eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w mediach społecznościowych z udziałem influencerów

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-16

Ogłoszenie nr 510203273-N-2020 z dnia 16-10-2020 r.

Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich: Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w mediach społecznościowych z udziałem influencerów

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot niniejszej umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 577615-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540167230-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 14168145600000, ul. Domaniewska 39 a, 02-672 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 3783100, 22 3783111, e-mail przetargi@cpe.gov.pl, anna.zapala@cpe.gov.pl, faks 22 2019725.
Adres strony internetowej (url): https://www.cpe.gov.pl
Adres profilu nabywcy: https://www.cpe.gov.p

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w mediach społecznościowych z udziałem influencerów

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WA.263.30.2020.BG

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w mediach społecznościowych z udziałem influencerów. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 do SIWZ - projekt umowy. 2.Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6.Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. 7.Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu po zbadaniu ofert pod kątem omyłek, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy i rażąco niskiej ceny zamierza, zgodnie z art. 24aa ustawy, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.Jeżeli wykonawca, o którym mowa w ust. 7, będzie uchylał się od zawarcia umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 9.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zamówienia.Zamówienie składa się z dwóch etapów: a) Płatna kampania w social mediach -Wykonawca: opracuje scenariusz kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych, zrealizuje zaakceptowane zadania określone scenariuszem kampanii, w tym: o wykonanie materiałów na potrzeby kampanii (filmów, zdjęć, projektów graficznych, treści wpisów itp.) i ich opublikowanie, opracowanie treści materiałów informacyjno-promocyjnych w dwóch wersjach językowych (PL, SK),wykup reklam w mediach społecznościowych i ich publikacja, przedstawi podsumowanie działań informacyjno-promocyjnych, przekaże Zamawiającemu na odpowiednich nośnikach komplet wszystkich materiałów w wersjach ostatecznych przeznaczonych do emisji/publikacji/dystrybucji, umożliwiających ich dalsze wykorzystanie, b) Kampania w social mediach z udziałem influencera -Wykonawca: zaangażuje do realizacji działań promocyjnych polskiego influencera, zajmującego się tematyką podróży, aktywnego wypoczynku, dziedzictwem naturalnym i/lub kulturowym, zwiedzaniem, kolarstwem itp., który posiada min. 10 000 osób obserwujących w mediach społecznościowych, Influencer odwiedzi 2 wybrane miejsca (po 1 w każdym kraju) i przygotuje materiał promocyjny, właściwy dla charakteru jego poprzednich działań (może to być film na YT, FB, Instagramie i innych mediach społecznościowych, wpis na blogu), przedstawi podsumowanie kampanii w social mediach z udziałem influencera, przekaże Zamawiającemu na odpowiednich nośnikach komplet wszystkich materiałów w wersjach ostatecznych przeznaczonych do emisji/publikacji/dystrybucji, umożliwiających ich dalsze wykorzystanie. Wykonanie zamówienia jest podzielone na 2 etapy, realizowane równolegle. Każdy etapów zawiera zadania, szerzej omówione w punkcie VII. Zadania do realizacji. Szacunkowy okres realizacji: Etap I - od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do dnia zatwierdzenia realizacji płatnej kampanii w social mediach, planowany termin: najpóźniej do 31.12.2020 r. Etap II - od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do dnia zatwierdzenia realizacji kampanii w social mediach z udziałem influencera, planowany termin: najpóźniej do 31.12.2020 r. Etap I Płatna kampania w social mediach. W ramach tego etapu, Wykonawca dostarczy: 1 scenariusz kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych, opublikuje min. 14 postów w kampanii na FB,opublikuje min. 7 postów na Instagramie, 1 raport podsumowujący działania informacyjno-promocyjne - opis zrealizowanych zadań, statystyka, osiągnięcie celów kampanii,graficzne i multimedialne materiały promocyjne, w tym m.in. filmy, teksty, gify, banery, grafiki, infografiki, opracowane, zatwierdzone i wykorzystane na potrzeby realizacji kampanii. Etap II Kampania w social mediach z udziałem influencera. W ramach tego etapu, Wykonawca dostarczy: 1 materiał promocyjny (film/relacja/wpis na blogu - charakter właściwy dla danego influencera) polskiego influencera, który odwiedzi 2 miejsca, po jednym w Polsce i na Słowacji, 1 raport podsumowujący kampanię promocyjną z udziałem influencera - opis zrealizowanych zadań, statystyka, osiągnięcie celów kampanii, graficzne i multimedialne materiały promocyjne, w tym m.in. filmy, teksty, gify, banery, grafiki, infografiki, opracowane, zatwierdzone i wykorzystane na potrzeby realizacji kampanii. Prawo opcji. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zwiększenie całkowitej wartości usługi w Etapie II w przypadku: OPCJA 1: Zaangażowania do kampanii w social mediach słowackiego influencera. Zamawiający dopuszcza opcję zaangażowania do kampanii słowackiego influencera zajmującego się tematyką podróży, aktywnego wypoczynku, dziedzictwem naturalnym i/lub kulturowym, zwiedzaniem, kolarstwem itp., który ma min. 10 000 osób obserwujących w mediach społecznościowych. Podstawę do podjęcia prac w tym kierunku stanowi decyzja Zamawiającego. Influencer odwiedzi 2 wybrane przez siebie miejsca (po 1 w każdym kraju) i przygotuje materiał promocyjny, właściwy dla charakteru jego poprzednich działań (może to być film na YT, FB, Instagramie i innych mediach społecznościowych, wpis na blogu). Obiekty do odwiedzenia są do konsultacji z Zamawiającym. W ramach OPCJI 1, Wykonawca dostarczy: 1 materiał promocyjny słowackiego influencera, który odwiedzi 2 miejsca, po jednym w Polsce i na Słowacji, Wykonawca uwzględni w raporcie podsumowującym kampanię promocyjną zadania zrealizowane przez influencera słowackiego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 37500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: APLAN MEDIA Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Wróblewskiego 18 93-578 Łódź
Kod pocztowy: 93-578
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 46125.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 46125.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 86100.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.