eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów › Zakup sceny plenerowej wraz z osprzętem

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-24

Ogłoszenie nr 510201535-N-2019 z dnia 24-09-2019 r.

Biblioteka Centrum Kultury w Piekoszowie: Zakup sceny plenerowej wraz z osprzętem

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596217-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Biblioteka Centrum Kultury w Piekoszowie, Krajowy numer identyfikacyjny 292832168, ul. Częstochowska 66, 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. 413061183, 413061183, e-mail bck@bckpiekoszow.pl, ksiegowosc@bckpiekoszow.pl, faks 413061183.
Adres strony internetowej (url): www.bckpiekoszow.pl
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
www.bip.bckpiekoszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup sceny plenerowej wraz z osprzętem

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej sceny z zadaszeniem i wyposażeniem dodatkowym oraz przeprowadzenie szkolenia dla pracowników zmawiającego w zakresie montażu i demontażu. Opis części składowych: 1) konstrukcja dachu dwuspadowa, kwadratowa rama nośna (obwiednia) o wymiarach 10,5 m na 8,5 zawieszona na 4 słupach nośnych. Obwiednia wykonana z kratownic aluminiowych w systemie quadro o wymiarach nie mniej niż 290x290mm i grubości ścianki min. 2 mm. Musi mieć możliwość zawieszenia nagłośnienia w systemie Line Array o mocy minimum 5kW na tzw. stronę; 2) słupy nośne zadaszenia wykonane z kratownic aluminiowych o przekroju kwadratu nie mniej niż 290 x 290 mm i grubości ścianki min. 2 mm oraz o wysokości min. 6 metrów. U podstawy podpory boczne z możliwością ich płynnej regulacji przy zetknięciu z podłożem; 3) całość konstrukcji zadaszenia mocowana do wózków słupowych poruszających się wzdłuż słupów nośnych za pomocą wyciągarek min. 1,0 tonowych posiadających dopuszczenie techniczne zapewniające swobodne opuszczanie i podnoszenie dachu; 4) możliwość montowania na ramie nośnej osprzętu o wadze min. 600 kg; 5) łączenie ram całości konstrukcji powinno odbywać się za pomocą tzw. "szybkozłączy", pola pomiędzy elementami podpierającymi plandekę w takiej ilości aby zapewnić równe ułożenie plandeki pokrycia dachu oraz swobodny odpływ wody na wypadek opadów deszczu; 6) dach wykonany z plandeki PCV w kolorze czarnym lub granatowym z atestem trudno palności, odpornym na temperaturę oraz promieniowanie UV; 7) komplet siatek chroniących scenę przed wiatrem oraz deszczem w kolorze czarnym; odporne na temperaturę oraz promieniowanie UV z możliwością wejścia na scenę z boku (tylna, dwie boczne); 8) belka oświetleniowa o długości 10m, wykonana z aluminium o charakterze quadro 220; 9) wciągarki łańcuchowe do dachu z minimalnym udźwigiem 1 tony posiadające dopuszczenie techniczne zapewniające swobodne opuszczanie i podnoszenie dachu (4 sztuki); 10) wciągarki do belki oświetleniowej z minimalnym udźwigiem 1 tony posiadające dopuszczenie techniczne zapewniające swobodne opuszczanie i podnoszenie belki oświetleniowej (2 sztuki); 11) atestowane podesty sceniczne o wymiarach 2m x 1m i wodoodpornym podłożu antypoślizgowym w systemie łączenia zapewniającym trwałość, szybkość montażu i stabilność konstrukcji (40 sztuk), nogi o płynnej regulacji w zakresie od 1m do 1,5m, umożliwiające bezpieczne umiejscowienie podestu nie tylko w pomieszczeniach zamkniętych, ale również na terenie płaskim, w terenie na nierównym podłożu, gdzie konieczne są różne wysokości dla każdej z nóg w celu wypoziomowania podestu. Wytrzymałość: min. 750 kg/m2 ze współczynnikiem bezpieczeństwa 1,5 bez konieczności montażu dodatkowych stężeń, podesty winny umożliwiać różnorodne modelowanie kształtu sceny, a jej rozmiar nie może mieć negatywnego wpływu na stabilność i bezpieczeństwo; 12) podesty nagłośnieniowe o wymiarach 2m x 1m i wodoodpornym podłożu antypoślizgowym, nogi o płynnej regulacji w zakresie od 0,80 m do 1,4 m, umożliwiające bezpieczne umiejscowienie podestu nie tylko w pomieszczeniach zamkniętych, ale również na terenie płaskim, w terenie na nierównym podłożu, gdzie konieczne są różne wysokości dla każdej z nóg w celu wypoziomowania podestu. Wytrzymałość: min. 750 kg/m2 bez konieczności montażu dodatkowych stężeń (4 sztuki); 13) barierki zabezpieczające z trzech stron sceny z uwzględnieniem wejścia na scenę; 14) schody o regulacji w tym samym zakresie wysokości jak scena, z podestem wodoodpornym o powierzchni antypoślizgowej, barierka ochronna z dwóch stron (2 sztuki); 15) zabezpieczenie frontu sceny z plandeki PCV w kolorze czarnym z atestem trudno palności odpornym na temperaturę i promieniowanie UV; 16) najazdy progowe kablowe długości 100 cm minimum 3 kanałowe (20 sztuk); 17) barierki zabezpieczające szerokości minimum 200 cm a maksimum 250 cm. Łączna długość minimum 80 mb; 18) wózek do podestów (1 szt.) oraz wózek do barierek (1 szt.); 19) komplet narzędzi montażowych do ustawienia sceny; 20) wszystkie elementy zamówienia muszą być fabrycznie nowe. Należy też uwzględnić: 1) dostawę przedmiotu zamówienia do punktu wskazanego przez Zamawiającego na terenie gminy Piekoszów; 2) demonstracja na miejscu, tj. montaż i demontaż w/w sprzętu; 3) instruktaż i szkolenie personelu dotyczące eksploatacji i konserwacji urządzeń; 4) dostarczenie wszelkich materiałów szkoleniowych (np. instrukcje obsługi w języku polskim); 5) minimum 24-miesięczny okres gwarancji (jako kryterium oceny ofert) na dostarczoną scenę z zadaszeniem, obejmującą wszelkie elementy konstrukcyjne oraz realizację napraw gwarancyjnych dostarczonej sceny z zadaszeniem w siedzibie Zamawiającego, w terminie rozpoczęcia nie dłuższym niż 72 h od momentu zgłoszenia; 6) zapewnienie możliwości nabycia części zamiennych do przedmiotu zamówienia przez cały czas eksploatacji sceny, nie krócej jednakże niż 10 lat od upływu okresu gwarancji.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 44210000-5


Dodatkowe kody CPV: 44112000-8, 44212000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 137300
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ALSPAW Sp. z.o.o.
Email wykonawcy: kinga@alspaw.com.pl
Adres pocztowy: ul. Batorego 29
Kod pocztowy: 63-400
Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 168879.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 168879.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 168879.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.