To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-16
Ogłoszenie nr 510203273-N-2020 z dnia 16-10-2020 r.
Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich: Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w mediach społecznościowych z udziałem influencerów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiot niniejszej umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577615-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540167230-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich, Krajowy numer identyfikacyjny 14168145600000,
ul. Domaniewska
39 a,
02-672
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 3783100, 22 3783111, e-mail
przetargi@cpe.gov.pl, anna.zapala@cpe.gov.pl, faks
22 2019725.
Adres strony internetowej (url): https://www.cpe.gov.pl
Adres profilu nabywcy: https://www.cpe.gov.p
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w mediach społecznościowych z udziałem influencerów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):WA.263.30.2020.BG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej programu Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020 w mediach społecznościowych z udziałem influencerów. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik 1 do SIWZ - projekt umowy. 2.Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 6.Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. 7.Zamawiający informuje, iż w niniejszym postępowaniu po zbadaniu ofert pod kątem omyłek, o których mowa w art. 87 ust. 2 ustawy i rażąco niskiej ceny zamierza, zgodnie z art. 24aa ustawy, najpierw dokonać oceny ofert, a następnie zbadać, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 8.Jeżeli wykonawca, o którym mowa w ust. 7, będzie uchylał się od zawarcia umowy, zamawiający może zbadać, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenioną spośród pozostałych ofert. 9.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę zamówienia.Zamówienie składa się z dwóch etapów: a) Płatna kampania w social mediach -Wykonawca: opracuje scenariusz kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych, zrealizuje zaakceptowane zadania określone scenariuszem kampanii, w tym: o wykonanie materiałów na potrzeby kampanii (filmów, zdjęć, projektów graficznych, treści wpisów itp.) i ich opublikowanie, opracowanie treści materiałów informacyjno-promocyjnych w dwóch wersjach językowych (PL, SK),wykup reklam w mediach społecznościowych i ich publikacja, przedstawi podsumowanie działań informacyjno-promocyjnych, przekaże Zamawiającemu na odpowiednich nośnikach komplet wszystkich materiałów w wersjach ostatecznych przeznaczonych do emisji/publikacji/dystrybucji, umożliwiających ich dalsze wykorzystanie, b) Kampania w social mediach z udziałem influencera -Wykonawca: zaangażuje do realizacji działań promocyjnych polskiego influencera, zajmującego się tematyką podróży, aktywnego wypoczynku, dziedzictwem naturalnym i/lub kulturowym, zwiedzaniem, kolarstwem itp., który posiada min. 10 000 osób obserwujących w mediach społecznościowych, Influencer odwiedzi 2 wybrane miejsca (po 1 w każdym kraju) i przygotuje materiał promocyjny, właściwy dla charakteru jego poprzednich działań (może to być film na YT, FB, Instagramie i innych mediach społecznościowych, wpis na blogu), przedstawi podsumowanie kampanii w social mediach z udziałem influencera, przekaże Zamawiającemu na odpowiednich nośnikach komplet wszystkich materiałów w wersjach ostatecznych przeznaczonych do emisji/publikacji/dystrybucji, umożliwiających ich dalsze wykorzystanie. Wykonanie zamówienia jest podzielone na 2 etapy, realizowane równolegle. Każdy etapów zawiera zadania, szerzej omówione w punkcie VII. Zadania do realizacji. Szacunkowy okres realizacji: Etap I - od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do dnia zatwierdzenia realizacji płatnej kampanii w social mediach, planowany termin: najpóźniej do 31.12.2020 r. Etap II - od dnia podpisania umowy z Wykonawcą do dnia zatwierdzenia realizacji kampanii w social mediach z udziałem influencera, planowany termin: najpóźniej do 31.12.2020 r. Etap I Płatna kampania w social mediach. W ramach tego etapu, Wykonawca dostarczy: 1 scenariusz kampanii informacyjno-promocyjnej w mediach społecznościowych, opublikuje min. 14 postów w kampanii na FB,opublikuje min. 7 postów na Instagramie, 1 raport podsumowujący działania informacyjno-promocyjne - opis zrealizowanych zadań, statystyka, osiągnięcie celów kampanii,graficzne i multimedialne materiały promocyjne, w tym m.in. filmy, teksty, gify, banery, grafiki, infografiki, opracowane, zatwierdzone i wykorzystane na potrzeby realizacji kampanii. Etap II Kampania w social mediach z udziałem influencera. W ramach tego etapu, Wykonawca dostarczy: 1 materiał promocyjny (film/relacja/wpis na blogu - charakter właściwy dla danego influencera) polskiego influencera, który odwiedzi 2 miejsca, po jednym w Polsce i na Słowacji, 1 raport podsumowujący kampanię promocyjną z udziałem influencera - opis zrealizowanych zadań, statystyka, osiągnięcie celów kampanii, graficzne i multimedialne materiały promocyjne, w tym m.in. filmy, teksty, gify, banery, grafiki, infografiki, opracowane, zatwierdzone i wykorzystane na potrzeby realizacji kampanii. Prawo opcji. Zgodnie z art. 34 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zwiększenie całkowitej wartości usługi w Etapie II w przypadku: OPCJA 1: Zaangażowania do kampanii w social mediach słowackiego influencera. Zamawiający dopuszcza opcję zaangażowania do kampanii słowackiego influencera zajmującego się tematyką podróży, aktywnego wypoczynku, dziedzictwem naturalnym i/lub kulturowym, zwiedzaniem, kolarstwem itp., który ma min. 10 000 osób obserwujących w mediach społecznościowych. Podstawę do podjęcia prac w tym kierunku stanowi decyzja Zamawiającego. Influencer odwiedzi 2 wybrane przez siebie miejsca (po 1 w każdym kraju) i przygotuje materiał promocyjny, właściwy dla charakteru jego poprzednich działań (może to być film na YT, FB, Instagramie i innych mediach społecznościowych, wpis na blogu). Obiekty do odwiedzenia są do konsultacji z Zamawiającym. W ramach OPCJI 1, Wykonawca dostarczy: 1 materiał promocyjny słowackiego influencera, który odwiedzi 2 miejsca, po jednym w Polsce i na Słowacji, Wykonawca uwzględni w raporcie podsumowującym kampanię promocyjną zadania zrealizowane przez influencera słowackiego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.34.14.00 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
08/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37500.00
Liczba otrzymanych ofert:
6
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: APLAN MEDIA Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46125.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i realizacja wizerunkowej kampanii online promującej Warszawę jako atrakcyjny kierunek podróży na dwóch rynkach zagranicznych - brytyjskim i niemieckim, we wskazanych grupach docelowych
- "USŁUGA WYKONANIA REKLAMY MOBILNEJ NA AUTOBUSIE KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ PROMUJĄCEJ BAZĘ USŁUG ROZWOJOWYCH"
- Promocja Projektu realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 pt.: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 744 na odc. Tychów Stary - Starachowice."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.