eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Zagospodarowanie terenu Parku Dolinka w Elblągu wraz z przebudową amfiteatru w ramach zadania "Rewitalizacja Parku Dolinka w Elblągu".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-16

Ogłoszenie nr 510203137-N-2020 z dnia 16-10-2020 r.

Gmina - Miasto Elbląg: Zagospodarowanie terenu Parku Dolinka w Elblągu wraz z przebudową amfiteatru w ramach zadania "Rewitalizacja Parku Dolinka w Elblągu".

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8 Obszary wymagające rewitalizacji, Działanie 8.2 Rewitalizacja miejskiego obszaru funkcjonalnego Elbląga - ZIT bis

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544471-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540101054-N-2020, 540102959-N-2020, 540106106-N-2020, 540108963-N-2020, 540111724-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina - Miasto Elbląg, Krajowy numer identyfikacyjny 17074771500000, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 552353536, e-mail dzp@umelblag.pl, faks 552393334.
Adres strony internetowej (url): www.umelblag.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenu Parku Dolinka w Elblągu wraz z przebudową amfiteatru w ramach zadania "Rewitalizacja Parku Dolinka w Elblągu".

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DZP.271.22.2020.AS

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia: Zagospodarowanie terenu Parku Dolinka w Elblągu wraz z przebudową amfiteatru w ramach zadania "Rewitalizacja Parku Dolinka w Elblągu". Przedmiot główny: CPV: 45.11.12.91 - 4 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Przedmioty dodatkowe: CPV: 45.11.10.00 - 8 Nazewnictwo wg CPV: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne CPV: 45.23.31.61 - 5 Nazewnictwo wg CPV: Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych CPV: 77.21.16.00 - 8 Nazewnictwo wg CPV: Sadzenie drzew Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Park Dolinka w Elblągu, dz. nr 395/30; 386; 376; 382; 383/3; 375; 200; 395/32; 389/4; 209; 383/7; 394/2; obręb 9 Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja Parku Dolinka w Elblągu. Zamawiający informuje, że Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 8 Obszary wymagające rewitalizacji, Działanie 8.2 Rewitalizacja miejskiego obszaru funkcjonalnego Elbląga - ZIT bis. 2. Przedmiot zamówienia opisuje niżej wymieniona dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez firmę LS-Projekt Maciej Sikorski z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim (05-825) przy ul. Okulickiego 19A/15, tj.: A. DOKUMENTACJA PROJEKTOWA 1) PRZEDMIARY ROBÓT: a) PRZEDMIAR Klasyfikacja robót wg. Wspólnego Słownika Zamówień 45000000-7, 000000-7,Roboty budowlane Roboty budowlane NAZWA INWESTYCJI : Elbląg - dz. nr ew. 395/30;395/32;383/7; 386; 376; 382; 383/3; 375;389/4;394/2; 200;209 obręb 9 INWESTOR : Urząd Miejski w Elblągu;ul. Łączności 1;82-300 Elbląg b) Obiekt Rewitalizacja Parku DOLINKA w Elblągu - Budowa oświetlenia parkowego i monitoringu Kod CPV 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Budowa Elbląg - dz. nr ew. 395/30 395/32 383/7 386 376 382 383/3 375 389/4 394/2 200 209 obręb 9 Inwestor Gmina Miasto Elbląg c) Obiekt Rewitalizacja Parku Dolinka KANALIZACJA DESZCZOWA Kod CPV 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45000000-7 - Roboty budowlane Budowa Elbląg - dz. nr ew. 395/30 395/32 383/7 386 376 382 383/3 375 389/4 394/2 200 209 obręb 9 Inwestor Gmina Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg d) Wykaz cen pielęgnacji zieleni 2) PROJEKT BUDOWANO - WYKONAWCZY Opracowanie dokumentacji projektowej w ramach projektu pn. "Rewitalizacja Parku Dolinka" B. SPECYFIKACJE TECHNICZNE WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH: 1) SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH 454-6 PLATFORMA DLA NIEPEŁNOSPRAWNYCH 2) NAZWA INWESTYCJI : REWITALIZACJA PARKU DOLINKA W ELBLĄGU POLEGAJACA NA UTWORZENIU MIEJSC PRZYJAZNYCH DO SPORTU, REKREACJI I WYPOCZYNKU ADRES INWESTYCJI : Elbląg, odcinek od ul. Górnośląskiej do ul. Spacerowej dz. nr ew. 395/30, 386, 376, 382, 383/3, 375, 200 obręb 9 KOD CPV : 45000000-7 Roboty budowlane BRANŻA : Budowlana ZAKRES : Zagospodarowanie terenu wraz z małą architekturą INWESTOR : GMINA MIASTO ELBLĄGul. Łączności 1 82-300 Elbląg 3) NAZWA INWESTYCJI : REWITALIZACJA PARKU DOLINKA W ELBLĄGU POLEGAJACA NA UTWORZENIU MIEJSC PRZYJAZNYCH DO SPORTU, REKREACJI I WYPOCZYNKU ADRES INWESTYCJI : Elbląg - dz. nr ew. 395/30 395/32;383/7;386;376;382;383/3;375;389/4;394/2 200;209 obręb 9 KOD CPV : 45000000-7 Roboty budowlane BRANŻA : Budowlana ZAKRES : Zagospodarowanie terenu wraz z małą architekturą INWESTOR : GMINA MIASTO ELBLĄG ul. Łączności 1 4) NAZWA INWESTYCJI : Rewitalizacja Parku DOLINKA w Elblągu - Budowa oświetlenia parkowego i monitoringu ADRES INWESTYCJI : Park Miejski "DOLINKA" w Elblągu Elbląg - dz. nr ew. 395/30 395/32;383/7;386;376;382;383/3;375;389/4;394/2 200;209 obręb 9 KOD CPV : 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne BRANŻA : Elektryczna ZAKRES : Prace elektryczne INWESTOR : Gmina Miasto Elbląg 5) SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA ROBOTY ELEKTRYCZNE ZEWNĘTRZNE E.2.00 INNSTALACJE ELEKTRYCZNE ZEWNĘTRZNE 6) Inwestycja: Rewitalizacja Parku Dolinka Adres Elbląg - dz. nr ew. 395/30;395/32;383/7;386;376;382;383/3;375;389/4;394/2 200;209 obręb 9 Inwestor Gmina Miasto Elbląg ul. Łączności 1 82-300 Elbląg Kod CPV 45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Branża Sanitarne Zakres Instalacje sanitarne zewnętrzne 7) SZCZEGÓŁOWA SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU INSTALACJI SANITARNYCH ZEWNĘTRZNYCH SST P.7.1 KANALIZACJI DESZCZOWA Kod CPV 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Zamawiający informuje, że dokumentacja projektowa wymieniona w pkt A. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, o których mowa w pkt B. stanowią ZAŁĄCZNIK NR 11 do SIWZ 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) część I - zagospodarowanie terenu Parku Dolinka, w tym: a) wykonanie niezbędnych rozbiórek istniejących nawierzchni, elementów małej architektury oraz zdegradowanych części amfiteatru przeznaczonych do przebudowy, b) wykonanie wycinki drzew i krzewów, c) wykonanie nowych ciągów pieszo - rowerowych, d) demontaż istniejącego oświetlenia, e) budowę nowego oświetlenia oraz monitoringu wizyjnego, f) wykonanie remontu istniejących schodów, g) przeniesienie istniejącej rzeźby w miejsce wcześniej uzgodnione z Zamawiającym, h) wykonanie nasadzeń zieleni i trawników, i) przebudowę istniejącego amfiteatru, j) wykonanie i zamontowanie tablic: informacyjnej i pamiątkowej zgodnie z wytycznymi oraz zasadami promocji znajdującymi się pod linkiem: https://rpo.warmia.mazury.pl/artykul/3347/zasady-dla-umow-podpisanych-po-1-stycznia-2018-roku 2) część II - pielęgnację wykonanych nasadzeń zieleni i trawników przez okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego przedmiotu zamówienia (odbioru Części I). Szczegółowy zakres został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących ZAŁĄCZNIK NR 11 do SIWZ. Zakres, o którym mowa w ppkt 1) lit. c), tj. wykonanie nowych ciągów pieszo - rowerowych, stanowi kluczowe części zamówienia, które Wykonawca jest zobowiązany osobiście wykonać. 4. Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 36 miesięcy gwarancji, licząc od daty odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia określonego w części I i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego odbioru robót, w tym 36 miesięcy gwarancji na pielęgnację zieleni i trawników. Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym po dokonaniu odbioru końcowego robót. Okres gwarancji zaproponowany przez Wykonawcę na roboty budowlane będzie jednym z kryteriów, którymi Zamawiający będzie kierował się przy wyborze najkorzystniejszej oferty. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych. 6. Wykonawca musi przewidzieć wszelkie czynności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 7. Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z zakresem prac i warunkami ich wykonania. 8. Oferta powinna zawierać: koszty związane z realizacją zadania wynikające wprost z dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz przedmiarów robót, jak również nieujęte w przedmiarach robót, a niezbędne do wykonania zadania, tj.: roboty przygotowawcze, porządkowe, utrzymanie zaplecza i terenu budowy, (dostawa wody, usuwanie ścieków, wywóz śmieci, organizacja zaplecza socjalnego, oświetlenie, zasilanie w energię elektryczną, telefon, dozorowanie itp.), koszty dopuszczenia do czynnych urządzeń oraz wyposażenia budowli w instalacje i urządzenia techniczne zapewniające możliwość korzystania z nich zgodnie z ich przeznaczeniem, koszty wywozu i utylizacji odpadów powstałych w wyniku realizacji robót, koszty za zajęcie pasa drogowego przy realizacji robót budowlanych, koszty dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, pielęgnacji zieleni przez okres gwarancyjny, jak również wszelkich opłat związanych z odbiorem robót oraz dopuszczeniem inwestycji do użytkowania, np. opłat za czynności odbiorowe itp. 9. W przypadku wygrania przetargu, Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu aktualnej polisy ubezpieczeniowej obejmującej odpowiedzialność cywilną z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej lub użytkowania mienia, związanej z przedmiotem zamówienia (OC deliktowo-kontraktowa) oraz ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, nagłych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej na okres od dnia rozpoczęcia do dnia ukończenia robót, przedłużony o jeden miesiąc, obejmującego: a) ubezpieczenie robót, urządzeń, sprzętu budowlanego do wysokości 100% umownego wynagrodzenia, b) ubezpieczenie wobec osób trzecich. 10. W przypadku wygrania przetargu Wykonawca opracuje w uzgodnieniu z Inspektorem nadzoru robót budowlanych szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy robót dla realizowanego zadania i przedłoży go Zamawiającemu w ciągu 14 dni od daty podpisania umowy. Harmonogram musi być zatwierdzony przez Użytkownika. 11. Złom pochodzący z rozbiórek będzie stanowić własność Zamawiającego. Inne materiały pochodzące z rozbiórek, które można w jakikolwiek sposób odzyskać, wykorzystać lub zbyć stanowić będą własność Zamawiającego i od jego decyzji zależy, czy te materiały zatrzyma. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania tych materiałów i w razie dyspozycji o niezatrzymywaniu ich przez Zamawiającego do ich wywiezienia i utylizacji na własny koszt. 12. Zamawiający wymaga, aby odpady powstałe w wyniku realizacji robót były przetransportowane i zmagazynowane w miejscu unieszkodliwiania odpadów. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia Zamawiającemu stosownych dokumentów. 13. W przypadku składania zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany do złożenia ich w formie zgodnej ze wzorami stanowiącymi ZAŁĄCZNIK NR 7 do SIWZ. 14. W przypadku wygrania przetargu i realizacji robót przy udziale podwykonawców, Wykonawca zobowiązany będzie do zawarcia umów z podwykonawcami, zgodnie z postanowieniami art. 143a - 143d ustawy Prawo zamówień publicznych. 15. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: a) obsługa urządzeń, maszyn i sprzętu budowlanego, b) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, c) wykonanie czynności nasadzenia i pielęgnacji zieleni i trawników, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość zawarcia przez Wykonawcę umów przelewu wierzytelności na rzecz podwykonawców należnych im za wykonane roboty za uprzednim wyrażeniem zgody na zawarcie takiej umowy przez Zamawiającego. 17. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, tj. wykonanie nowych ciągów pieszo-rowerowych, o których mowa w pkt III. ppkt 3. poz. 1) lit. c) SIWZ. 18. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy, i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 19. Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie zawiadamiać Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazywać informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych i usług. 20. Zamawiający informuje, że jeżeli powierzenie wykonania części zamówienia na roboty budowlane i usługi podwykonawcy nastąpi w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawi oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany będzie zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający informuje, że powyższe zasady nie będą miały zastosowania wobec dalszych podwykonawców.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111291-4


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45233161-5, 77211600-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 5892855.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 3

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany inż. Mirosław Markiewicz
Email wykonawcy: zob.markiewicz@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Siedlecka 3
Kod pocztowy: 82-300
Miejscowość: Elbląg
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 7354651.95
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6955114.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7653658.69
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.