eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 292 przy ul. Walecznych 4/6

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-23

Ogłoszenie nr 510209399-N-2020 z dnia 23-10-2020 r.

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe: Modernizacja ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 292 przy ul. Walecznych 4/6

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573519-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd m. st. Warszawy Urząd Dzielnicy Praga-Południe, Krajowy numer identyfikacyjny 015259663, ul. ul. Grochowska 274, 03-841 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 4435509, e-mail ppl.wzp@um.warszawa.pl, faks 22 4435552.
Adres strony internetowej (url): www.pragapld.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 292 przy ul. Walecznych 4/6

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UD-VI-ZP/35/20

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Modernizacja ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 292 przy ul. Walecznych 4/6 w Warszawie. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. "Modernizacja ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 292 przy ul. Walecznych 4/6" w Warszawie. Inwestycja zlokalizowana jest na działkach ewidencyjnych nr 6/2 i 6/3 obręb 3-01-07. WYMAGANIA I ZAKRES ROBÓT: 1.) Zakres robót obejmuje: a) prace przygotowawcze, demontażowe (w tym wywóz i utylizacja zdemontowanych elementów małej architektury), b) wybudowanie nawierzchni bezpiecznej z płyt EPDM wraz z podbudową i obrzeżami betonowymi (najwyższy HIC wynosi 1,20 m. Przewidywana grubość płyt to ok. 40-45 mm, ale to uzależnione jest od producenta płyt, więc grubość do uzgodnienia z inspektorem nadzoru), c) wykonanie nawierzchni betonowych (kostka, płyty chodnikowe) z podbudową i obrzeżami betonowymi oraz nawierzchni piaskowej z zadaszeniem (piaskownice), d) zakup, dostawę i nasadzenia zieleni, gospodarkę drzewostanem, e) założenie trawnika wraz z nawiezieniem ziemi urodzajnej, f) elementy uzupełniające tj. demontaż i ponowny montaż istniejących urządzeń zabawowych, wykonanie płotków, ekranu akustycznego, g) przygotowanie dokumentacji powykonawczej. 2.) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna: projekt wykonawczy pn.: Projekt zagospodarowania terenu dla zadnia inwestycyjnego p.n.: "Modernizacja ogrodu przedszkolnego w Przedszkolu nr 292 przy ul. Walecznych 4/6", Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót w zakresie podanym w załącznika nr 1 rysunek PZ 04 i przedmiarze robót. 3.) Po zakończeniu prac budowlanych Wykonawca zobowiązany jest do zlecenia na własny koszt kontroli po montażowej placu zabaw. Kontrola powinna obejmować wszystkie elementy placu zabaw wraz z kontrolą właściwości amortyzujących nawierzchni bezpiecznej i być przeprowadzona na podstawie obowiązującej normy. Należy przedstawić zamawiającemu sprawozdanie oraz certyfikat z inspekcji z oceną pozytywną. Dokument ten jest jednym z elementów dokumentacji powykonawczej, niezbędnym do dokonania odbioru końcowego robót. 4.) Brak możliwości bezpośredniego dojazdu na plac budowy. Należy przewidzieć ręczny transport materiałów oraz roboty budowlane wykonane ręcznie. Wjazd na teren przedszkola jest od strony ul. Walecznych, ogród znajduje się na tyłach budynku. Szczegółowy opis oraz zakres robót określa wzór umowy, opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja projektowa, STWiOR oraz przedmiar robót - załączniki nr 8, 9, 10, 11 i 12 do SIWZ. 2. W celu dokonania wizji lokalnej należy skontaktować się z kierownikiem gospodarczym placówki oświaty, na terenie której będzie realizowany przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, że w trakcie przeprowadzania wizji lokalnej nie będą udzielane odpowiedzi na żadne pytania. Ewentualne pytania, które mogą nasunąć się po odbyciu wizji, należy skierować do Zamawiającego na adres e-mail: ppl.wzp@um.warszawa.pl. W celu zapewnienia równego traktowania Wykonawców Zamawiający opublikuje odpowiedzi na te pytania na stronie internetowej http://zamowienia.pragapld.waw.pl, z zastrzeżeniem art. 38 ust. 1a ustawy Pzp. 3. Dodatkowe obowiązki Wykonawcy wynikające z klauzuli społecznej art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r, Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 ze zm.). Wykonawca lub Podwykonawca przez cały okres wykonywania przedmiotu umowy zobowiązany jest zatrudniać, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy - Prawo zamówień publicznych, pracownika/pracowników bezpośrednio realizujących prace na terenie budowy, zatrudnionych na umowę o pracę. Czynności wykonywane przez pracowników będą polegać na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks Pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to roboty związane m.in: związane z wykonywaniem nawierzchni poliuretanowych, robót ogrodniczych oraz robót związanych z montażem elementów małej architektury. Szczegółowe obowiązki dotyczące stosowania klauzuli społecznej opisane są w § 5 umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45112723-9


Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45112710-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 275859.35
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: AS BUD ALBERT ŚPIEWAKOWSKI
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ciołkosza 2, lok. 41
Kod pocztowy: 03-134
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 238005.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 238005.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 327000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.