eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sieradz › Zaprojektowanie i budowa oświetlenia ulicznego w ul. Bohaterów Września w Sieradzu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-27

Ogłoszenie nr 510205095-N-2019 z dnia 27-09-2019 r.

Gmina Miasto Sieradz: Zaprojektowanie i budowa oświetlenia ulicznego w ul. Bohaterów Września w Sieradzu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585639-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540169044-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Sieradz, Krajowy numer identyfikacyjny 73093433500000, ul. plac Wojewódzki 1, 98-200 Sieradz, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 43 826 61 28, e-mail zamowienia@umsieradz.pl, faks 43 822 30 05.
Adres strony internetowej (url): www.sieradz.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zaprojektowanie i budowa oświetlenia ulicznego w ul. Bohaterów Września w Sieradzu

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WOR-Z.271.36.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego w ul. Bohaterów Września. 2.W ramach zadania należy opracować dokumentację projektową oraz na jej podstawie wykonać oświetlenie ul. Bohaterów Września na brakującym odcinku, wzdłuż budynków jednorodzinnych szeregowych o szacunkowej długości około 220 m. Oświetlenie zasilane linią kablowa doziemną, latarnie aluminiowe z LED-owym źródłem światła. 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy przedstawić Zamawiającemu kosztorys ofertowy, na podstawie którego wyliczył cenę zamówienia podaną w ofercie. W związku z tym, iż Wykonawcy przysługuje z tytułu niniejszej umowy wynagrodzenie ryczałtowe, kosztorys powyższy ma jedynie charakter pomocniczy. 4. W ramach zamówienia należy zaprojektować i wykonać roboty budowlane i czynności określone w programie funkcjonalno-użytkowym oraz prace i czynności pomocnicze niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, tj. prowadzenie obsługi geodezyjnej, wykonanie wymaganych badań i sprawdzeń, wykonanie i utrzymanie zaplecza budowy, wykonanie dla potrzeb budowy podłączeń do mediów i ponoszenie kosztów ich zużycia, wykonanie dokumentacji powykonawczej itp., a także prace porządkowe terenu w rejonie realizacji robót. 5.Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania i dokonania skutecznego zgłoszenia budowy lub przygotowania wniosku i uzyskania pozwolenia na budowę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 6. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace zgodnie z dokumentacją projektową, w tym zgodnie z wszystkimi decyzjami, postanowieniami, uzgodnieniami i warunkami. W przypadku konieczności zajęcia pasa drogowego Wykonawca jest zobowiązany uzyskać od zarządcy drogi decyzję o zajęciu pasa drogowego, opracować i uzgodnić projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót budowlanych w pasie drogowym. Po zakończonych robotach w pasie drogowym, nawierzchnie należy odtworzyć. Wykonawca jest obowiązany uzyskać dokument potwierdzający odbiór pasa drogowego przez zarządcę drogi. 7. Na szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się dokumentacja, stanowiąca załącznik nr 5 do SIWZ, obejmująca program funkcjonalno-użytkowy oraz dokumentacja określająca zasady postępowania przetargowego. 8. Zamawiający informuje, że dysponuje mapą do celów projektowych na przedmiotowe zadanie oraz uzyska i dostarczy Wykonawcy decyzję o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego. 9. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania dokumentacji projektowej w postaci: a) wersja drukowana: - projekt budowlany w 4 egz., - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych w 2 egz., - przedmiar robót w 2 egz., b) wersja elektroniczna wszystkich opracowań w formacie zamkniętym w 1 egz. Ponadto, Wykonawca sporządzi taką ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań projektowych, jaka jest potrzebna do uzyskania wymaganych opinii, uzgodnień i decyzji oraz dla potrzeb wykonawstwa robót. 10. Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania akceptacji Zamawiającego co do opracowanej dokumentacji projektowej przed złożeniem wniosku o uzyskanie pozwolenia na budowę lub wniosku zgłoszenia robót budowlanych. 11. Zamawiający przy realizacji zamówienia dopuszcza zastosowanie równoważnych wyrobów budowlanych. W związku z użyciem w programie funkcjonalno-użytkowym nazw własnych wyrobów budowlanych i urządzeń Zamawiający oświadcza, że mają one charakter przykładowy umożliwiający Wykonawcom dokonanie oceny, czy ewentualnie proponowane przez nich wyroby budowlane lub urządzenia spełniają wymóg równoważności. 12. Zamawiający wymaga, by przed złożeniem ofert Wykonawca odbył wizję lokalną na terenie planowanej inwestycji. W związku z powyższym, na podstawie art. 9a ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający wyznaczy termin składania ofert odpowiednio dłuższy od minimalnego terminu składania ofert określonego w ustawie Pzp. Koszty odbycia wizji lokalnej ponosi Wykonawca. 13. Wykonawca zobowiązany jest przenieść na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do wszelkiej dokumentacji będącej przedmiotem postępowania oraz do wszelkich egzemplarzy tej dokumentacji na wszystkich polach eksploatacji, znanych w chwili zawarcia umowy, na warunkach określonych w umowie 14. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, które polegają na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040): - roboty związane z ułożeniem linii kablowych oświetlenia ulicznego, - roboty związane z montażem fundamentów i słupów oświetleniowych, - roboty związane z montażem wysięgników, opraw i źródeł światła.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45316110-9


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7, 45311000-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zaprojektowanie i budowa oświetlenia ulicznego w ul. Bohaterów Września w Sieradzu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 57564.25
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: F.H.U. "INSTAL" inż. Marek Lewandowski
Email wykonawcy: instalsieradz@interia.pl
Adres pocztowy: Miedze 34
Kod pocztowy: 98-290
Miejscowość: Warta
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 75006.54
Oferta z najniższą ceną/kosztem 75006.54
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 119998.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.