eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zegrze Południowe › Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-15

Ogłoszenie nr 510201843-N-2020 z dnia 15-10-2020 r.

Wojskowy Instytut Łączności: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 584396-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540181457-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Wojskowy Instytut Łączności, Krajowy numer identyfikacyjny 10099060000000, ul. Warszawska 22A, 05-130 Zegrze Południowe, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 261 885 543, e-mail k.juras@wil.waw.pl, faks 227 822 134.
Adres strony internetowej (url): www.bip.wil.waw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-15-20-WIŁ

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojskowego Instytutu Łączności - wyspecyfikowanego w Załączniku nr 2 i 2a do SIWZ. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na dwie niezależne części nazywając je odpowiednio: Część I - zakup i dostawa komputera stacjonarnego, Część II - zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: Załącznik nr 2 do SIWZ - dla Części I, Załącznik nr 2a do SIWZ - dla Części II, będące jednocześnie Formularzem techniczno - cenowym, który należy prawidłowo wypełnić. Pozycje cenowe umożliwią Zamawiającemu sprawdzenie poprawności obliczenia ceny oraz poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych, jeżeli takie zaistnieją. Przedmiot zamówienia w Części I i II musi: 1) odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego oraz posiadać wymagane atesty, certyfikaty i homologacje, 2) być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania techniczno - jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy, nie może pochodzić z wystaw, demonstracji produktu, itp. 3) być dostarczony w opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta, 4) być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi, 5) być wolnym od wad technicznych i prawnych zwłaszcza w zakresie licencji i uprawnień do aktualizacji oprogramowania systemowego wraz z zainstalowanym oprogramowaniem systemowym i wymaganymi licencjami. Produkty równoważne: Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe lub pochodzenie towaru od określonego producenta służą jedynie określeniu parametrów technicznych, standardów, właściwości, jakości, jakimi powinny charakteryzować się wchodzące w skład przedmiotu zamówienia produkty. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na produkty równoważne w pozycjach, gdzie Zamawiający wskazał producenta/markę. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez ofertę równoważną Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych, bądź lepszych w stosunku do produktów wskazanych (pożądanych) przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 7 dokładnego opisu oferowanego produktu w języku polskim w postaci np. kart katalogowych produktu, informacji producenta, itp., które potwierdzają, że oferowane produkty równoważne odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie nazwę, producenta produktów, model, parametry techniczne przedmiotu zamówienia które oferuje, a w przypadku złożonej centralnej jednostki komputerowej wszystkich zaproponowanych elementów wchodzących w jej skład. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W Części I w poz. 1 Formularza techniczno-cenowego, Zamawiający nie dopuszcza warunku równoważności. Przedmiot zamówienia użytkowany będzie w zastrzeżonym systemie Teleinformatycznym MILNET-Z i z uwagi na wymagania organizatora systemu MILNET-Z oraz ogólnosystemową dokumentację ww. systemu Zamawiający nie dopuszcza warunku równoważności. Zamawiający dobrał tak wymagany przedmiot zamówienia (dot. poz. 1 Części I), aby realizować specyficzne i niszowe zadania planowane do wykonania w Wojskowym Instytucie Łączności. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć na swój koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego, 2) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i normami jakościowymi dla przedmiotu zamówienia, 3) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań przedmiotu zamówienia, rozumiana, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia. Możliwość zatrudnienia podwykonawców: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (pkt 1 Załącznika nr 1 do SIWZ). 2) Zamawiający informuje, że nie zastrzega osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia. 3) Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. Wymagania dotyczące gwarancji, rękojmi: 1) W Części I i II: Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres min. 24 miesięcy od dnia podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń. 2) Wykonawca obejmie rękojmią przedmiot zamówienia na okres: w Części I i II min. 24 miesięcy, liczoną od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego, jako należycie wykonane. 3) Reklamacje dotyczące stwierdzonych usterek, wad oraz awarii załatwiane będą z należytą starannością, rozumianą, jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia, w terminie do 5 dni od daty zgłoszenia. 4) Udzielona przez Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z podwykonawcą. 5) Jeżeli okres gwarancji udzielony przez producenta na elementy elektroniczne jest dłuższy niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę, obowiązuje w tym zakresie okres gwarancji udzielony przez producenta.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 30236000-2


Dodatkowe kody CPV: 32520000-4, 30213300-8, 30213300-8, 30237200-1, 48620000-0, 30231300-0, 30232110-8, 35100000-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup i dostawa komputera stacjonarnego

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z treścią art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp: "Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenia zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzucenia albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postepowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3." W Części I postępowania wpłynęły dwie oferty od firm: ATUT CENTRUM Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie (02-972) ul. Ks. Prymasa A. Hlonda 10 lok. 134 oraz Domino Computer Jarosław Myśliński, z siedzibą w Legionowie (05-119), ul. Podgórska 5. Zamawiający odrzucił ofertę złożoną przez firmę: ATUT CENTRUM Sp. z o. o., ul. Ks. Prymasa A. Hlonda 10 lok. 134, 02-972 Warszawa Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp: "Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: [...] jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3" Uzasadnienie faktyczne: Oferta złożona przez firmę ATUT CENTRUM Sp. z o. o. w Części I ww. postępowania podlega odrzuceniu ponieważ nie odpowiada treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający w Rozdziale III pkt 3 ppkt 4) SIWZ wymagał wskazania w ofercie nazwę, producenta produktów, model, parametry techniczne przedmiotu zamówienia które oferuje, a w przypadku złożonej centralnej jednostki komputerowej wszystkich zaproponowanych elementów wchodzących w jej skład. Oferta, w której Wykonawca nie poda ww. informacji zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. Firma ATUT CENTRUM Sp. z o. o. w złożonej ofercie nie przedstawiła Załącznika nr 2 do SIWZ - Formularza techniczno-cenowego - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część I - Zakup i dostawa komputera stacjonarnego. oraz odrzucił ofertę złożoną przez firmę: Domino Computer Jarosław Myśliński, ul. Podgórska 5, 05-119 Legionowo Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp: "Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: [...] jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3" Uzasadnienie faktyczne: Oferta złożona przez firmę Domino Computer Jarosław Myśliński w Części I ww. postępowania podlega odrzuceniu ponieważ nie odpowiada treść Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w zakresie proponowanego przedmiotu zamówienia. Zamawiający w SIWZ wymagał w poz. 1 Formularza techniczno-cenowego - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Część I - Zakup i dostawa komputera stacjonarnego, będącego załącznikiem nr 2 do SIWZ, dostawy złożonego komputera stacjonarnego DELL OptiPlex 7060 Tower, zaś firma Domino Computer Jarosław Myśliński zaoferowała komputer stacjonarny Dell Optiplex 7080 Tower XCTO. Zamawiający w SIWZ w Rozdziale III pkt 6 ppkt 5) określił, iż w Części I nie dopuszcza warunku równoważności. W związku z powyższym oferta podlega odrzuceniu.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 13913.06
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ATUT CENTRUM Sp. z o. o.
Email wykonawcy: biuro@atutcentrum.com.pl
Adres pocztowy: ul. Ks. Prymasa A. Hlonda 10 lok. 134
Kod pocztowy: 02-972
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17113.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 17113.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 17113.05
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.