To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-02
Ogłoszenie nr 510208554-N-2019 z dnia 02-10-2019 r.
Sąd Okręgowy w Częstochowie: USŁUGI - Kompleksowa usługa zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i kserokopiarek oraz jakości wydruków/kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 591498-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Sąd Okręgowy w Częstochowie, Krajowy numer identyfikacyjny 57157600000000,
ul. ul. Dąbrowskiego
,
42-200
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
34 36 84 430, e-mail
przetargi@czestochowa.so.gov.pl, faks
34 36 84 440.
Adres strony internetowej (url): www.czestochowa.so.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: SĄD
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI - Kompleksowa usługa zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i kserokopiarek oraz jakości wydruków/kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IR-260-03.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są usługi w zakresie kompleksowej usługi zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i kserokopiarek oraz jakości wydruków/kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1.A i 1.B do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu podzielono na dwa zadania: A i B, tj.: 2.1. ZADANIE A - usługi w zakresie kompleksowej usługi zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz jakości wydruków, wykonywanych przez te urządzenia, na potrzeby Sądu Okręgowego w Częstochowie i Sądu Rejonowego w Lublińcu; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, objętego zadaniem A, określa załącznik nr 1.A do SIWZ oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4.A do SIWZ; 2.2. ZADANIE B - usługi w zakresie kompleksowej usługi zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek oraz jakości kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na potrzeby Sądu Okręgowego w Częstochowie i Sądu Rejonowego w Lublińcu; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, objętego zadaniem B, określa załącznik nr 1.B do SIWZ oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4.B do SIWZ; 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w Szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia oraz w projektach umów. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu opcji najpóźniej przed upływem czasu trwania umowy w danym zadaniu. Czas trwania umowy dla każdego z zadań określa Rozdział IV SIWZ. 4. Wspólny słownik zamówień CPV: 50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych; 50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek; 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych / faksów; 30125110-5 - Toner do fotokopiarek. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia, w szczególności kluczowych części przedmiotu zamówienia. 6. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Standardy jakościowe świadczenia usługi objętej niniejszym postępowaniem w zakresie obu zadań A i B określone zostały w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia tj. w załącznikach nr 1.A i 1.B do SIWZ jak również z projektach umów, które stanowią załączniki nr 4.A i 4.B do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 50323000-5
Dodatkowe kody CPV: 50313200-4, 30125110-5, 30125120-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Usługi - Kompleksowa usługa zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz jakości wydruków, wykonywanych przez te urządzenia, na potrzeby Sądu Okręgowego w Częstochowie i Sądu Rejonowego w Lublińcu. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
02/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
121951.21
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Raven Inmedia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
149863.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: USŁUGI - Kompleksowa usługa zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek oraz jakości wydruków/kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na potrzeby Sądu Okręgowego w Częstochowie i Sądu Rejonowego w Lublińcu |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie zadania B: W postępowaniu tym, w odniesieniu do zadania B, tj. Kompleksowa usługa zapewnienia ciągłości pracy kserokopiarek (urządzeń kopiujących) oraz jakości kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie, złożono jedną ofertę, której cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada środków finansowych na zwiększenie tej kwoty do wysokości otrzymanej oferty. Wg powyższego postępowanie należy unieważnić w ww. zakresie. Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie zadania B: Art. 93 ust. 1 pkt 4) - "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty." Art. 93 ust. 2 - Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa materiałów i środków do sprzątania dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
- Budowa miejsc postojowych oraz przebudowa drogi dojazdowej w sąsiedztwie budynku przy ul. Botanicznej 23 - etap 2
- Dostawa, montaż i uruchomienie generatora prądotwórczego zasilania awaryjnego do Oczyszczalni Ścieków Dźbów w Częstochowie dla Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A.
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Budowa boiska sportowego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 6 przy ul. Przestrzennej 68/70 w Częstochowie".
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych Specjalnych przy ulicy Krótkiej 22 w Częstochowie.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, KSEROKOPIAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH (TONERY, TUSZE, ETYKIETY, TAŚMY) NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO GDAŃSK - PÓŁNOC W GDAŃSKU
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- TONERY, ATRAMENTY, KASETY I BĘBNY DO DRUKAREK
- Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących i kopiujących.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
- Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem materiałów biurowych, materiałów eksploatacyjnych i papieru kserograficznego do Dolnośląskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.