w Rusocicach oraz ul. Źródlana w Kamieniu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577464-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Czernichów, Krajowy numer identyfikacyjny 53498300000000, ul. ul. Gminna 1, 32-070 Czernichów, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 122 702 105, e-mail urzad@czernichow.pl, faks 122 702 324.
Adres strony internetowej (url): www.czernichow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja dróg gminnych - ul. Stadionowa w Rusocicach oraz ul. Źródlana w Kamieniu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GRO.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dróg gminnych: 1) zadanie nr 1: Modernizacja ulicy Stadionowej w Rusocicach; 2) zadanie nr 2: Modernizacja ulicy Źródlanej w Kamieniu. 2. Zakres robót obejmuje następujące prace (ilości zgodne z przedmiarami dla poszczególnych dróg): 1) dla zadania nr 1: a) remont odwodnienia drogi: ? wymiana rur na PVC fi:200 mm SN8 lite, na podsypce piaskowej gr.10cm - 48 mb, ? wymiana studni rewizyjnej z kręgów beton.fi:1000 mm głęb. 1,50 m, właz żel.kl.D400 - 1 kpl; b) wykonanie koryta pod drogę na dług. 270,0 mb, szer. 4,30 m, głęb. 0,45 m z wywozem gruntu - 522,5 m3; c) mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1161 m2; d) ułożenie geowłókniny separacyjnej na dług. 404 m i szer. 4,5 m: wytrzymałość wzdłuż pasma - min. 20,0 kN/m wytrzymałość wszerz pasma - min. 20,0 kN/m odporność na przebicie (CBR) - min. 3050 N - 1215 m2; e) wykonanie podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym przy grubości warstwy po zagęszczeniu 40 cm - 1161 m2; f) wykonanie nawierzchni asfaltowej AC16W (w-wa wiążąca) grub. 4 cm - 1220,5 m2; g) wykonanie nawierzchni asfaltowej AC11S (w-wa ścieralna) grub.4 cm - 1220,5 m2; h) pobocza szer. 0,40 m o nawierzchni tłuczniowej grub. 8 cm - 243,2 m2. 2) dla zadania nr 2: a) rozbiórka nawierzchni asfaltowej grub. 5 cm z wywozem i utylizacją - 133 m2; b) mechaniczne karczowanie gęstych krzaków z wywozem i utylizacją - 210 m2; c) wykonanie koryta na dług. 90,0 mb i głęb. do 0,40 m z wywozem gruntu - 111,3 m3; d) wykonanie pod drogę podbudowy tłuczniem kamiennym zagęszczonym mech. przy grub. warstwy po zagęszczeniu 40 cm - 336 m2; e) wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej kruszywem kamiennym z zagęszczeniem mechanicznym - 1,82 t. f) odtworzenie wzdłuż drogi rowu o obj. 0,5m3/mb, dno umocnione korytkami ściekowymi szer. 60 cm i grub. 15 cm, skarpy obustronnie umocnione na wys. 0,6 m płytami ażurowymi 60x40x8 cm, w tym 5 szt. progów kamiennych dług. 1,0 m, szer. 0,6-0,8 m i głęb. 0,5 m - 90 mb; g) wykonanie podbudowy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mechanicznym przy grubości warstwy po zagęszczeniu 30 cm - 336 m2; h) wykonanie nawierzchni z destruktu asfaltowego grubości 15 cm - 336 m2; i) wykonanie nawierzchni asfaltowej AC11S (w-wa ścieralna) grub. 5 cm - 133,0 m2; j) wykonanie poboczy tłuczniem kamiennym sortowanym z zagęszczeniem mech. przy grub. warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 90 m2. 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia określają: 1) dla zadania nr 1: a) przedmiar robót i charakterystyka robót - załącznik nr 8 do SIWZ, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 9 do SIWZ. 2) dla zadania nr 2: a) przedmiar robót i charakterystyka robót - załącznik nr 10 do SIWZ, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - załącznik nr 11 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje również: 1) doprowadzenie terenu wokół inwestycji do stanu pierwotnego i jego uporządkowanie, 2) koszty związane z zapleczem budowy, 3) koszty związane z organizacją robót budowlanych, zabezpieczeniem terenu budowy. 3. Przedmiot umowy należy wykonać zgodnie z: 1) specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych; 2) przedmiarami robót i charakterystyką; 3) warunkami wynikającymi z obowiązujących przepisów technicznych i prawa budowlanego; 4) wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Polskich Norm i aprobat technicznych; 5) zasadami rzetelnej wiedzy technicznej. 4. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, opis ten jest dokonany za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 Pzp Zamawiający - dopuszcza rozwiązania równoważne. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy. 5. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w zakresie opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Udowodnienie równoważności leży po stronie Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Modernizacja ulicy Stadionowej w Rusocicach

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 137946.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rejon Robót Drogowych DROG-BUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: alwerniadrogbud@interia.pl
Adres pocztowy: ul. I. Krasickiego 18A
Kod pocztowy: 32-566
Miejscowość: Alwernia
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 169674.26
Oferta z najniższą ceną/kosztem 169674.26
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 215012.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Modernizacja ulicy Źródlanej w Kamieniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 51131.53
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo-Handlowa STAR-KOP Krzysztof Urbańczyk
Email wykonawcy: biuro@star-kop.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kościelna 1
Kod pocztowy: 32-070
Miejscowość: Czernichów
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 62891.78
Oferta z najniższą ceną/kosztem 61297.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 76093.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca, którego oferta była pierwotnie najkorzystniejsza, opiewająca na kwotę 61297,42 zł brutto wycofał się z realizacji zamówienia. Ofertę uznano za najkorzystniejszą na podstawie art. 94 ust.3 Pzp.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.