eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Usługa kruszenia materiału - Nadleśnictwo Szklarska Poręba.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-02

Ogłoszenie nr 510208260-N-2019 z dnia 02-10-2019 r.

Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu: Usługa kruszenia materiału - Nadleśnictwo Szklarska Poręba.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 582260-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Lasy Państwowe Zakład Usług Leśnych we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 93018623000000, ul. ul. Czajkowskiego 11/13 , 51-171 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 713 252 562, e-mail biuro.zulwroclaw@wroclaw.lasy.gov.pl, faks 713 261 396.
Adres strony internetowej (url): http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_wroclaw

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa kruszenia materiału - Nadleśnictwo Szklarska Poręba.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

TZ.270.11.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kruszenia materiału wraz z załadunkiem materiału do kruszarki i obsługą oraz załadunkiem na pojazdy. Zakres zamówienia obejmuje kruszenie materiału w przewadze stanowiącego: o frakcje kamieniste (32-200 mm) - 62,8 - 71,1% o frakcje żwirowe (2-32 mm) - 23,1 - 27,2% o frakcje piaskowe (0,075-2mm) - 3,5-7,1% o frakcje pyłowe (0-0,075mm) -2,3-2,9% W skład zhałdowanego urobku pogórniczego wchodzą skały pochodzenie metamorficznego wykształcone jako homfelsy i skały ciemnoszarej o słabym stopniu zwietrzenia. Przeznaczenie - utwardzenie dróg leśnych. Uzyskane w trakcie kruszenia kruszywo powinno mieć frakcje: o 0 - 31,5 mm - około 30 % o 0 - 63 mm - około 70 % Szacowana ilość materiału do skruszenia - 30 000,00 ton. Gwarantowana ilość materiału do skruszenia - 7 000 ton, pozostała ilość kruszywa przekruszona zostanie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Do kruszenia należy użyć kruszarek z odsiewem bocznym ziemi (UWAGA: Odsiew nie będzie liczony do całkowitej ilości skruszonego materiału). Odwóz materiału skruszonego i odsiewu bocznego na hałdę, kruszenia będzie po stronie Wykonawcy. Maszyna do kruszenia muszą być wyposażona w urządzenie pomiarowe umożliwiające określenie wagi skruszonego materiału. Do załadunku na pojazdy należy użyć ładowarek wyposażonych w urządzenie pomiarowe umożliwiające określenie wagę załadowanego materiału Lokalizacja usługi: Kopalnia Kwarcu "Stanisław" w Szklarskiej Porębie (Załącznik. nr 4). Pokruszony materiał należy złożyć na pryzmach z podziałem na poszczególne frakcje. Należy uwzględnić wszystkie koszty dodatkowe, m. in. koszty pracownicze, transport kruszarki, taśmociągu i ładowarki w miejsce wykonywania usługi, pracę ładowarki i kruszarki, a także koszty przemieszczania i przemieszania kruszywa na placu oraz odwozu odsiewu spod kruszarki i załadunek na pojazdy ciężarowe. Wskazane powyżej kruszywo musi spełniać wymagania określone w załączniku do SIWZ: Załącznik nr 1 - Specyfikacja Techniczna. Dostawa będzie świadczona w terminie: od daty podpisania umowy do 31.12.2019 r, w ilościach min. po 300 ton dziennie w dniach uzgodnionych z kierownikiem budowy na terenie placu budowy. W związku z realizacją zmówienia Zamawiający zastrzega sobie prawo, w myśl którego: Zamawiający gwarantuje odbiór 7 000 ton przedmiotowego kruszywa, natomiast pozostała ilość kruszywa do kruszenia zlecona zostanie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zamówienie rozliczane będzie w oparciu o stawki jednostkowe przedstawione w formularzu ofertowym z uwzględnieniem rzeczywiście przekruszonych i załadowanych ilości materiału. W związku z tym wynagrodzenie wykonawcy zmieni się proporcjonalnie do faktycznie wykonanych czynności. Wskazana wielkość zamówienia ponad gwarantowaną jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z zakupu dodatkowej ilości przedmiotu zamówienia ponad gwarantowaną, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Zamawiający zastrzega możliwość zbadania jakości dostarczonego kruszywa. W przypadku stwierdzenia, którejkolwiek z w/w okoliczności Zamawiający może: odmówić przyjęcia dostawy, obciążyć Wykonawcę kosztami badania, żądać wymiany kruszywa na spełniający standardy w terminie 3 dni roboczych od dnia, w którym dana okoliczność zaistniała, na koszt wykonawcy. Wydajność kruszenia przedmiotowego materiału nie może być niższa niż 50 ton/rbh. Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontrolnego ważenia dostarczonego kamienia na wadze wskazanej przez Zamawiającego. Koszt ważenia takiego kamienia pokrywa Zamawiający. W przypadku stwierdzenia niezgodności w dostarczonym przedmiocie zamówienia dotyczący ilości z wystawionym dokumentem WZ, Wykonawca dokona korekty dokumentu dostawy do ilości rzeczywistej. W takim przypadku kosztami ważenia obciążony będzie Wykonawca. Do każdej odebranej ilości kruszywa Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia dokumentu WZ. Usługa będzie realizowana w dni robocze. Dopuszczalne jest również wykonywanie usługi w soboty, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Sprzęt i obsługę operatorską dostarcza Wykonawca w ramach zawartej umowy. Koszty transportu sprzętu i osób na miejsce wykonywania zamówienia i ochrony mienia pokrywa Wykonawca. Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania porządku na miejscu realizacji usługi, Wykonawca w przypadku awarii wynajętego sprzętu (kruszarki, ładowarki, wagi), zobowiązany jest do zapewnienia niezwłocznego dostępu do zastępczego sprzętu o przynajmniej takich samych parametrach technicznych oraz do usunięcia zaistniałej awarii sprzętu w czasie max. 48 h. 2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV): Główny kod CPV: 14.21.23.00 - Kamień pokruszony lub rozłupany - kamień pokruszony lub rozłupany 3. Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę ("Obowiązek zatrudnienia"): 1) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst. jedn. z 16.05.2018 r., Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: pracowników wykonujących prace ogólnobudowlane. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. W przypadku konieczności wprowadzenia zmian w składzie brygady wykonującej prace Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego. Forma zatrudnienia nowych osób nie może ulec zmianie. 2) Przed rozpoczęciem realizacji czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu (pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności) następujące dokumenty: a) Jeżeli pracodawcą osób wykonujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia jest Wykonawca - oświadczenie Wykonawcy o zatrudnieniu tych osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: - dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie,że czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób i rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. b) Jeżeli pracodawcą osób wykonujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia jest podwykonawca - oświadczenie tego podwykonawcy o zatrudnieniu tych osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: -dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, - datę złożenia oświadczenia, - wskazanie, że czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy wraz ze wskazaniem liczby tych osób i rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu podwykonawcy. c) na wezwanie Zamawiającego, poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; d)na wezwanie Zamawiającego, dokument potwierdzający zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń lub opłacenie przez pracodawcę ubezpieczeń pracownika, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000 z późn. zm.). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej przewidzianej w §6 wzoru umowy (załącznik nr 9 do SIWZ). Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1 czynności. 4) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 4. Dodatkowe informacje Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 z późn. zm.), obowiązującymi Normami, i specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z rzeczywistym przedmiotem zamówienia oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub realizację dostaw. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. 3) W celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy, zaleca się aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną miejsca realizacji zamówienia i jego otoczenia. 4) Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją przetargową (SIWZ wraz z załącznikami) i wszelkie wątpliwości wyjaśnić na etapie trwania postępowania przetargowego i przygotowywania oferty. 5) Pozostałe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy wg załącznika nr 9 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 14212300-3


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: Usługa kruszenia materiału - Nadleśnictwo Szklarska Poręba.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 397200.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: VMG Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@vmg-polska.com.pl
Adres pocztowy: ul. Mazura 18a
Kod pocztowy: 02-830
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 488556.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 488556.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 789660.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.