eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Zakup mebli medycznych dla Kierunku Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego oraz Zakup oprogramowania do przeglądania plików DIKOM dla Kierunku Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-01

Ogłoszenie nr 510207360-N-2019 z dnia 01-10-2019 r.

Uniwersytet Opolski: Zakup mebli medycznych dla Kierunku Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego oraz Zakup oprogramowania do przeglądania plików DIKOM dla Kierunku Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580687-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540168457-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Uniwersytet Opolski, Krajowy numer identyfikacyjny 13820000000000, ul. Pl. Kopernika 11 A, 45-040 Opole, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 5 415977, e-mail zamowienia@uni.opole.pl, faks 775 415 930.
Adres strony internetowej (url): zamowienia.uni.opole.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup mebli medycznych dla Kierunku Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego oraz Zakup oprogramowania do przeglądania plików DIKOM dla Kierunku Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

D/40/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup mebli medycznych dla Kierunku Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego oraz Zakup oprogramowania do przeglądania plików DIKOM dla Kierunku Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego, w podziale na części: 1. Część nr 1: Zakup mebli medycznych dla Kierunku Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego. 2. Część nr 2: Zakup oprogramowania do przeglądania plików DIKOM dla Kierunku Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego. II.Opis przedmiotu zamówienia stanowi: 1. w części nr 1 - załącznik nr 1A do SIWZ 2. w części nr 2 - załącznik nr 1B do SIWZ III. Wizja lokalna (dotyczy części nr 1): 1. Termin: 05.08.2019 r. godz. 10:00 2. Miejsce spotkania: sekretariat Collegium Medicum Uniwersytetu Opolskiego, Opole, ul. Oleska 48. 3. W trakcie wizji lokalnej Wykonawca zobowiązany jest do dokonania obmiaru z natury pomieszczeń w celu weryfikacji zgodności wymiarów pomieszczeń i oferowanego wyposażenia laboratoryjnego. W przypadku wystąpienia niezgodności wymiarów pomieszczeń i wyposażenia podczas instalacji zabudowy, koszty niezbędnych zmian ponosi Wykonawca przedmiotu zamówienia. IV. Wykonaniem przedmiotowego zamówienia jest: 1. w części nr 1: dostarczenie (przedmiotu zamówienia wraz z wszystkimi wymaganymi wobec Wykonawcy i przedmiotu zamówienia certyfikatami/ atestami/ świadectwami/ raportami) i montaż przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ. 2. w części nr 2: dostarczenie wraz z zainstalowaniem, pierwszym uruchomieniem instruktażowym z zakresu obsługi, w obecności personelu wskazanego przez Zamawiającego (minimum 2 osób) przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w przedmiotowej SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2


Dodatkowe kody CPV: 48328000-3, 33192000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup mebli medycznych dla Kierunku Lekarskiego Uniwersytetu Opolskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2390.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ELEKTRO MED Grzegorz Pałkowski, NIP: 683 149 14 75, REGON: 351517286
Email wykonawcy: ZP3@ELEKTROMED.PL
Adres pocztowy: ul. Zabierzowska 11
Kod pocztowy: 32-005
Miejscowość: Niepołomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44956.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44956.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44956.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.