eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Przebudowa i rozbudowa budynku biurowego położonego przy ul. Poznańskiej 18 w Sulechowie - część 1.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-15

Ogłoszenie nr 510202231-N-2020 z dnia 15-10-2020 r.

Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o.: Przebudowa i rozbudowa budynku biurowego położonego przy ul. Poznańskiej 18 w Sulechowie - część 1.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 578064-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 97792265100000, ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 68 3852407 w. 49, e-mail przetargi@supekom.pl, faks 68 3852370.
Adres strony internetowej (url): supekom.bip.sulechow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy Sulechów

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i rozbudowa budynku biurowego położonego przy ul. Poznańskiej 18 w Sulechowie - część 1.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.24.08.2020.RPBB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku biurowego położonego przy ul. Poznańskiej 18 w Sulechowie - część 1. 2. Przedmiot zamówienia, o którym mowa powyżej realizowany będzie na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej przez Stanisława Kruchlika z siedzibą przy Placu Ratuszowym 12/12, 66-100 Sulechów zatwierdzonej decyzją nr 719/16 o udzieleniu pozwolenia na budowę wydaną przez Starostę Zielonogórskiego znak: AB-VI.6740.202.1.2016 z dnia 25.11.2016 roku oraz decyzją Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: ZN.5142.15.2016 [Sul] z dnia 25.02.2016 roku. Szczegółowy zakres robót określają: - projekt budowlany opracowany przez Stanisława Kruchlika z siedzibą przy Placu Ratuszowym 12/12, 66-100 Sulechów, - decyzja nr 719/16 o udzieleniu pozwolenia na budowę wydana przez Starostę Zielonogórskiego znak: AB AB-VI.6740.202.1.2016 z dnia 25.11.2016 roku, - decyzja Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków znak: ZN.5142.15.2016 [Sul] z dnia 25.02.2016 roku, - niniejsza Instrukcja dla Wykonawców. UWAGA: Udostępniony projekt budowlany zawiera szerszy zakres robót niż wynika to z zakresu, który będzie wykonywał wybrany Wykonawca (wykonanie powyższego zadania obejmuje wyłącznie rozbudowę tylko do poziomu parteru (bez piętra I i II)). Dlatego Zamawiający załącza poglądowo: 1) projekt budowlany zamienny do w/w projektu obejmujący przebudowę i rozbudowę budynku biurowego wyłącznie do poziomu parteru, 2) kosztorys ofertowy - przedmiar robót obejmujący przebudowę i rozbudowę budynku biurowego wyłącznie do poziomu parteru. Dodatkowo każdy Wykonawca winien wliczyć w cenę oferty wykonanie instalacji klimatyzacji i montaż klimatyzacji w sali obsługi rozbudowywanego budynku biurowego (na rysunku nr 3 pomieszczenie 0.4 o powierzchni ok. 38,08 m2). Mając na uwadze powyższe każdy Oferent winien indywidualnie określić dokładną ilość robót, materiałów oraz innych prac niezbędnych do wykonania wskazanego w niniejszej Instrukcji dla Wykonawców zakresu zamówienia. Przed przystąpieniem do wyceny robót należy zapoznać się z uzgodnieniami branżowymi. Wszystkie dokumenty, o których mowa w niniejszym punkcie zostały dołączone do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zadania publicznego ujęte zostały w SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45200000-9


Dodatkowe kody CPV: 45000000-7, 45261000-4, 45400000-1, 45110000-1, 45443000-4, 45300000-0, 45420000-7, 45430000-0, 45440000-3, 45450000-6, 45331000-6, 45331221-1, 45331230-7, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/09/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 508898.04
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Blacharstwo - Dekarstwo Henryk Tomys
Email wykonawcy: tomys.henryk@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Brzozowa 16
Kod pocztowy: 66-120
Miejscowość: Kargowa
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 510450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 510450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 836059.95
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.