Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-24
Ogłoszenie nr 510201389-N-2019 z dnia 24-09-2019 r.
Nadleśnictwo Gryfino: Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Borzym, dojazd gospodarczy - obręb Rożnowo, gmina Banie - IV postępowanie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582043-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Nadleśnictwo Gryfino, Krajowy numer identyfikacyjny 81053913700000,
ul. ul. 1 Maja
4,
74-100
Gryfino, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
091 4162259, 4163514, e-mail
gryfino@szczecin.lasy.gov.pl, faks
091 4647552.
Adres strony internetowej (url): www.gryfino.szczecin.lasy.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej - PGL LP
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa drogi leśnej w Leśnictwie Borzym, dojazd gospodarczy - obręb Rożnowo, gmina Banie - IV postępowanie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):SA.270.2.12.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi leśnej nr 1 w leśnictwie Borzym jako dojazdu gospodarczego w Nadleśnictwie Gryfino na terenie działek nr 322, 300, 276, 275, 299, 298, 321 w obrębie ewidencyjnym Rożnowo, w gminie Banie, województwo zachodniopomorskie. Długość projektowanej drogi wynosi łącznie 1933,00 m. Zakres Przedmiotu zamówienia obejmuje: wykonanie nawierzchni jezdni i mijanek w technologii z kruszywa łamanego 0-31,5 mm; wykonanie nawierzchni placów składowych z płyt drogowych betonowych 1.5x3.0m; wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego 0-63mm; ułożenie geowłókniny separacyjnej o gramaturze 200 g/m2; warstwa mrozoochronna; wykonanie przejścia dla płazów i gadów z rury PEHD ø 400mm; odmulenie i odtworzenie. rowów odwadniających. Zamawiający dopuszcza zastosowanie jako podbudowy (warstwy nośnej) kruszywa łamanego z kamienia naturalnego lub destruktu betonowego (recyklingu betonowego). Kruszywo betonowe (recykling betonowy) powinno być frakcjonowane i zbadane pod względem ciągłości uziarnienia oraz pod względem dopuszczalnej ilości substancji szkodliwych. Destrukt betonowy (recykling betonowy) musi posiadać świadectwo pochodzenia materiału rozbiórkowego, określające miejsce jego pozyskania (przedkładanie świadectwa na każde żądanie Zamawiającego), potwierdzone badaniami laboratoryjnymi o nieprzekroczeniu przez materiał dopuszczalnych zanieczyszczeń chemicznych, pod kątem stężenia zawartości substancji szkodliwych dla środowiska, m.in. zawartości metali ciężkich jak ołów, cynk, miedź, mangan, nikiel, chrom, wanad, benzyny (węglowodory C6- C12), olejów mineralnych (C13 - C33), węglowodorów aromatycznych BTEX. Projektowane rozwiązania, wymagania i wskazówki odnośnie wykonania robót budowlanych oraz inne wytyczne zawarte są w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ, w skład której wchodzi: 1) Projekt budowlany; 2) Projekt wykonawczy; 3) Przedmiar robót (materiał pomocniczy do kalkulacji ceny oferty); 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót; 5) Rysunki, szkice, schematy, itd.; 6) Decyzja nr GK.6730.17.2013 Wójta Gminy Banie z dnia 25 września 2009 r., o warunkach zabudowy (nr rejestru 35/2013); 7) Decyzja nr 486/2018 Starosty Gryfińskiego z dnia 12 października 2018 r., zatwierdzająca projekt budowlany i udzielająca pozwolenia na budowę (znak AB.6740.1.19.2018.GK). W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na czas trwania budowy kierownictwa budowy oraz wykonanie przez Kierownika Budowy czynności, określonych w art. 22 ustawy Prawo budowlane, niezbędnych podczas realizacji Przedmiotu Umowy. W trakcie realizacji Przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien uwzględnić niezbędny dla Zamawiającego czas na dokonanie ewentualnej wycinki drzew kolidujących i wywiezienie ich z działek objętych Przedmiotem zamówienia. Po geodezyjnym wytyczeniu przez geodetów Wykonawcy w terenie przebiegu drogi zgodnie z projektem, Zamawiający dokona wycinki drzew kolidujących z robotami (oraz wywiezienia drewna) w terminie do 7 dni kalendarzowych od dnia dokonania zgłoszenia potrzeby wycinki drzew przez Wykonawcę. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 36 miesięcy od dnia bezusterkowego protokolarnego odbioru końcowego całego przedmiotu zamówienia. Na podstawie art. 29 ust. 3a Ustawy PZP, Zamawiający wymaga, aby niżej wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia (jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tekst jedn. Dz. U z 2019 r. poz. 1040) były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę albo podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: a) prace ręczne związane z wykonywaniem podstawowych robót budowlanych oraz prac pomocniczych, b) czynności operatora maszyn budowlanych. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia odniesienia do normy, aprobaty, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust 1-3 ustawy PZP, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Zamawiający informuje, że zaoferowany produkt nie może mieć parametrów gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Każdorazowo, gdy wskazana jest w SIWZ lub załącznikach norma, europejska ocena techniczna, aprobata, specyfikacja techniczna lub inny system referencji technicznych, należy przyjąć, że dopuszczalne jest rozwiązanie "równoważne". Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia na podstawie art. 36a ust. 2 PZP, dotyczącego osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie dopuszczał składania ofert częściowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233123-7
Dodatkowe kody CPV: 45233123-7, 45233120-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
W ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ przewidziano możliwość zastosowania procedury, o której mowa w art. 24 aa ust. 1 i 2 PZP. Termin realizacji zamówienia stanowił kryterium oceny ofert.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1080000.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: L-SERVICE Paweł Lewiński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1328400.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: Odrzucenie jednej oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) PZP (wadium wpłynęło po terminie składania ofert). |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z GRYFINA
- Modernizacja c.o. w budynku szkoły ZSP w Gryfinie
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podległych mu placówek
- Budowa drogi leśnej na terenie Leśnictwa Wełtyń o długości 2,68 km
- Dostawa nowego samochodu osobowo-towarowego typu brygadówka ze skrzynią ładunkową i wywrotem w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu.
- Przebudowa i modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Gryfino
więcej: przetargi w Gryfinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej Nr 115171E relacji Paplin - Chrzczonowice
- Przebudowa drogi gminnej Karczewizna-Kamionna - etap II
- Budowa drogi gminnej w miejscowości Nowy Białynin- etap I
- "Przebudowa ulicy Berylowej w Komorowie"
- Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Kowalewiczki
- Remont ul. Polnej i ul. Cieszkowskiego w Swarzędzu na odcinku pomiędzy skrzyżowaniem z drogą krajową nr 92 z ulicą Cmentarną/Kwaśniewskiego
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.