To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-27
Ogłoszenie nr 510205067-N-2019 z dnia 27-09-2019 r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi: DOSTAWA MEBLI METALOWYCH,KRZESEŁ I FOTELI NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 586474-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 27579000000000,
ul. ul. Wojska Polskiego
121,
91-726
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 2547408, centrala 2547598, e-mail
zamowienia.publiczne@asp.lodz.pl, faks
422 547 418.
Adres strony internetowej (url): www.asp.lodz.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA MEBLI METALOWYCH,KRZESEŁ I FOTELI NA POTRZEBY AKADEMII SZTUK PIĘKNYCH IM. WŁADYSŁAWA STRZEMIŃSKIEGO W ŁODZI
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):KBZ.261.44.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli metalowych, krzeseł i foteli na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie składa się z 4 odrębnych części: Część 1 - Krzesła i fotele. Część 2 - Krzesło biurowe. Część 3 - Fotel. Część 4 - Szafy metalowe skrytkowe. 2. Wykonawcy uprawnieni są do złożenia oferty na jedną, kilka lub wszystkie części postępowania. 3. Warunki płatności oraz pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają wzory umów dla danej części będące załącznikami do SIWZ. Złożenie oferty na daną część jest równoznaczne z akceptacją wzoru umowy oraz warunków SIWZ. 4. Asortyment musi spełniać wszystkie warunki techniczne, użytkowe i jakościowe określone przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia. 5. Wykonawca w zaproponowanych cenach jednostkowych uwzględnił wszelkie koszty związane z transportem, rozładunkiem, wniesieniem oraz montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia umowy. Dla części 4 - szafy metalowe skrytkowe Zamawiający nie wymaga montażu szafek. 6. Miejsce dostawy - Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego, ul. Wojska Polskiego 121, 91-726 Łódź. 7. Wykonawca oświadcza, że dostarczony asortyment jest dobrej jakości, fabrycznie nowy, komplety, sprawny technicznie posiadający wszelkie akcesoria montowane fabrycznie oraz zgodny z wymaganiami określonymi w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie przedmiotu zamówienia. 8. Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji na okres min. 24 miesiące licząc od daty podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, a jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego asortymentu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji. 9. Przedmiot umowy zostanie dostarczony przez Wykonawcę w standardowym opakowaniu, bezzwrotnym, odpowiadającym właściwościom przedmiotu zamówienia. 10. Warunkiem odbioru przedmiotu zamówienia jest podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru dostawy. 11. Załączone do opisu przedmiotu zamówienia rysunki mają charakter poglądowy i pomocniczy. 12. Podane przez Zamawiającego nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy Pzp. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach funkcjonalno- użytkowych niż wskazane w Załączniku nr 1 do SIWZ - opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39100000-3
Dodatkowe kody CPV: 44421000-7, 39110000-6, 39113100-8, 39113000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Krzesła i fotele |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5458.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Hurtownia Krzeseł Zdzisław Żarna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
6169.68
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Krzesło biurowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Uzasadnienie Zamawiający prowadzi postępowanie na "Dostawa mebli metalowych, krzeseł i foteli na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi" w zakresie części nr 2 - Krzesło biurowe. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie w zakresie części nr 2 zostały złożone dwie oferty. Jedna oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, natomiast druga oferta złożona przez Wykonawcę: Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Fotel |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Uzasadnienie Zamawiający prowadzi postępowanie na "Dostawa mebli metalowych, krzeseł i foteli na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi" w zakresie części nr 3 - Fotel. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie w zakresie części nr 3 zostały złożone dwie oferty. Jedna oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, natomiast druga oferta złożona przez Wykonawcę: Tronus Polska Sp. z o.o., ul. Ordona 2A, 01-237 Warszawa przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Szafy metalowe skrytkowe |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp. Uzasadnienie Zamawiający prowadzi postępowanie na "Dostawa mebli metalowych, krzeseł i foteli na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi" w zakresie części nr 4 - Szafy metalowe skrytkowe. W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie w zakresie części nr 4 zostały złożone trzy oferty. Jedna oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp, natomiast druga najkorzystniejsza oferta złożona przez Wykonawcę: Bryła Plus Sp. z o.o., ul. Głogowska 87/3, 60-264 Poznań przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Ochrona osób i mienia Narodowego Funduszu Zdrowia - Łódzkiego Oddziału Wojewódzkiego.
- "Wykonanie materiałów promocyjnych wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Usługa żywienia pacjentów szpitala i pensjonariuszy Zakładu Opiekuńczo Leczniczego
- Świadczenie usług serwisu i utrzymania systemu drukowania
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
- Dostawa i montaż dźwigu osobowego w budynku Toksykologii Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Dostawa mebli do Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach
- Rozbudowa Szpitala Św. Ducha w celu utworzenia oddziału geriatrii i opieki długoterminowej wraz z adaptacją pomieszczeń na oddział geriatryczny
- Dostawa mebli biurowych
- Dostawa depozytora na klucze dla KWP w Rzeszowie oraz dostawa szaf metalowych dla KWP w Rzeszowie oraz CBZC Zarząd w Rzeszowie
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.