eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › USŁUGI - Kompleksowa usługa zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i kserokopiarek oraz jakości wydruków/kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-02

Ogłoszenie nr 510208554-N-2019 z dnia 02-10-2019 r.

Sąd Okręgowy w Częstochowie: USŁUGI - Kompleksowa usługa zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i kserokopiarek oraz jakości wydruków/kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 591498-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sąd Okręgowy w Częstochowie, Krajowy numer identyfikacyjny 57157600000000, ul. ul. Dąbrowskiego , 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 34 36 84 430, e-mail przetargi@czestochowa.so.gov.pl, faks 34 36 84 440.
Adres strony internetowej (url): www.czestochowa.so.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SĄD

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGI - Kompleksowa usługa zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i kserokopiarek oraz jakości wydruków/kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IR-260-03.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu są usługi w zakresie kompleksowej usługi zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek i kserokopiarek oraz jakości wydruków/kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 1.A i 1.B do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia w niniejszym postępowaniu podzielono na dwa zadania: A i B, tj.: 2.1. ZADANIE A - usługi w zakresie kompleksowej usługi zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz jakości wydruków, wykonywanych przez te urządzenia, na potrzeby Sądu Okręgowego w Częstochowie i Sądu Rejonowego w Lublińcu; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, objętego zadaniem A, określa załącznik nr 1.A do SIWZ oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4.A do SIWZ; 2.2. ZADANIE B - usługi w zakresie kompleksowej usługi zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek oraz jakości kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na potrzeby Sądu Okręgowego w Częstochowie i Sądu Rejonowego w Lublińcu; szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, objętego zadaniem B, określa załącznik nr 1.B do SIWZ oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4.B do SIWZ; 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w Szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia oraz w projektach umów. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o uruchomieniu opcji najpóźniej przed upływem czasu trwania umowy w danym zadaniu. Czas trwania umowy dla każdego z zadań określa Rozdział IV SIWZ. 4. Wspólny słownik zamówień CPV: 50323000-5 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych; 50313200-4 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek; 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych / faksów; 30125110-5 - Toner do fotokopiarek. 5. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia, w szczególności kluczowych części przedmiotu zamówienia. 6. Standardy jakościowe, o których mowa w art. 91 ust. 2a ustawy Standardy jakościowe świadczenia usługi objętej niniejszym postępowaniem w zakresie obu zadań A i B określone zostały w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia tj. w załącznikach nr 1.A i 1.B do SIWZ jak również z projektach umów, które stanowią załączniki nr 4.A i 4.B do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 50323000-5


Dodatkowe kody CPV: 50313200-4, 30125110-5, 30125120-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługi - Kompleksowa usługa zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych i drukarek oraz jakości wydruków, wykonywanych przez te urządzenia, na potrzeby Sądu Okręgowego w Częstochowie i Sądu Rejonowego w Lublińcu.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 121951.21
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Raven Inmedia Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa
Email wykonawcy: biuro@printflow.com.pl
Adres pocztowy: ul. Marszałkowska 58
Kod pocztowy: 00-545
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 149863.20
Oferta z najniższą ceną/kosztem 149863.20
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 149863.20
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: USŁUGI - Kompleksowa usługa zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek oraz jakości wydruków/kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na potrzeby Sądu Okręgowego w Częstochowie i Sądu Rejonowego w Lublińcu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia postępowania w zakresie zadania B: W postępowaniu tym, w odniesieniu do zadania B, tj. Kompleksowa usługa zapewnienia ciągłości pracy kserokopiarek (urządzeń kopiujących) oraz jakości kopii, wykonywanych przez te urządzenia, na rzecz Sądu Okręgowego w Częstochowie, złożono jedną ofertę, której cena przewyższa kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie posiada środków finansowych na zwiększenie tej kwoty do wysokości otrzymanej oferty. Wg powyższego postępowanie należy unieważnić w ww. zakresie. Uzasadnienie prawne unieważnienia postępowania w zakresie zadania B: Art. 93 ust. 1 pkt 4) - "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty." Art. 93 ust. 2 - Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia przepis ust. 1 stosuje się odpowiednio.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.