eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielonka › Modernizacja/remont kładki dla pieszych nad rzeką Długą w ciągu ulicy Obrońców Westerplatte w Zielonce.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-16

Ogłoszenie nr 510203057-N-2020 z dnia 16-10-2020 r.

Urząd Miasta Zielonka: Modernizacja/remont kładki dla pieszych nad rzeką Długą w ciągu ulicy Obrońców Westerplatte w Zielonce.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579441-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta Zielonka, Krajowy numer identyfikacyjny 69291401200000, ul. ul. Lipowa 5, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 227 613 913, e-mail zam.publiczne@zielonka.pl, faks 227 819 989.
Adres strony internetowej (url): www.zielonka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja/remont kładki dla pieszych nad rzeką Długą w ciągu ulicy Obrońców Westerplatte w Zielonce.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

WIZ.271.2.43.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja/remont kładki dla pieszych nad rzeką Długą w ciągu ulicy Obrońców Westerplatte w Zielonce 1) Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia jest określony w: 1. projekcie wykonawczym, 2. przedmiarze robót, 3. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Modernizacja/Remont istniejącej kładki ma na celu przywrócenie własności poeksploatacyjnych obiektu, zwiększenie bezpieczeństwa ruchu, oraz zapewnienie trwałości umożliwiającej bezpieczną jego eksploatację przez okres kolejnych lat. Zakres prac przy obiekcie w szczególności obejmuje: o roboty przygotowawcze, o roboty remontowe, o prace końcowe. 1. Roboty przygotowawcze: 1. wygrodzenie i oznakowanie tymczasowe robót na czas prowadzonych prac, Wykonawca jest odpowiedzialny za wykonanie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu. 2. Roboty na obiekcie obejmą: o demontaż balustrad, o skucie wierzchu płyty zespalającej (nadlewki betonu na belkach ustroju), o demontaż nawierzchni z kostki betonowej na długość skrzydełek, o wypiaskowanie powierzchni betonu na pozostałej części konstrukcji i naprawy betonu (ubytków) zaprawami PCC, (spód konstrukcji, podpory, ławy, górna i boczna powierzchnia skrzydełek), o wykonanie nowej płyty zespalającej, o wykonanie remontu górnych i bocznych powierzchni ław podpór środkowych, o wykonanie i montaż nowych balustrad za pomocą kotew wklejanych, o wykonanie zabezpieczenia antykorozyjnego betonu, o wykonanie na górze płyty nawierzchni z żywic gr 5cm, o wykonanie na powierzchni betonu stykających się gruntem izolacji powłokowej, o wykonanie na pozostałych odsłoniętych częściach betonu za pomocą powłok malarskich o właściwościach hydrofobizujących, o wykonanie i uszczelnienie dylatacji pozornych. Roboty na obiekcie zostaną wykonane w technologii monolitycznej na miejscu budowy. 3. Prace końcowe: o rekultywacja i uporządkowanie terenu; o usunięcie oznakowania tymczasowego robót. Szczegółowy zakres dotyczący wykonania modernizacji/remontu kładki dla pieszych oraz warunki realizacji zawiera dokumentacja techniczna sporządzona przez firmę Budownictwo Inżynieryjne "P-O MOST" Paweł Osiecki z siedzibą w 09-100 Płońsk, Poświętne, ul. Pułtuska 28 w zakresie: 1. projektu wykonawczego, 2. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 3. przedmiaru robót. 1) W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, materiały, urządzenia i usługi niezbędne do kompleksowego wykonania zamówienia - zarówno wynikające wprost z dokumentacji technicznej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, jak również w niej nieujęte tj. np. roboty przygotowawcze i porządkowe wywóz i utylizacja odpadów, zagospodarowanie terenu budowy, w tym: zaplecze budowy, oraz zasilanie w wodę i energię elektryczną, dozorowanie. Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją . 2) Wskazanie w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, nie ma na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Pzp, a służy jedynie jak najdokładniejszemu przedstawieniu oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem zachowania co najmniej tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego. 3) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Pzp. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne tak opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Stosownie do treści art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników fizycznych i operatorów sprzętu budowlanego, skierowanych do realizacji tego zamówienia według wymagań określonych w § 14 wzoru umowy. Załączony do SIWZ przedmiar robót jest tylko materiałem informacyjnym, ma charakter pomocniczy i nie stanowi zestawienia planowanych prac.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.22.11.13 - Roboty budowlane w zakresie mostowych przejść dla pieszych


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 231098.80
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALBLU sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stanisława Witkiewicza 14 lok 103
Kod pocztowy: 03-305
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 273333.33
Oferta z najniższą ceną/kosztem 273333.33
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 316328.94
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.