To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-23
Ogłoszenie nr 510209210-N-2020 z dnia 23-10-2020 r.
Urząd Miejski w Kowarach: Zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników i parkingów na terenie miasta Kowary w sezonie 2020/2022
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587730-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Urząd Miejski w Kowarach, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. 1-go Maja
,
58-530
Kowary, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
075 718-24-16, e-mail
burmistrz@kowary.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.bip.kowary.p
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników i parkingów na terenie miasta Kowary w sezonie 2020/2022
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WRM.271.25.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg, placów, chodników, parkingów na terenie Gminy Miejskiej Kowary. Łączna powierzchnia dróg, chodników, placów, ciągów pieszych i parkingów przewidziana do utrzymania w ramach niniejszego zadania wynosi: 201.260,40 m2. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w trakcie realizacji przedmiotu umowy zapisy ustawy z 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2019 poz. 2010 ze zm.). W zakresie zimowego utrzymania będą wykonywane następujące czynności: 1. Mechaniczne i ręczne utrzymanie nawierzchni, w tym odśnieżanie, zwalczanie śliskości na obszarach zgodnych z załącznikiem nr 10 do SIWZ. 2. Wykonawca winien być w okresie obowiązywania umowy w stałej gotowości do zimowego utrzymania (gotowości do prowadzenia akcji zimowej). Strony ustalają, że "gotowość do zimowego utrzymania" obejmuje w szczególności: utrzymanie stałej, całodobowej gotowości sprzętu specjalistycznego, zapewnienie materiału do zimowego utrzymania, całodobową gotowość pracowników do prowadzenia akcji zimowej, 3. Na wskazanych przez Zamawiających ciągach pieszych Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 20 pojemników na piasek. 4. Do zwalczania śliskości stosowane będą materiały zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r., Nr 230, poz. 1960) 5. W przypadku temperatur niższych niż -100C obiekty powinny być oczyszczane i posypywane materiałami szorstkimi bez udziału środków chemicznych. 6. W przypadku dużej pokrywy śniegu Wykonawca zobowiązany jest do sukcesywnego, na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego, wywozu śniegu z ul. 1 Maja i ul. Pocztowej oraz do dwukrotnego wywozu śniegu w okresie obowiązywania umowy z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, tj. ul. Ludwika Waryńskiego, ul. Stanisława Staszica, ul. Ogrodowa, ul. Wincentego Witosa, ul. Boczna, ul. Mikołaja Reja, ul. Szkolna, ul. Topolowa, ul. Stefana Batorego. 7. W okresie braku pokrywy śnieżnej i opadów śniegu na Wykonawcy spoczywa obowiązek: 7.1 bieżącego oczyszczania, ciągów pieszych, parkingów, placów, chodników, jezdni; 7.2 bieżącego sprzątania i codziennego pilnowania stanu czystości centrum miasta na odcinku: o codzienne pilnowanie stanu czystości i w razie potrzeby zamiatanie oraz zbieranie nieczystości z ul. Pocztowej, ul. 1 Maja z Placem Franciszkańskim i ul. Władysława II Jagiellończyka oraz terenów zielonych i ciągów komunikacyjnych pomiędzy ul. Pocztową i "Bulwarem nad Jedlicą" włącznie. o ul. Władysława II Jagiellończyka (łącznie z powierzchnią zieloną pomiędzy ul. Władysława II Jagiellończyka a ul. Henryka Sienkiewicza wraz ze schodami), o ul. Pocztowa (łącznie z powierzchnią pomiędzy "Bulwarem nad Jedlicą" a ul. Pocztową). 8. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego odgarniania śniegu przy wpustach ulicznych kanalizacji deszczowej. 9. Wykonawca zobowiązany jest do udrożnienia sieci kanalizacji deszczowej w momencie roztopów i jej czyszczenia w każdym sezonie najpóźniej w ciągu 14 dni od daty jej zakończenia. 10. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dziennika pogody w okresie zimowym. 11. Zimowe utrzymanie dróg będących w zarządzie Gminy Miejskiej Kowary prowadzone będzie zgodnie ze standardem I, II i III zimowego utrzymania dróg. Przyjmuje się standardy zimowego utrzymania jezdni według zasad określonych w załączniku nr 9 do SIWZ. 12. Wykaz ciągów komunikacyjnych objętych przedmiotem zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 13. Materiał do zimowego utrzymania dróg, placów, chodników i parkingów na terenie miasta Kowary winien zapewnić Wykonawca. 14. Po zakończeniu zadania wykonawca jest zobowiązany do uprzątnięcia ulic z materiału pozostałego po zimowym utrzymaniu a także przekazania zamawiającemu karty z przekazania odpadów do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych najpóźniej 14 dni po zakończeniu realizacji zadania w każdym sezonie. 15. Zamawiający ustala, że szacowana ilość świadczenia usługi wynosi łącznie 242 dni w sezonach 2020/2021 i 2021/2022.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9
Dodatkowe kody CPV: 90630000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
896296.30
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorswo Handlowo-Usługowe "KAMA" Rzońca Ryszard
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
968000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKACH I WOKÓŁ BUDYNKÓW SĄDU APELACYJNEGO W SZCZECINIE
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.06.2024 do 31.03.2025 na terenie miasta Pyrzyce
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.