eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Remont dachu na budynku szkolno-administracyjnym Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Braniewie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-30

Ogłoszenie nr 510206822-N-2019 z dnia 30-09-2019 r.

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Braniewie: Remont dachu na budynku szkolno-administracyjnym Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Braniewie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Braniewie, Krajowy numer identyfikacyjny 0012554170000000, ul. Moniuszki 22E, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 55 620 83 00, e-mail oswbraniewo@o2.pl, faks 55 620 83 03.
Adres strony internetowej (url): www.sosw-braniewo.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont dachu na budynku szkolno-administracyjnym Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Braniewie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

p-SOSW-227-3-2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu budynku szkolno-administracyjnego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Braniewie przy ul. Moniuszki 22E. Remont dotyczy części głównej budynku bez przybudówek. Powierzchnia dachu do remontu 890,84 m2. Zakres do wykonania został określony przez Zamawiającego w dokumentach załączonych do SIWZ, które opracowano na podstawie posiadanego przez Zamawiającego Orzeczenia Technicznego oraz oględzin z natury. Dokumenty stanowią pakiet Załącznika Nr 9 do SIWZ, w tym: ? ZAŁĄCZNIK Nr 9.1 - Opis robót ? ZAŁĄCZNIK NR 9.2 - Przedmiary robót ? ZAŁĄCZNIK NR 9.3 - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWIORB) ? ZAŁĄCZNIK NR 9.4 - Zgłoszenie robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę wraz z adnotacją organu o przyjęciu zgłoszenia bez sprzeciwu oraz stanowisko WUOZ, ? ZAŁĄCZNIK NR 9.5 - Orzeczenie techniczne Zgodnie z opisem robót zamówienie obejmuje: a) Wymianę pokrycia dachowego nad częścią główną wykonanego z dachówki holenderki na dachówkę ceramiczną czerwona naturalna (nachylenie dachu od strony północno-wschodniej 45°, od strony południowo-zachodniej w części górnej (powyżej płatwi pośredniej) 45° i w części dolnej (poniżej płatwi pośredniej) 25° - 890,84m2. b) Wykonanie izolacji z papy asfaltowej na deskowaniu - papa asfaltowa izolacyjna I/400. c) Rozebranie łacenia dachu. d) Wymianę uszkodzonych i zagrzybionych elementów więźby dachowej: deskowanie - 20% powierzchni, krokwie, krokwie koszowe, płatwie, słupy, zastrzały. Przekroje drewna jak w wymienianych elementach, klasa drewna C-27. e) Wykonanie kontrłat i łat o przekrojach zalecanych przez producenta dachówki. f) Wymianę obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej - na obróbki z blachy ocynkowanej. Blacha stalowa ocynkowana gr. 0,5mm. g) Wymianę rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej - na rynny i rury spustowe z blachy ocynkowanej. Rynny ?150 mm, rury spustowe ?120 mm z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,5mm. h) Wykonanie ław kominiarskich systemowych - dł. pojedynczej ławy kominiarskiej 0,8m - 14szt. i) Wstawienie wyłazów dachowych - 0,86x0,86, do pomieszczeń nieogrzewanych, otwierany na zewnątrz z bezpiecznym ogranicznikiem otwierania i ze zintegrowanym kołnierzem - 6 szt. j) Rozbiórkę dwóch wystawek dachowych w połaci od strony południowo-zachodniej wykonanych w trakcie remontu budynku w latach 90-tych XX w. k) Wymianę wsporników i przewodów odgromowych - pręt ?8 mm ocynkowany. l) Montaż iglic odgromowych na kominach - ?16 aluminiowych L=2000mm - 6 szt. m) Pomiary instalacji odgromowej. 2. Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane będzie na podstawie Zgłoszenia robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. Zamawiający posiada potwierdzenie organu (Starostwa Powiatowego w Braniewie) o przyjęciu zgłoszenia bez sprzeciwu, opatrzone datą 27.06.2019 r. 3. Wymagania i warunki wykonania zamówienia: a) Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. b) Wykonawca zobowiązuje się do przetransportowania i zmagazynowania odpadów powstałych w wyniku realizacji robót w miejsce unieszkodliwiania odpadów oraz udokumentowania sposobu ich zagospodarowania. c) Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. d) W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w wymiarze reasekuracji co najmniej w wymiarze 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). e) W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców - Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. f) Wykonawca w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy zobowiązany będzie dostarczyć Zamawiającemu szczegółowy KOSZTORYS OFERTOWY na wartość zgodną w ofercie. g) Roboty budowlane realizowane będą w czynnym obiekcie szkolnym. Wykonywanie robót budowlanych nie może zakłócać pracy jednostki oświatowej - Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Braniewie. 4. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: 1) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 5. Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia co najmniej 36 miesięcy gwarancji jakości, licząc od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 6. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 8. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych. 9. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.26.19.10 - Naprawa dachów


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 241463.41
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BIM Irena Bełdycka, Mariusz Bełdycki s.c.
Email wykonawcy: mariuszbeldycki@o2.pl
Adres pocztowy: Jęcznik 8
Kod pocztowy: 12-100
Miejscowość: Szczytno
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 241463.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 241463.41
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 312195.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.