eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrzeszów › Rozbudowa z przebudową pawilonu gastronomicznego "Zacisze" w Ostrzeszowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-25

Ogłoszenie nr 510203317-N-2019 z dnia 25-09-2019 r.

Zakład Energetyki Cieplnej sp. z o.o.: Rozbudowa z przebudową pawilonu gastronomicznego "Zacisze" w Ostrzeszowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 554782-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540123210-N-2019


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zakład Energetyki Cieplnej sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 25083813000000, ul. ul. Kąpielowa 5, 63-500 Ostrzeszów, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. (062) 7300895, e-mail zec3@wp.pl, faks (062) 7300082.
Adres strony internetowej (url): http://zec-ostrzeszow.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o. o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa z przebudową pawilonu gastronomicznego "Zacisze" w Ostrzeszowie

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z: - modernizacją, nadbudową i przebudową części kubatury istniejącego budynku restauracji, - dobudową zaplecza kuchennego i sanitarnego restauracji, na terenie gminy Ostrzeszów, ul. Kąpielowa 5. Modernizacja / dobudowa wykonywana będzie zgodnie z projektem budowlanym. 2) Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia dla budynku części sal restauracyjnych, części zaplecza sanitarnego i kuchennego obejmuje: a) rozbiórkę części istniejącego obiektu restauracji oraz istniejących budynków magazynowo-gospodarczych zlokalizowanych na terenie planowanej inwestycji wraz z segregacją i utylizacją odpadów oraz przygotowanie terenu pod budowę b) przebudowę części kubatury istniejącego obiektu restauracji, w tym: - roboty ziemne pod fundamenty budynku gastronomii - fundamenty, - izolacja fundamentów - podbudowa pod posadzkę na gruncie - ściany nośne - kominy, ocieplenie kominów ponad dachem - dach - konstrukcja i pokrycie - taras przy restauracji - fundamenty przy tarasie ziemnym, podbudowa pod posadzkę c) roboty wykończeniowe, w tym: - termoizolacja ścian i wykonanie elewacji; UWAGA: Do wyceny należy zastosować obowiązujące przepisy i normy, a w szczególności obowiązujące WT. na 2021r. - aluminiowa stolarka okienna i drzwiowa ; UWAGA: Do wyceny należy zastosować obowiązujące przepisy i normy, a w szczególności obowiązujące WT. na 2021r. - posadzka na gruncie - posadzka na tarasie ziemnym - tynki wewnętrzne, malowanie, glazura i terakota - sufit podwieszany, termoizolacja stropu - roboty dekoracyjne - montaż systemu pod ścianki działowe d) roboty instalacyjne - instalacja wodnokanalizacyjna, cieplna - instalacje elektryczne - instalacje strukturalne (CCTV, TV, nagłośnienie) - instalacja gazowa - instalacja ciepłownicza - modernizacja obecnie istniejącego węzła - instalacja fotowoltaiczna oparta na panelach monochromatycznych, moc panela min. 300W, moc instalacji min. 100kW - wentylacja z rekuperacją - klimatyzacja - biały montaż e) przyłącza instalacji do budynku: - przebudowa przyłącza wodociągowego - przebudowa przyłącza kanalizacyjnego - przebudowa przyłącza energetycznego - przebudowa przyłącza gazowego - przebudowa przyłącza ciepłowniczego f) utwardzenie terenu: - wykonanie zagospodarowania terenu wokół budynku wraz z utwardzeniem dojść, chodników i komunikacji wokół budynku - wykonanie zagospodarowania przestrzeni nieutwardzonych i terenów zielonych g) uzyskanie wszelkich pozwoleń dopuszczających do eksploatacji i użytkowania obiektu z następujących instytucji - PSP, PSSE, PINB, Gazownictwo, Energetyka, Ciepłownictwo, Wodociągi, Powierzchnia zabudowy całości inwestycji po przebudowie: m2 910,00 Powierzchnia użytkowa całości inwestycji po przebudowie: m2 826,73 Kubatura brutto całości inwestycji po przebudowie: m2 4914 Maksymalna wysokość całości inwestycji po przebudowie: m 5,65 Długość całości inwestycji po przebudowie: m 31,91 Szerokość całości inwestycji po przebudowie: m 31,66 Liczba kondygnacji: 1 3) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w projekcie budowlanym, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarach. 4) Ogólne wymagania dotyczące wykonania robót i realizacji zadania: UWAGA: Termomodernizacja obiektu musi być zgodna z warunkami technicznymi wg. danych zawartych na rok 2021 . 1. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za zgodność wykonania z dokumentacją dostarczoną przez Zamawiającego. 2. Prace należy prowadzić zgodnie z wytycznymi zawartymi w dokumentacji i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami i normami, zasadami sztuki budowlanej oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót. 3. Wykonawca winien bezwzględnie zapoznać się ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, gdyż część czynności stanowiących przedmiot zamówienia została opisana jedynie w tejże Specyfikacji. 4. Zamówieniem objęte są również wszelkie czynności związane z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w SIWZ, oraz inne czynności wynikające ze specyfiki zamówienia. 5. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu harmonogram ramowy rzeczowo-finansowy robót przed podpisaniem umowy. 6. Wykonawca w ciągu 5 dni od dnia podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu harmonogram wykonywania robót określający czas wykonywania poszczególnych zakresów/zadań dla realizacji całego zadania objętego zamówieniem, który będzie stanowił integralną część umowy. 7. Wykonawca dokona geodezyjnego wytyczenia w terenie zakresu prowadzonych robót budowlanych i poinformowania Zamawiającego o wynikach tego wytyczenia w terminie do 7 dni od przekazania terenu budowy. 8. Jeżeli w dokumentacji technicznej występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji technicznej. 9. Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne "równoważne" odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez Projektanta, Inspektora Nadzoru i Inwestora. UWAGA: Ze względu na ryczałtowy charakter wynagrodzenia za realizację przedmiotu zamówienia, przedstawione przedmiary robót wykonawca powinien traktować jedynie jako materiały pomocnicze. Wyceny kosztów realizacji przedmiotu zamówienia należy wykonać w oparciu o przedstawione materiały tj. dokumentację projektową, specyfikację istotnych warunków zamówienia, specyfikację wykonania i odbioru robót, wydane uzgodnienia, wizji lokalnej oraz na podstawie własnej wiedzy i doświadczenia nabytego w ramach prowadzonej działalności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45212400-0

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3000000
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: IZO - EKO Centrum Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kościuszki 20
Kod pocztowy: 63-500
Miejscowość: Ostrzeszów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4182000
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4182000
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4182000
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.