To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-24
Ogłoszenie nr 510201310-N-2019 z dnia 24-09-2019 r.
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o.: Dostawa urządzenia zbierająco-zgniatającego z kontenerem.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
- zadanie realizowane w ramach projektu pn. "Rozbudowa PSZOK w Mieście Oświęcim dla prawobrzeżnej części Miasta Oświęcim obejmującej osiedle Chemików, Monowice, Dwory", - budowa, rozbudowa, przebudowa punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych wraz z punktami napraw w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 - 2020, Oś Priorytetowa 5 ochrona Środowiska, Działanie 5.2 Rozwijanie systemu gospodarki odpadami, Poddziałanie 5.2.2 Gospodarka odpadami - SPR
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 592770-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540188952-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zakład Usług Komunalnych Sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 72112533000000,
ul. ul. Bema
,
32-602
Oświęcim, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
338 423 140, e-mail
saratowicz.pawel@zuk.oswiecim.pl, faks
338 423 140.
Adres strony internetowej (url): www.zuk.oswiecim.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spólka ze 100% udziałem Gminy
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa urządzenia zbierająco-zgniatającego z kontenerem.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):10/PZ/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w rozumieniu art. 2 pkt 2 uPzp) fabrycznie nowego (rok produkcji przedmiotu zamówienia 2019) urządzenia zbierająco-zgniatającego z kontenerem służącego do zbierania i zgniotu odpadów odebranych w PSZOK, w tym odpadów zielonych i zrębek. Opis urządzenia łącznie z parametrami technicznymi: 1) możliwość zawieszenia/podpięcia do kompaktowego nośnika narzędzi za pomocą zaczepu transportowego, 2) minimum 4 koła jezdne (2 przednie wahliwe i 2 tylne), 3) napęd maszyny hydrauliczny lub z wałka WOM, 4) szerokość robocza max 1,8 m 5) pojemność kontenera (zbiornika na nieczystości) max. 2,5 m3 , 6) kontener (zbiornik) z hydraulicznym załadunkiem (wyładunkiem), 7) wysokość wyładunku kontenera (zbiornika) min. 2,0 m, 8) zapotrzebowanie ze strony nośnika narzędzi - max. 1 para gniazd hydraulicznych, 9) masa maszyny w stanie pustym nie więcej niż 1200 kg, 10) długość urządzenia z dyszlem i zaczepem transportowym max. 3,5 m, 11) szerokość urządzenia max. 2,1 m, 12) wysokość urządzenia max. 2,0 m, 13) sterowanie maszyną z pozycji operatora nośnika narzędzi, 14) zestaw świateł drogowych. Zgodnie z dyspozycją art. 30 ust.4 uPzp w miejscu, w którym przedmiot zamówienia opisany jest za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, referencyjnych systemów technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne z opisywanym. Wykazanie równoważności oferowanego rozwiązania zgodnie z zapisami art. 30 ust. 5 uPzp spoczywa na wykonawcy. Użyte w siwz i w załącznikach do siwz nazwy produktów, producentów produktów lub źródła ich pochodzenia mają takie znaczenie, że parametry techniczne tak wskazanych produktów określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w siwz. W przypadku norm zharmonizowanych za rozwiązania równoważne uznawane będą rozwiązania zapewniające spełnienie wymagań zasadniczych na poziomie nie gorszym niż opisano to w stosownych normach zgodnie z wymaganiami dyrektyw. W pozostałych przypadkach, tj. w odniesieniu do europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, referencyjnych systemów technicznych za równoważne będą uznawane rozwiązania/materiały o parametrach technicznych, funkcjonalnych i jakościowych nie gorszych niż wymienione w opisie zamówienia. Wymagania dodatkowe: Urządzenie musi posiadać niezbędne wyposażenie oraz dokumenty dopuszczające do ruchu drogowego w Polsce i umożliwiające eksploatację urządzenia bezpośrednio po odbiorze przez zamawiającego. W szczególności wymagane będą: 1) dokumenty niezbędne dopuszczające do ruchu po drogach publicznych (o ile dotyczy), 2) katalog części zamiennych, 3) instrukcja obsługi w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski, 4) książka serwisowa w jęz. polskim lub wraz z tłumaczeniem na język polski (o ile dotyczy), 5) dokument gwarancyjny, 6) wykaz punktów serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Pozostałe wymagania: 1) Urządzenie musi być fabrycznie nowe, rok produkcji 2019. 2) Wykonawca podaje w ofercie przetargowej typ, markę i producenta oferowanego urządzenia. 3) Urządzenie nie może być prototypem. 4) Dostawa obejmuje stricte dostawę (dostarczenie sprzętu do miejsca odbioru) wraz z uruchomieniem, próbami technicznymi i szkoleniem operatorów z obsługi urządzenia - do 6 osób.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 34300000-0
Dodatkowe kody CPV: 34390000-7, 34144512-0
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
85500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Handlowo - Usługowa Tomasz Bętkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
91413.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2024 roku"
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI NA ROK 2024
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - ul. Bukowa w Włosienicy w km. od 0+857 do 1+285 (dz. nr 776/126; 728/3; 729/3; 730/7; 776/124; 776/122; 730/5; 925/2; 732/22; 732/28; 925/4)
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych, płynów eksploatacyjnych, akcesoriów samochodowych oraz usług mycia i odkurzania pojazdów i innych usług
- Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z osprzętem .
- Świadczenie usług serwisowych, przeglądów i napraw pojazdów służbowych użytkowanych przez Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gdańsku w latach 2024-2025
- Zakup i sukcesywna dostawa akcesoriów, materiałów i środków konserwacyjnych do pojazdów służbowych
- Dostawa części zamiennych do pojazdów, filtrów, ogumienia, żarówek i bezpieczników oraz akumulatorów do pojazdów - sprawa nr 20/2024
- Dostawy dodatkowych części zamiennych do samochodów marki Mercedes oraz Volkswagen
więcej: Zgniatarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.