eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO OBIEKTÓW I ZAJĘĆ SPORTOWO - REKREACYJNYCH DLA WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-23

Ogłoszenie nr 510209130-N-2020 z dnia 23-10-2020 r.

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy: ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO OBIEKTÓW I ZAJĘĆ SPORTOWO - REKREACYJNYCH DLA WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582527-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540178403-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Bydgoszczy, Krajowy numer identyfikacyjny 09235621900000, ul. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 525 835 422, e-mail info@powiat.bydgoski.pl, faks 525 835 452.
Adres strony internetowej (url): www.powiat.bydgoski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

ŚWIADCZENIE USŁUG DOSTĘPU DO OBIEKTÓW I ZAJĘĆ SPORTOWO - REKREACYJNYCH DLA WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO PRACOWNIKÓW STAROSTWA POWIATOWEGO W BYDGOSZCZY

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR-VII.272.3.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług dostępu (typu open) do obiektów i zajęć sportowo- rekreacyjnych (m.in. baseny, sauny, siłownie, lodowiska, kluby fitness, itd.) zlokalizowanych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej dla wskazanych imiennie przez Zamawiającego pracowników Starostwa Powiatowego w Bydgoszczy (zwanych dalej użytkownikami). 2. W ofercie Wykonawca przedstawi dwie listy obiektów, do których użytkownicy uzyskają dostęp, są to: lista podstawowa i lista dodatkowa. Lista podstawowa zawiera informacje o minimalnej wymaganej przez Zamawiającego liczbie i rodzaju obiektów sportowych. Lista dodatkowa zawiera informację o dodatkowych obiektach (dodatkowo punktowanych), do których użytkownicy uzyskają dostęp w ramach usługi. Ponadto możliwe jest zapewnienie dostępu do większej ilości obiektów, o których informacje znajdować się będą na stronie internetowej Wykonawcy. Zamawiający nie stawia ograniczeń w zakresie maksymalnej liczby obiektów, do których użytkownicy uzyskają dostęp. Wykonawca może zaoferować dostęp do obiektów wynikających z oferowanych przez niego pakietów w nieograniczonym zakresie ilościowym i terytorialnym. 3. Zamawiający wymaga następującej ilości i rodzaju obiektów sportowych, do których zapewniony będzie nieodpłatny, nieograniczony, nielimitowany i równy (niedyskryminacyjny) dostęp dla użytkowników (lista podstawowa). Na terenie Bydgoszczy Wykonawca zapewni co najmniej: ? 12 obiektów z dostępem do siłowni, ? 12 obiektów oferujących zajęcia fitness, ? 2 obiekty oferujące dostęp do zajęć jogi, ? 4 obiektów oferujących dostęp do sauny, ? 2 obiekty oferujące dostęp do zajęć tanecznych (nauka tańca), ? 4 obiekty oferujące dostęp do nauki sztuk walki. Na terenie Osielska (powiat bydgoski) co najmniej: ? 1 obiekt oferujący dostęp do siłowni, ? 1 obiekt oferujący dostęp do zajęć fitness. Jeżeli obiekt oferuje więcej niż 1 usługę, zalicza się go do każdego z wymaganych typów. 4. Wykonawca do oferty załączy (na wzorze przygotowanym przez Zamawiającego) listę obiektów ze wskazaniem, do jakiego typu obiektów należy go zaliczyć. W przypadku jeżeli jeden obiekt oferuje większą liczbę usług możliwe jest zaliczenie go do kilku kategorii. Liczba i rodzaj obiektów zaoferowanych na liście podstawowej i dodatkowej nie może się zmniejszyć w trakcie trwania umowy. Możliwa jest zmiana zaoferowanych obiektów w trakcie trwania umowy, zgodnie z zasadami opisanymi w dalszej części Ogłoszenia. 5. Dostęp do usługi z listy podstawowej i dodatkowej nie może pociągać za sobą dodatkowych kosztów dla użytkownika, z zastrzeżeniem wyjątków polegających na ustanowionych w danym obiekcie limitów czasu korzystania z usług w danym dniu, których przekroczenie powoduje konieczność dopłaty. 6. Dostęp do obiektów powinien, co do zasady odbywać się w godzinach pracy obiektu bez ograniczeń czasowych korzystania z danego obiektu. Wyjątkiem są obiekty całodobowe, gdzie dostęp może być ograniczony czasowo, jeżeli wynika to z regulaminu obiektu. Dostęp do obiektów całodobowych nie może być ograniczony, jeżeli wykonawca oświadczył brak ograniczeń w ofercie i uzyskał punkty w odpowiednim kryterium wyboru ofert. 7. Wymaga się, aby użytkownik miał możliwość skorzystania w ciągu jednego dnia kilkukrotnie z usług jednego obiektu i kilku różnych obiektów, wg jego woli bez dodatkowych ograniczeń. 8. Dostęp do obiektów nie może być ograniczany w stosunku do innych klientów. Oznacza to, że użytkownik musi mieć możliwość korzystania z oferowanych usług na takich samych zasadach jak pozostali klienci obiektu. Niedopuszczalne jest ograniczanie ilości czasu korzystania z obiektów lub/i zajęć w sposób dyskryminujący w stosunku do innych osób. 9. Akceptowane jest stawianie użytkownikom wymogu wcześniejszej rejestracji na zajęciach. Akceptowane są również ograniczenia wynikające ze zwyczajnej działalności obiektów np. wynikające z braku dostępnych miejsc (np. wcześniejsza rejestracja zajęć przez innych klientów, komercyjne udostępnianie torów pływackich itp.). 10. Zamawiający wymaga co najmniej jednej nieodpłatnej dla użytkownika metody weryfikacji uprawnienia wejścia na obiekt (np. karta, uzyskanie dostępu poprzez nieodpłatną infolinię). Zamawiający dopuszcza możliwość dodatkowych metod weryfikacji uprawnień wejścia na obiekt, wymagających użycia urządzeń należących do użytkownika (np. telefonu), również jeżeli metody te mogą wiązać się z poniesieniem kosztów przez użytkownika (np. wysłanie SMS, skorzystanie z pakietu danych). Jednak jeżeli użytkownik nie posiada własnego urządzenia, Wykonawca jest zobowiązany nieodpłatnie użyczyć urządzenie niezbędne do przeprowadzenia procesu weryfikacji na czas korzystania z usługi. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość weryfikacji uprawnień użytkownika poprzez weryfikację danych biometrycznych, jednak skorzystanie z tej opcji będzie zależne od woli użytkownika. Jeżeli w ofercie znajdują się obiekty do których wejście jest możliwe jedynie za pomocą weryfikacji danych biometrycznych należy to zaznaczyć w tabeli stanowiącej załącznik do Ogłoszenia. Liczba obiektów dostępnych jedynie za pomocą weryfikacji biometrycznej znajdujących się na liście podstawowej nie może przekroczyć 4. 12. Przedmiot zamówienia będzie realizowany do kwoty 237.600,00 zł brutto Zamawiający nie jest w stanie określić dokładnej ilości użytkowników w tym okresie. Użytkownicy są wybierani w ramach projektu dofinansowanego w funduszy unijnych. Nabór użytkowników na okres od października 2020 roku do sierpnia 2021 roku został już zakończony. W wyniku przeprowadzonego naboru wyłoniono 65 użytkowników. Liczba ta nie będzie co do zasady zmieniona z zastrzeżeniem możliwości rezygnacji samych użytkowników i możliwości zawieszenia korzystania z usługi. Kolejne nabory użytkowników będą przeprowadzone w roku 2021 i 2022. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tytułu niewykorzystania kwoty określonej na realizację zamówienia. 13. Przewiduje się comiesięczne faktury za aktywną liczbę użytkowników. Liczba aktywnych użytkowników może okresowo wynosić 0, za co Wykonawcy nie przysługują roszczenia. W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana użytkowników. Zmiana ta musi być przeprowadzona przez Wykonawcę nieodpłatnie niezależnie od ilości takich przypadków. W trakcie trwania umowy, użytkownik ma prawo zawiesić korzystanie z usługi, wynagrodzenie za użytkownika, który nie korzysta z usług w okresie zawieszenia, nie przysługuje. Aktywacja, dezaktywacja lub zmiana użytkownika ma zostać wykonana przez Wykonawcę 1-go dnia miesiąca następującego po przekazaniu zaktualizowanej listy uczestników. Ustala się, że zmiana uczestników będzie zgłaszana przez Zamawiającego najpóźniej 20 dnia miesiąca, po którym ma nastąpić zmiana uczestników. 14. Obowiązkiem Wykonawcy jest aktywowanie dostępu najpóźniej 1-go dnia miesiąca następującego po przekazaniu zaktualizowanej listy uczestników. Pierwsza aktywacja uczestników nastąpi najpóźniej w terminie 10 dni od przekazania pierwszej listy uczestników. Za niepełny pierwszy miesiąc rozliczeniowy wynagrodzenie wykonawcy zostanie obliczone proporcjonalnie do liczby dni, w których użytkownicy mieli dostęp do obiektów. 15. Zamawiający zastrzega sobie możliwość uaktualniania listy użytkowników w każdym miesiącu trwania umowy. 16. Zamawiający przekaże Wykonawcy pierwszą listę użytkowników w terminie 3 dni roboczych od podpisania umowy. 17. Faktyczna liczba użytkowników będzie zależna od bieżących potrzeb Zamawiającego, a określenie w umowie maksymalnej nominalnej wartości nie może, w przypadku mniejszych potrzeb, stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy. 18. Wykonawca składa ofertę wyłącznie wskazując obiekty czynne. Jeżeli jakikolwiek z tych obiektów zostanie zamknięty w okresie od dnia składania ofert do dnia podpisania umowy z powodu obostrzeń administracyjnych, wówczas Wykonawca nie jest zobowiązany na dzień podpisania umowy do przedstawienia w to miejsce nowego obiektu. W takim przypadku będą miały zastosowanie zapisy ust. 19 pkt. 5) niniejszego rozdziału. 19. W trakcie trwania umowy Wykonawca ma prawo zmienić obiekty, do których gwarantuje dostęp na następujących zasadach: 1) Obiekty, poza wykazanymi w ofercie, Wykonawca może zmieniać dowolnie, z zastrzeżeniem że aktualna lista dostępnych obiektów ma być zawsze dostępna dla użytkowników (np. poprzez stronę internetową wykonawcy) 2) zmiana obiektów wymienionych w ofercie Wykonawcy (lista podstawowa, lista dodatkowa) jest możliwa pod warunkiem zapewnienia w miejsce obiektu usuniętego z listy, obiektu lub obiektów odpowiadających pod względem lokalizacji (miejscowość) i rodzaju świadczonych usług obiektowi usuniętemu. Dopuszcza się możliwość zaoferowania w miejsce jednego usuniętego obiektu, kilku obiektów, które łącznie zapewnią takie same parametry jak obiekt usunięty oraz zapewnienie w miejsce kilku usuniętych obiektów, jednego obiektu na takich samych warunkach. 3) w przypadku niezapewnienia zamiennych obiektów zgodnie z warunkami opisanymi powyżej, Zamawiający będzie naliczał kary umowne w wysokości 1% faktury, za każdy miesiąc niezapewnienia odpowiedniej ilości obiektów za każdy niedostępny obiekt (maksymalna wysokość kary 100% wartości faktury miesięcznie) 4) w przypadku, jeżeli użytkownik utraci dostęp do obiektu z listy podstawowej lub dodatkowej niezależnie od przyczyny (poza przypadkiem opisanym w pkt. 5), Wykonawca ma obowiązek zapewnić dostęp do obiektu zamiennego w terminie 30 dni od dnia utraty dostępu do tego obiektu. Zasady zmiany obiektu zgodnie z pkt. 2. 5) w przypadku jeżeli obiekt lub obiekty z listy podstawowej lub listy dodatkowej zostaną zamknięte w wyniku obostrzeń administracyjnych związanych ze stanem epidemii, kary umowne nie będą naliczane, a Wykonawca nie ma obowiązku oferować obiektów zamiennych. Jednak w takim przypadku Zamawiający ma prawo tymczasowo zawiesić korzystanie z usług przez wszystkich użytkowników, a wynagrodzenie Wykonawcy nie przysługuje. 6) jeżeli użytkownik zgłosi, że dostęp do obiektu został mu ograniczony, a obiekt potwierdzi fakt takiego ograniczenia, a przyczyna będzie leżała po stronie Wykonawcy (awaria systemu wykonawcy, inny powód nieuznania karty/systemu wykonawcy), Zamawiający naliczy wykonawcy karę umowną w wysokości 25 zł za każdy zgłoszony przypadek. 20. Aktualna lista wszystkich dostępnych obiektów i zajęć sportowo-rekreacyjnych będzie zawsze dostępna na stronie internetowej Wykonawcy. 21. Cena dostępu określona w ofercie przez Wykonawcę do w/w usług dla jednego Użytkownika będzie niezmienna i nie będzie uzależniona od ilości osób z nich korzystających. 22. Umowa może być wypowiedziana przez każdą ze stron bez podania przyczyny. Okres wypowiedzenia umowy wynosi 60 dni. 23. W celu realizacji umowy, na podstawie art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Zamawiający podpisze odpowiednie umowy dotyczące przetwarzania danych osobowych z wybranym Wykonawcą, biorąc pod uwagę zakres przetwarzanych danych osobowych i techniczne możliwości zarówno Wykonawcy i Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 92000000-1


Dodatkowe kody CPV: 92600000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Postępowanie zostało przeorowadzone na podstawie art. 138o ustawy Prawo zamówień publicznych (usługi społeczne).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 193170.73
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: OK SYSTEM S.A.
Email wykonawcy: biuro@oksystem.pl
Adres pocztowy: Aleje Jerozolimskie 96
Kod pocztowy: 00-807
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 237600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 171600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 238095.00
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.