eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz Dolny › Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kazimierz Dolny

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-27

Ogłoszenie nr 510204711-N-2019 z dnia 27-09-2019 r.

Gmina Kazimierz Dolny: Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kazimierz Dolny

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578864-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Kazimierz Dolny, Krajowy numer identyfikacyjny 43102007800000, ul. ul. Senatorska 5, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 818810212 w. 28, e-mail zamowienia@umkd.pl, faks 818 810 213.
Adres strony internetowej (url): www.kazimierzdolny.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kazimierz Dolny

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRG.271.15.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kazimierz Dolny. Zamówienie podzielone jest na 8 części.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45233220-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont drogi gminnej - ul.Podzamcze w msc. Bochotnica na odcinku dł. 130mb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 34898.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowy Wodociągów i Kanalizacji Marek Zadura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Góry 85A
Kod pocztowy: 24-173
Miejscowość: Markuszów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 54647.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48609.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 54647.42
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W związku z uchyleniem się od zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kazimierz Dolny" - część nr 1, Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wybrał ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Utwardzenie płytami typu JOMB nawierzchni drogi gminnej pn.: Remont drogi gminnej w msc. Wierzchoniów na odcinku dł. 33mb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 10340.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zaklad Budowy Wodociągów i Kanalizacji Marek Zadura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Góry 85A
Kod pocztowy: 24-173
Miejscowość: Markuszów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 20542.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 18265.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 20542.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W związku z uchyleniem się od zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kazimierz Dolny" - część nr 2, Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wybrał ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Utwardzenie płytami typu JOMB nawierzchni drogi gminnej pn.: Remont drogi gminnej - Kulawa Góra na odcinku dł. 150 mb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 40267.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowy Wodociągów i Kanalizacji Marek Zadura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Góry 85A
Kod pocztowy: 24-173
Miejscowość: Markuszów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 63624.83
Oferta z najniższą ceną/kosztem 56457.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 63624.83
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W związku z uchyleniem się od zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kazimierz Dolny" - część nr 3, Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wybrał ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Utwardzenie płytami typu JOMB nawierzchni drogi gminnej pn.: Remont drogi gminnej w msc. Wylagi - dz. ew. 132/1

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kazimierz Dolny" - część nr 4 wpłynęła tylko jedna oferta. W związku z uchyleniem się przez wykonawcy od zawarcia umowy na ww. część Zamawiający nie mógł skorzystać z art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Utwardzenie asfaltem nawierzchni dróg gminnych: Utwardzenie drogi gminnej nr ew. 526 (położenie nakładki asfaltowej), Remont drogi gminnej w msc. Zbędowice na odc. dł. 100 mb, Remont drogi gminnej - ul. Zbozowa w msc. Kazimierz Dolny na odc. dł. 250mb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 78122.70
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowy Wodociągów i Kanalizacji Marek Zadura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Góry 85A
Kod pocztowy: 24-173
Miejscowość: Markuszów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 91470.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 91470.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 117254.06
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Remont drogi gminnej - dz. ew. 212 w msc. Bochotnica na dł. 107 mb

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 52137.90
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowy Wodociągów i Kanalizacji Marek Zadura
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Góry 85A
Kod pocztowy: 24-173
Miejscowość: Markuszów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 67034.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 55729.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 67034.41
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

W związku z uchyleniem się od zawarcia umowy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na "Remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kazimierz Dolny" - część nr 6, Zamawiający na podstawie art. 94 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wybrał ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Remont drogi gminnej - Drogi Akacjowej na od. dł. 90 mb w msc. kazimierz Dolny i Remont drogi gminnej - Drogi Jasminowej na od. dł. 90 mb w Kazimierzu Dolnym

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część nr 7 zamówienia została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż nie została złożona żadna oferta nie podlegająca odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Utwardzenie asfaltem nawierzchni drogi gminnej: Remont(modernizacja) drogi gminnej Skowieszynek - Rzeczyca - Wierzchoniów - Witoszyn na odc. dł. 300 mb w Wierzchoniowie

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy Pzp Zamawiający unieważnił część nr 8 zamówienia, z uwagi na to, że środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. części, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.