To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-15
Ogłoszenie nr 510202273-N-2020 z dnia 15-10-2020 r.
Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji: DOSTAWA, MONTAŻ, STROJENIE ORAZ SERWIS CYFROWEGO PROJEKTORA KINOWEGO DO GMINNEGO OŚRODKA KULTURY SPORTU I REKREACJI W PRZECŁAWIU, GMINA KOŁBASKOWO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 555975-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji, Krajowy numer identyfikacyjny 383734596,
ul. Rekreacyjna
1,
72-005
Przecław, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
502231324, e-mail
ksiegowosc@goksir.kolbaskowo.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): https://goksirprzeclaw.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Instytucja kultury
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA, MONTAŻ, STROJENIE ORAZ SERWIS CYFROWEGO PROJEKTORA KINOWEGO DO GMINNEGO OŚRODKA KULTURY SPORTU I REKREACJI W PRZECŁAWIU, GMINA KOŁBASKOWO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):GOKSIR.3410.1.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, strojenie, szkolenie oraz serwis cyfrowego projektora kinowego do Gminnego Ośrodka Kultury Sportu i Rekreacji (GOKSiR), gmina Kołbaskowo. Miejscem wykonania zamówienia: GOKSiR, ul.. Rekreacyjna 1, 72-005 Przecław. Kod CPV: 38652000-0 projektory filmowe 51000000-9 usługi instalowania sprzętu 30200000-1 urządzenia komputerowe 48900000-7 różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe 80511000-9 usługi szkolenia personelu 2. Przedmiot zamówienia określono w załączniku nr 4 do siwz. 3. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi oraz zapewni bezpłatny serwis gwarancyjny na oferowany przedmiot zamówienia zgodnie z SIWZ, w tym z zapisami zawartymi we wzorze umowy (załącznik nr 7 do SIWZ). 4. Dostawa obejmuje transport do bezpośredniego użytkownika, montaż, instalację, strojenie oraz szkolenie w zakresie użytkowania przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający w ramach zamówienia wymaga dostawy oryginalnego, fabrycznie nowego, nieeksponowanego na wystawach lub imprezach targowych, nieużywanego, nieuszkodzonego, kompletnego i oryginalnie zapakowanego wyposażenia, wolnego od wad oraz posiadającego odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku. Sprzęt musi być zamontowany/przytwierdzony i gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych nakładów, a także musi spełniać wymagania techniczno-funkcjonalne wyszczególnione w opisie przedmiotu zamówienia. 6. Podczas wykonywania robót montażowych należy szczególnie przestrzegać reżimu sanitarnego. Wykonywanie robót nie może zakłócać funkcjonowania obiektu. Wykonywanie najbardziej uciążliwych czynności Wykonawca dostosuje do organizacji pracy w obiekcie. 7. W czasie wykonywania robót Wykonawca zorganizuje miejsce montażu własnym staraniem oraz podejmie wszelkie środki niezbędne dla ochrony robót, będzie utrzymywał bieżący porządek na miejscu prac montażowych. 8. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania odpowiedniego ubioru identyfikującego wykonawcę lub posiadania identyfikatora. 9. Wykonawca będzie stosował się do wszystkich przepisów prawnych obowiązujących w zakresie bezpieczeństwa przeciwpożarowego i będzie odpowiedzialny za wszystkie szkody powstałe w wyniku pożaru, który mógłby powstać w okresie realizacji robót montażowych lub został spowodowany przez któregokolwiek z jego pracowników. 10. Przedmiot zamówienia musi być dostosowany do wymiarów warunków i wyposażenia sali widowiskowej. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami realizacji zamówienia. Do uzgadniania terminów wizji lokalnych oraz udzielania informacji podczas wizji lokalnych upoważniony jest Mariusz Skóra tel.: 606252092 Zamawiający nie zwraca kosztów, które ponosi Wykonawca w związku z przeprowadzeniem wizji lokalnej. Poniżej przedstawiamy przybliżone parametry: a) liczb miejsc siedzących: 254 b) szerokość ekranu: 6 m. c) wysokość ekranu: 4,5 m. d) odległość projekcyjna: 17 m. 11.Zestaw sprzętowy powinien być kompatybilny z aktualnym systemem audiovideo znajdującym się w obiekcie. 12.Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały muszą być fabrycznie nowe i posiadać parametry techniczne zgodne z obowiązującymi przepisami.. 13.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w związku z realizacją przedmiotu umowy, na zasadach ogólnych. W przypadku zniszczenia lub uszkodzenia elementów modernizowanego obiektu lub istniejącej infrastruktury za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych, Wykonawca zostanie wezwany do naprawy, w odpowiednim terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, a w przypadku bezskutecznego upływu terminu wskazanego w wezwaniu Zamawiający dokona niezbędnych napraw na koszt Wykonawcy. 14. Podwykonawstwo: a) Zakres zamówienia planowany do powierzenia podwykonawcom musi być wskazany w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. b) Brak informacji w formularzu oferty w sprawie zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom będzie traktowany, jako deklaracja samodzielnej realizacji zamówienia przez Wykonawcę. c) Szczegółowe zasady dotyczące podwykonawstwa zostały określone w § 6 wzoru umowy. 15.Nazwy własne zawarte w dokumentacji przetargowej są przykładowe. W przypadku wystąpienia w dokumentacji nazw własnych Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i produktów równoważnych pod warunkiem, że zaproponowane materiały i produkty będą odpowiadały pod względem parametrów równoważności materiałom i produktom wskazanym przez Zamawiającego. W przypadku zaoferowania materiałów lub produktów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest złożyć do oferty opis materiałów i produktów równoważnych, zgodnie z siwz. 16. W przypadku wystąpienia w dokumentacji przetargowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych Wykonawca zobowiązany jest wykazać i przedłożyć do oferty, że spełniają one wymagania określone przez Zamawiającego. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia występują odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dodaje się po ich brzmieniu zwrot "lub równoważne".
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 38652000-0
Dodatkowe kody CPV: 51000000-9, 30200000-1, 48900000-7, 80511000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/08/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
188000
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CINE PROJECT POLSKA Społka z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
231240
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI PRZECŁAW
więcej: przetargi PRZECŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawę sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcj. Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im. M. Rataja w Reszlu
- Budowa, przebudowa i modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Dębnica Kaszubska
- Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i oprogramowania.
- Zaprojektowanie i wykonanie przeniesienia węzła zlokalizowanego w Cieszynie Katowicka 22 do szafy teletechnicznej umiejscowionej w przestrzeni w okolicy stacji Orlen (...)
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.