To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-01
Ogłoszenie nr 510207566-N-2019 z dnia 01-10-2019 r.
Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o.: Dostawa zestawu kontenerów pod wynajem z przeznaczeniem do stałej pracy biurowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 587624-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Oświetlenie Uliczne i Drogowe Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 25068002400000,
ul. ul. Wrocławska
71A,
62-800
Kalisz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
(62)5985270, e-mail
psobczak@ouid.pl, faks
(62)5985274.
Adres strony internetowej (url): www.oswietlenie.kalisz.pl
Adres profilu nabywcy: http://bip.oswietlenie.kalisz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawu kontenerów pod wynajem z przeznaczeniem do stałej pracy biurowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):07-1/PN/DT/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod wynajem zestawu kontenerów z przeznaczeniem do stałej pracy biurowej w lokalizacji: 62-800 Kalisz, ul. Wrocławska 71A a) w skład zestawu wchodzi: - 9 szt. pojedynczych kontenerów biurowych, - 1 szt. (kpl) podwójnego kontenera biurowego, - 1 szt. kontenera sanitarnego damsko/męskiego z aneksem kuchennym, - podest Wymiary kontenerów: nie mniej niż: 2,4 x 6,0 m, wys. 2,5m. Wszystkie kontenery należy przewidzieć w układzie parterowym połączone wspólnym korytarzem. b) wyposażenie kontenerów standardowe: - okno, - grzejnik elektryczny, - oświetlenie wewnętrzne, - gniazda prądowe (co najmniej 4 szt. alternatywnie 2 podwójne) - klimatyzatory - w kontenerze sanitarnym: 2 kabiny WC i 2 umywalki (z możliwością korzystania z ciepłej wody) oraz zlewozmywak kuchenny - wnętrze kontenera o barwie w odcieniach bieli lub jasnej szarości zbliżonej do RAL 9016 c) Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: ? załadunek, transport na miejsce docelowe oraz rozładunek samochodem samozaładowczym, ? montaż kontenerów na miejscu, ? ustawienie kontenerów w ciąg/ciągi połączone wspólnym korytarzem, ? demontaż kontenerów, ? załadunek, transport powrotny i rozładunek w miejscu składowania
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 44.21.11.00 - Budynki modułowe i przenośne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
110680
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KONTIX sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
100860
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KALISZA
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych, internetowych oraz dzierżawy łącza do transmisji danych między obiektami uczelni na potrzeby Uniwersytetu Kaliskiego
- Dostawa i sukcesywne wymiany ogumienia w sprzęcie transportowym należącym do Związku Komunalnego Gmin "Czyste Miasto, Czysta Gmina"
- Projekt rozbudowy ul. Tylnej w Kaliszu wraz z budową połączenia z ul. Inwestorską i ul. Batalionów Chłopskich
- Wykonanie usługi cateringowej w dniu 17.06.2024 oraz w dniu 10.06.2024r.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, wywozu i utylizacji odpadów komunalnych z obiektów OSRiR w Kaliszu
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla budowy poczty pneumatycznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Kaliszu przy ul. Poznańskiej 79
więcej: przetargi w Kaliszu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.