eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › "Przebudowa ul. Bartniczej na odcinku od ul. Łowczej do ul. Myśliwskiej, przebudowa studni w ul. Krasińskiego oraz wymiana wypełnienia płyt ażurowych w sięgaczu ul. Krasińskiego w grodzisku Mazowieckim"



Ogłoszenie z dnia 2020-10-20

Ogłoszenie nr 510206124-N-2020 z dnia 20-10-2020 r.

Gmina Grodzisk Mazowiecki: "Przebudowa ul. Bartniczej na odcinku od ul. Łowczej do ul. Myśliwskiej, przebudowa studni w ul. Krasińskiego oraz wymiana wypełnienia płyt ażurowych w sięgaczu ul. Krasińskiego w grodzisku Mazowieckim"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Grodzisk Mazowiecki, Krajowy numer identyfikacyjny 52478900000000, ul. ul. Kościuszki 32A , 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 555 146, e-mail urzad@grodzisk.pl, faks 227 555 327.
Adres strony internetowej (url): www.bip.grodzisk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Przebudowa ul. Bartniczej na odcinku od ul. Łowczej do ul. Myśliwskiej, przebudowa studni w ul. Krasińskiego oraz wymiana wypełnienia płyt ażurowych w sięgaczu ul. Krasińskiego w grodzisku Mazowieckim"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.72.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację n/w zadań inwestycyjnych: 1) Przebudowa ul. Bartniczej na odcinku od ul. Łowczej do ul. Myśliwskiej w Grodzisku Maz. 2) Przebudowa studni w ul. Krasińskiego w Grodzisku Maz. 3) Wymiana wypełnienia płyt ażurowych w sięgaczu ul. Krasińskiego w Grodzisku Maz. Przedmiot zamówienia obejmuje również m.in. obsługę geodezyjną, zabezpieczenie terenu robót, tymczasową i stałą organizację ruchu, wykonanie dokumentacji powykonawczej (w tym inwentaryzacji powykonawczej) oraz, w razie konieczności, uzyskanie niezbędnych dokumentów umożliwiających użytkowanie przedmiotu inwestycji (np. przyjęte bez sprzeciwu nadzoru budowlanego zawiadomienie o zakończeniu robót). 1.1 Ogólny zakres robót dla poszczególnych zadań inwestycyjnych: 1/ Przebudowa ul. Bartniczej na odcinku od ul. Łowczej do ul. Myśliwskiej w Grodzisku Maz.: -wykonanie jezdni ze zjazdami na posesje, nawierzchnia z kostki betonowej na podbudowie w krawężniku wraz z robotami towarzyszącymi (w tym rozbiórkowymi), -wykonanie chodnika i pobocza utwardzonego, nawierzchnia z kostki betonowej na podbudowie w obrzeżu wraz z robotami towarzyszącymi, -wykonanie odwodnienia- kanalizacji deszczowej (sieć kanalizacyjna, studnia, wpusty uliczne z przykanalikami) wraz z robotami towarzyszącymi 2/ Przebudowa studni w ul. Krasińskiego w Grodzisku Maz.: -przebudowa 3 studni w ul. Krasińskiego wraz z robotami towarzyszącymi 3/ Wymiana wypełnienia płyt ażurowych w sięgaczu ul. Krasińskiego w Grodzisku Maz.: -wymiana materiału wypełniającego otwory w płytach ażurowych z piasku na żwir płukany frakcji 4-8 mm w sięgaczu ul. Krasińskiego wraz z robotami towarzyszącymi Uwagi do wszystkich zadań inwestycyjnych: W pasie drogowym przebudowywanych dróg niezagospodarowane tereny należy wyprofilować, zahumusować i obsiać trawą. 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa na w/w zadania inwestycyjne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45330000-9, 45232130-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 224453.11
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Delta Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dzielna 21/47
Kod pocztowy: 01-029
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 243969.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 243969.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 243969.60
Waluta: pLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie wolna ręka na podstawie art. 66 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie do umowy podstawowej nr ZP.272.9.2020 z dni 04.03.2020. Możliwość udzielenia zamówienia do 50 % wartości dotychczasowemu wykonawcy była przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu. art. 67 ust 1 pkt 6

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.