eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabłudów › Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-19

Ogłoszenie nr 510204253-N-2020 z dnia 19-10-2020 r.

Urząd Miejski w Zabłudowie: Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578932-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miejski w Zabłudowie, Krajowy numer identyfikacyjny 53102200000000, ul. Rynek 8, 16-060 Zabłudów, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 857 188 100, e-mail gospodarka@zabludow.pl, faks 085 7188100 w. 44.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.zabludow.wrotapodlasia.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.18.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów, w tym: o wynajem sprzętu drogowo-budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz pracowników do prac fizycznych, o usuwanie drzew i krzewów w obrębie pasa drogowego na warunkach opisanych w załączniku nr 10 do SIWZ. 2.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 2 zadania: Zadanie 1: Wynajem sprzętu drogowo - budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz pracowników do prac fizycznych - do m. in. remontów przepustów, karczowania pni w pasie drogowym, uzupełniania poboczy i skarp, odnawiana rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych, wykaszania poboczy dróg gminnych oraz innych prac zleconych przez Zamawiającego: o W sektorze nr 1, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona lewa i do drogi Zabłudów - Folwarki Małe - Żednia strona lewa wraz z droga Zabłudów - Folwarki Małe - Żednia. o W sektorze nr 2, tj.: od drogi Zabłudów - Folwarki Małe - Żednia strona prawa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów - Hajnówka do granicy gminy strona lewa. o W sektorze nr 3, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona prawa i do drogi Zabłudów - Nowosady strona prawa. o W sektorze nr 4, tj.: od drogi Zabłudów - Nowosady strona lewa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów - Hajnówka do granicy gminy strona prawa. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót przy pomocy: 1) Koparko - ładowarki wraz z obsługą operatorską, 2) Samochodu ciężarowego wywrotki o ładowności min. 12 ton wraz z obsługą operatorską, 3) Równiarki drogowej wraz z obsługą operatorską, 4) Walca drogowego wraz z obsługą operatorską, 5) Ciągnika z doczepianą kosiarką bijakową lub innym sprzętem do koszenia dużych powierzchni, 6) Kosiarki wysięgnikowej doczepianej do ciągnika, 7) Kosy ręcznej żyłkowej spalinowej do koszenia w miejscach niedostępnych - min. 3 szt. 8) Dwóch pracowników do wykonywania prac fizycznych. Grafika przedstawiająca podział na sektory stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym zgodnie z OST - Wymagania Ogólne (załącznik nr 8 do SIWZ), SST (załącznik nr 9 do SIWZ), SST (załącznik nr 10 do SIWZ), SST (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz SST (załącznik nr 12 do SIWZ). Wykonawca składając ofertę powinien zrealizować całość zamówienia, tj. oferować wykonanie wszystkich wyszczególnionych powyżej rodzajów robót z użyciem wskazanego sprzętu oraz dysponować dwoma pracownikami do wykonywania prac fizycznych. Zamówienie obejmuje: Roboty wykonywane przy użyciu koparkoładowarki przy remontach przepustów, karczowaniu pni z pasa drogowego, uzupełnianiu poboczy i skarp, odnawianiu rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych wraz z załadunkiem i wywozem na odległość do 5 km oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego - 700 godz., roboty wykonywane przy użyciu samochodu ciężarowego z wywrotką o ładowności min. 12 ton przy remontach przepustów, karczowaniu pni z pasa drogowego, uzupełnianiu poboczy i skarp, odnawianiu rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych wraz z załadunkiem i wywozem na odległość do 5 km oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego - 700 godz., roboty wykonywane przy użyciu równiarki drogowej przy remontach przepustów, karczowaniu pni z pasa drogowego, uzupełnianiu poboczy i skarp, odnawianiu rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych, itp. oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego - 500 godz., roboty wykonywane przy użyciu walca drogowego przy zagęszczaniu nawierzchni oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego - 50 godz., roboty ręczne takie jak: ułożenie rur do przepustów, obłożenie darniną wlotów i wylotów przepustów, uzupełnianie skarp i rowów odwadniających oraz poboczy, czyszczenie przepustów i rowów przydrożnych, wykaszania poboczy dróg gminnych kosiarką ręczną żyłkową spalinową do koszenia w miejscach niedostępnych, lub sprzęt równoważny oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego - 400 godz., wykaszanie poboczy dróg gminnych ciągnikiem z doczepianą kosiarką bijakową lub inną równoważną do koszenia dużych powierzchni, lub sprzęt równoważny, kosiarką wysięgnikową doczepianą do ciągnika lub sprzęt równoważny oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego - 300 godz. Zadanie 2: Usuwanie drzew i krzewów na warunkach opisanych w załączniku nr 10 do SIWZ: o W sektorze nr 1, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona lewa i do drogi Zabłudów - Folwarki Małe - Żednia strona lewa wraz z droga Zabłudów - Folwarki Małe - Żednia. o W sektorze nr 2, tj.: od drogi Zabłudów - Folwarki Małe - Żednia strona prawa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów - Hajnówka do granicy gminy strona lewa. o W sektorze nr 3, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona prawa i do drogi Zabłudów - Nowosady strona prawa. o W sektorze nr 4, tj.: od drogi Zabłudów - Nowosady strona lewa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów - Hajnówka do granicy gminy strona prawa. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót przy pomocy: 1) rębaka, 2) piły spalinowej, 3) kosy spalinowej, 4) samochodu ciężarowego lub ciągnika z kontenerem na zrębki. Roboty należy wykonywać w uzgodnieniu z Zamawiającym w oparciu o szczegółowe warunki wycinki drzew i krzewów oraz wymaganych sprzętów i urządzeń do wykonania zamówienia określonych w szczegółowych warunkach prowadzenia prac związanych z usuwaniem drzew i zakrzaczeń w pasie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów (załącznik nr 10 do SIWZ) oraz OST - Wymagania Ogólne (załącznik nr 8 do SIWZ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji ww. zadań określono w załączonej do SIWZ dokumentacji, tj.: a) Ogólnej Specyfikacji Technicznej Wymagania Ogólne (Załącznik nr 8 do SIWZ), b) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Profilowania dróg o nawierzchni żwirowej i gruntowej (Załącznik nr 9 do SIWZ), c) Warunkach prowadzenia prac związanych z usuwaniem drzew i zakrzaczeń z pasów drogowych dróg gminnych na terenie gminy Zabłudów (Załącznik nr 10 do SIWZ), d) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej rowów (Załącznik nr 11 do SIWZ), e) Szczegółowej Specyfikacji Technicznej koszenia poboczy dróg gminnych (Załącznik nr 12 do SIWZ). 4. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 5 do SIWZ. Zamówienie obejmuje: Wycinkę drzew i krzewów 6 500 mb.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45500000-2


Dodatkowe kody CPV: 77211400-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Wynajem sprzętu drogowo - budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz pracowników do prac fizycznych - do m. in. remontów przepustów, karczowania pni w pasie drogowym, uzupełniania poboczy i skarp, odnawiana rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych oraz innych prac zleconych przez Zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 169491.87
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD KAMIENIARSKI Beata Anna Struk
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Chodkiewicza 21
Kod pocztowy: 16-060
Miejscowość: Zabłudów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 208475.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 208475.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 278000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: prace z wykorzystaniem zasobów, tj. samochodu ciężarowego wywrotki o ładowności min. 12 ton wraz z obsługą operatorską, równiarki drogowej wraz z obsługa operatorską, walca drogowego wraz z obsługą operatorską.

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usuwanie drzew i krzewów na warunkach opisanych w załączniku nr 10 do SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 73983.74
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ABRABUD F.H.U. Kamil Abramowicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. I Dywizji 26
Kod pocztowy: 16-060
Miejscowość: Zabłudów
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 91000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 91000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 148785.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.