eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białowieża › Dostawa sprzętu w ramach projektu"Kompleksowa ochrona żubra w Polsce"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-27

Ogłoszenie nr 510204651-N-2019 z dnia 27-09-2019 r.

PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża: Dostawa sprzętu w ramach projektu: "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie realizowane w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce" Wydatek realizowany w ramach umowy o dofinansowanie nr: POIS.02.04.00-00-0027/18-00

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 589967-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Białowieża, Krajowy numer identyfikacyjny 50026851000000, ul. Wojciechówka 4, 17-230 Białowieża, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 085 6812405, 6812410, e-mail aneta.zinkiewicz@bialystok.lasy.gov.pl, faks 856 812 405.
Adres strony internetowej (url): http://www.bialowieza.bialystok.lasy.gov.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu w ramach projektu: "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SA.270.1.9.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych pięciu sztuk fotopułapek wraz z akcesoriami oraz trzech sztuk lornetek wraz z akcesoriami w ramach projektu "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem dostawy jest lornetka (3 szt.) do obserwacji żubrów w ramach projektu: "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce". Wymagania: optyka ze szkła HD lub ED; pryzmaty - szkło min. jakości BaK4; wypełnienie azotem lub argonem; kąt widzenia - min. 6,3o; korekta dioprii - +/-5; pole widzenia na 1000 m (liniowe) - min. 109 m; powiększenie - 8; średnica obiektywu - 56 mm; źrenica wyjściowa - 7 mm; sprawność zmierzchowa - min. 21; wodoodporność - TAK; gwarancja producenta - min. 10 lat. W zestawie do każdej z 3 lornetek wymagamy: futerału; paska na szyję; szmatki do czyszczenia optyki; zaślepek na szkła i instrukcji obsługi w języku polskim. Przedmiotem dostawy jest fotopułapka (5 szt.) do obserwacji żubrów w ramach projektu: "Kompleksowa ochrona żubra w Polsce". Wymagania: menu w języku polskim; matryca - min. 12 MPix; kąt widzenia - min. 52o ; filtr IR - Auto; odległość ogniskowania - min. 3 m; wyświetlacz - min. 2 calowy; podgląd zdjęć na wyświetlaczu - TAK; rozdzielczość zdjęć - 12 Mpix; rozdzielczość filmów - 1440x1080; zapis filmów z dźwiękiem - TAK; zapis daty i czasu na zdjęciu - TAK; zapis fazy księżyca na zdjęciu - TAK; długość widma fali - niewidzialna dla ludzi; zasięg lampy doświetlającej - ok. 18 m (+ nieskończoność /-2 m); tryb pracy lamy doświetlającej - Auto; ilość czujników ruchu - min. 3; zasięg działania czujnika ruchu - ok. 20 m (+ nieskończoność /-2 m); zabezpieczenie hasłem - TAK; dopuszczalna temperatura pracy - -30oC - 70oC; dopuszczalna wilgotność pracy - 5% - 95%; gwarancja - min. 24 miesiące; minimalna obsługiwana pojemność kart SD - 32 GB; wodoodporność - TAK. W zestawie do każdej z 5 fotopułapek wymagamy: karty SD 32GB; karty SIM; ładowarki na 12 akumulatorków; kompletu akumulatorków; paska mocującego; kabla USB, kabla TV i instrukcji obsługi w języku polskim.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34971000-4


Dodatkowe kody CPV: 38631000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 11520.11
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: TVPRZEMYSLOWA.PL KAROL NOWAK
Email wykonawcy: kontakt@tvprzemyslowa.pl
Adres pocztowy: ul. Kórnicka nr 30
Kod pocztowy: 61-141
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 14169.73
Oferta z najniższą ceną/kosztem 14169.73
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 14169.73
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.