eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-01

Ogłoszenie nr 510207248-N-2019 z dnia 01-10-2019 r.

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach: Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580427-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540164093-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, Krajowy numer identyfikacyjny 28836600028000, ul. ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, 44-101 Gliwice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 032 2789171, 2789172, 2789193,, e-mail przetargi@io.gliwice.pl, faks 032 2789197, 2789198.
Adres strony internetowej (url): www.io.gliwice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Instytut badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DO/DZ-381-1-120/19

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących Centrum Onkologii - Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddziału w Gliwicach, zwanego dalej Zamawiającym. 2. Opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia w zakresie: - zadania nr 1 zawiera "Specyfikacja asortymentowo-cenowa" stanowiąca załącznik nr 2.1 do SIWZ oraz "Wzór umowy" stanowiący załącznik nr 5.1 do SIWZ, - zadania nr 2 zawiera "Specyfikacja asortymentowo-cenowa" stanowiąca załącznik nr 2.2 do SIWZ oraz "Wzór umowy" stanowiący załącznik nr 5.2 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia podzielony jest na dwie odrębne części, tj.: Zadanie nr 1: Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących marki OKI Zadanie nr 2: Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących marki HP i innych 3.1 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3.2 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na wybrane zadania, ale nie dopuszcza możliwości składania ofert na dowolne wybrane pozycje w zadaniach. W poszczególnych zadaniach musi być wyceniony pełen asortyment w ilościach podanych przez Zamawiającego. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2) ustawy Pzp. 3.3 Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań. 4. Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących muszą być wytworzone w systemie zarządzania jakością zgodną z wymogami normy ISO 9001:2000, ISO 9001:2008 lub równoważną. 5. Przedmiot zamówienia został przez Zamawiającego wskazany poprzez podanie standardu (marki handlowej). Wykonawca może zaproponować produkt równoważny, który będzie spełniać wszystkie wymagane parametry produktów oryginalnych: funkcjonalność, normy, standardy jakościowe i właściwości spełniane przez produkt określony w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Parametry techniczne, funkcjonalne i jakościowe równoważnych materiałów eksploatacyjnych muszą być takie same lub lepsze od parametrów technicznych i jakościowych odpowiadającego im produktu oryginalnego, firmowanego przez producenta urządzenia drukującego. W szczególności musi być zapewniona taka sama (lub lepsza) jakość wydruku oraz równa lub większa liczba drukowanych stron (wydajność, pojemność).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30125110-5


Dodatkowe kody CPV: 31124300-7, 30124100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących marki OKI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 651361.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HME Marcin Uszaruk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Górnych Wałów 17/3
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 792544.35
Oferta z najniższą ceną/kosztem 792544.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 800035.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Materiały eksploatacyjne do urządzeń drukujących marki HP i innych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 248327.33
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MAK Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kozacka 3
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 243966.81
Oferta z najniższą ceną/kosztem 243966.81
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 282458.43
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.