eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów, w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej "Rozłogi" - ETAP I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-26

Ogłoszenie nr 510210231-N-2020 z dnia 26-10-2020 r.

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów, w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej "Rozłogi" - ETAP I

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 581217-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 10773800000000, ul. Rozłogi 10, 01-310 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 487 13 01, e-mail s.janicki@opsbemowo.waw.pl, sekretariat@opsbemowo.waw.pl, faks 22 487 13 02.
Adres strony internetowej (url): https://opsbemowo.waw.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów, w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej "Rozłogi" - ETAP I

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OPS-351-3/ZP/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy i zmiany sposobu użytkowania istniejących pomieszczeń biurowych na potrzeby Ośrodka Wsparcia dla Seniorów, w budynku Spółdzielni Mieszkaniowej Lokatorsko-Własnościowej "Rozłogi", zlokalizowanym na działce ew. nr 68/14 w obrębie 6-12-05 przy ul. Lazurowej 14 w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy - ETAP I. 2. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 93 ust. 1a pkt 1 ustawy, możliwość unieważnienia niniejszego postępowania, jeżeli środki które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, pochodzące z budżetu m.st. Warszawy,nie zostaną mu przyznane przez Radę m.st. Warszawy podczas sesji rady, planowanej na dzień 24 września 2020 r. 3. Realizację inwestycji z uwagi na możliwości finansowe Zamawiającego przewidziano etapowo. Projekt budowlany oraz ostateczna i prawomocna decyzja zatwierdzająca projekt budowlany i zezwalająca na budowę na jego podstawie odnoszą się do całości inwestycji. Niniejsze postępowanie tj. Etap I realizacji inwestycji obejmuje pomieszczenia: 1.03-1.08; 1.10; 1.15-1.35 oraz część prac związanych z pom. 1.11. Uwaga - pomieszczenia 1.03-1.06 zasilane są z rozdzielnicy TG2 i należy uwzględnić je w zakresie realizacji. Instalację w pomieszczeniach 1.03-1.06 należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym. W ramach całej inwestycji będzie wykonana instalacja SSP. W Etapie I będzie wykonana część instalacji SSP - będą zamontowane klapy odcinające znajdujące się na kanałach wentylacyjnych. Elementy zostały uwzględnione w przedmiarze robót w branży sanitarnej. Pozostała część instalacji SSP będzie realizowana w następnych etapach inwestycji. Instalacja SSP będzie uruchomiona dopiero po realizacji instalacji, czyli w następnych etapach inwestycji. Wyzerowane w przedmiarach pozycje zostały uwzględnione na późniejszych etapach inwestycji. W ramach Etapu I zostanie wykonany w szczególności następujący zakres robót budowlanych: 1) połączenie istniejących części budynku komunikacyjnie; 2) przebudowa wszystkich pomieszczeń sanitarnych w budynku obejmująca zmianę ich lokalizacji, powierzchni i układu; 3)przebudowa układu pracowni, pomieszczeń biurowych i innych poprzez wyburzenia i budowę nowych ścian działowych, wykonanie przebić i zamurowań w istniejących ścianach oraz inne niezbędne wzmocnienia lub zmiany w układzie konstrukcyjnym budynku; 4) budowa pomieszczeń kuchni i zaplecza kuchni; 5) roboty wykończeniowe wewnętrzne i montaż stałego wyposażenia; 6) wymiana całości wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej; 7) wyposażenie budynku w instalację wentylacji mechanicznej nawiewnej i wyciągowej niektórych pomieszczeń wraz z rekuperacją; 8) wymiana całości instalacji c.o. wewnętrznej i dostosowanie istniejącego węzła cieplnego; 9) wymiana całości wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetleniowej i zasilania, oraz wykonanie oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego; 10) wyposażenie budynku w instalacje teletechniczne (sieć komputerowa, telefoniczna, telewizja kablowa, system sygnalizacji pożarowej, itp.); 11) prace przygotowujące plac budowy, zabezpieczenie terenu prac w trakcie realizacji oraz prace porządkowe, w tym wywóz gruzu; 12) demontaż starego wyposażenia wraz z jego wywozem i ewentualną utylizacją; 13) opracowanie dokumentacji powykonawczej. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 1) Projekcie budowlanym (branża: architektoniczna, konstrukcyjna, sanitarna oraz elektryczna) stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; 2) Projekcie wykonawczym (TOM P - Warunki Przetargowe) stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zwanej dalej STWiORB (branża: architektoniczna, konstrukcyjna,elektryczna oraz sanitarna), stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ; 4) Przedmiarze robót,stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ - przedmiar jest dokumentem pomocniczym, który może posłużyć jedynie do oszacowania rozmiarów inwestycji. W celu sporządzenia szczegółowej wyceny należy zapoznać się szczegółowo z Projektami budowlanymi, Projektami wykonawczymi oraz STWiORB i uwzględnić wszystkie nakłady i wydatki niezbędne do wykonania przedmiotowych robót budowlanych. 5. Pozostałe warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 6. Rozwiązania równoważne: 1) ewentualne wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, tj. w dokumentacji projektowej i STWiORB znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, a także odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy, należy czytać łącznie z wyrazami "lub równoważny". Oznacza to, iż w takiej sytuacji Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, w szczególności o nie gorszych parametrach technicznych, funkcjonalnych i użytkowych; 2) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, w tym odnośnie właściwości fizycznych wymaganych materiałów określonych w dokumentacji projektowej i STWiORB; 3) Wykonawca składający ofertę zawierającą rozwiązania równoważne ma obowiązek wyraźnie wskazać w ofercie zastosowane rozwiązanie równoważne poprzez wpisanie odpowiednich informacji w Formularzu ofertowym oraz załączyć do oferty właściwe dokumenty (tj. dowody zawierające szczegółowy opis oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych, dane techniczne, atesty, dopuszczenia do stosowania) potwierdzające, że oferowane przez Wykonawcę materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ, a w szczególności materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia posiadają takie same właściwości fizyczne wskazane przez Zamawiającego w STWiORB; 4) brak informacji, w zakresie zastosowanych rozwiązań równoważnych, zostanie uznany za zamiar wykonania zamówienia zgodnie z wymaganiami opisanymi przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca ponosi samodzielnie wszelkie koszty związane z opracowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania, z zastrzeżeniem okoliczności przewidzianych w art. 93 ust. 4 ustawy. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do opracowania oferty oraz do podpisania umowy. 8. Zamawiający informuje, że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane. 9. Wykonawca zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji umowy oraz w okresie rękojmi udzielonej gwarancji jakości ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność kontraktowa i deliktowa), obejmujące swoim zakresem co najmniej szkody poniesione przez osoby trzecie, a także przedstawicieli i pracowników zamawiającego i wykonawcy w wyniku śmierci, uszkodzenia ciała lub rozstroju zdrowia (szkoda osobowa), powstałe w związku z wykonywaniem wszelkich czynności i prac objętych przedmiotem umowy na sumę gwarancyjną równą, co najmniej 1 500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych 00/100) na jeden i wszystkie wypadki wystąpienia szkody. 10. Zamawiający wymaga, by na przedmiotowe roboty wykonawca udzielił min. 5-letniej rękojmi oraz min. 5-letniej gwarancji (okres ten może ulec wydłużeniu max o 2 lata zgodnie ze złożoną ofertą). 11. Inne wymagania: 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, aby prace fizyczne bezpośrednio związane z wykonywaniem wszystkich robót w budynku SM Lokatorsko - Własnościowej "Rozłogi" zlokalizowanym na działce ew. nr 68/14 w obrębie 6-12-05 przy ul. Lazurowej 14 w Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy, polegające na wykonaniu: a) robót ogólnobudowlanych (roboty murarskie, malarskie, tynkarskie, posadzkarskie, montaż przepierzeń z aluminium i szkła); b) robót elektrycznych (wymiana instalacji elektrycznej i teletechnicznej wraz z osprzętem i oprawami); c) robót sanitarnych (wymiana całości instalacji c.o. wewnętrznej i dostosowanie istniejącego węzła cieplnego) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, z późn. zm.), z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r. poz. 2177, z późn. zm.), przez cały okres realizacji zamówienia. Obowiązek ten, nie dotyczy osób wskazanych na stanowisku kierownika budowy, kierownika robót oraz innych osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r. poz. 1186, z późn. zm.) oraz dostawców materiałów i urządzeń; 2) na każde żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wyznaczonym Wykonawca zobowiązuje się do przedłożenia wykazu pracowników wykonujących roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia. Podpisany przez Wykonawcę wykaz osób realizujących zamówienie, o których mowa w pkt 1 winien się znajdować na stałe na terenie budowy; 3) wykaz, o którym mowa w pkt 2 powyżej winien być okazywany przez kierownika budowy na każde żądanie przedstawiciela Zamawiającego, pod rygorem naliczenia kar umownych; 4) Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o wszelkich zmianach personalnych poprzez aktualizację wykazu w formie pisemnej, najpóźniej w dniu wprowadzenia zmiany; 5) Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia ewidencji czasu pracy personelu Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy i udostępniania na każde żądanie Zamawiającego dokumentów potwierdzających podstawę dysponowania personelem skierowanym do realizacji zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopie umów o pracę, ewidencja czasu pracy); 6) na każde żądanie Zamawiającego i w terminie przez niego wyznaczonym, Wykonawca potwierdzi, iż dysponuje personelem własnym, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy świadczącym roboty budowlane, w szczególności poprzez przedłożenie wykazu pracowników, kopii umów o pracę oraz ewidencji ich czasu pracy; 7) wykaz pracowników, poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę kopia umów o pracę oraz ewidencja czasu pracy pracowników, o których mowa w pkt 6, powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych; 8) w przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy; 9) wszyscy pracownicy i przedstawiciele Wykonawcy (w tym podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy) będą oznakowani trwałymi identyfikatorami firmy Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy. W przypadku braku w/w identyfikatorów Zamawiający naliczy kary umowne; 10) niedopełnianie obowiązku zatrudniania pracowników wykonujących roboty budowlane na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, będzie skutkowało naliczaniem kar umownych; 11) Szczegółowe informacje dotyczące wymaganego zatrudnienia opisane zostały we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do specyfikacji

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45111200-0, 45210000-2, 45453000-7, 45223000-6, 45331000-6, 45332000-3, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1200000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "BUDEX" Krzysztof Skrzypczyński
Email wykonawcy: krzysztof.skrzypczynski@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Podleśna 17
Kod pocztowy: 05-092
Miejscowość: Łomianki
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1476000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1470000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1653822.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.