eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › Budowa wraz z wyposażeniem placu zabaw, siłowni zewnętrznej, placu treningu ulicznego workout-street, remontu i przebudowy ciągów pieszych, rozbudowę ciągów pieszych, montaż ławek, koszy na śmieci, lamp parkowych, tablic informacyjnych, rozbudowę oświetlenia, sieci monitoringu, przebudowę kanalizacji deszczowej w ramach realizacji zadania inw. nr 2017/17 "Rewitalizacja terenu Górnej Równi Krupowej" w Zakopanem.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-24

Ogłoszenie nr 510201294-N-2019 z dnia 24-09-2019 r.

Gmina Miasta Zakopane: Budowa wraz z wyposażeniem placu zabaw, siłowni zewnętrznej, placu treningu ulicznego workout-street, remontu i przebudowy ciągów pieszych, rozbudowę ciągów pieszych, montaż ławek, koszy na śmieci, lamp parkowych, tablic informacyjnych, rozbudowę oświetlenia, sieci monitoringu, przebudowę kanalizacji deszczowej w ramach realizacji zadania inw. nr 2017/17 "Rewitalizacja terenu Górnej Równi Krupowej" w Zakopanem.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 573618-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasta Zakopane, Krajowy numer identyfikacyjny 65494800000000, ul. ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 18 20 20 448, e-mail przetargi@um.zakopane.pl, faks 182 020 448.
Adres strony internetowej (url): www.zakopane.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa wraz z wyposażeniem placu zabaw, siłowni zewnętrznej, placu treningu ulicznego workout-street, remontu i przebudowy ciągów pieszych, rozbudowę ciągów pieszych, montaż ławek, koszy na śmieci, lamp parkowych, tablic informacyjnych, rozbudowę oświetlenia, sieci monitoringu, przebudowę kanalizacji deszczowej w ramach realizacji zadania inw. nr 2017/17 "Rewitalizacja terenu Górnej Równi Krupowej" w Zakopanem.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

BZP.271.45.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na terenie Górnej Równi Krupowej, objętej ochroną konserwatorską wpisanej do rejestru zabytków województwa małopolskiego robót budowlanych, zgodnie z wydanym pozwoleniem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków oraz decyzjami Starosty Tatrzańskiego o pozwoleniu na budowę oraz o zmianie pozwolenia na budowę, obejmujących budowę : placu zabaw, siłowni zewnętrznej, placu treningu ulicznego workout-street, remont i przebudowę ciągów pieszych, rozbudowę ciągów pieszych, montaż ławek, koszy na śmieci, lamp parkowych, tablic informacyjnych, rozbudowę oświetlenia, sieci monitoringu, przebudowę kanalizacji deszczowej, w zakresie umożliwiającym uzyskanie zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego pozwolenia na użytkowanie (lub dokonanie skutecznego zgłoszenia o zakończeniu robót) oraz eksploatację obiektów zgodnie z przeznaczeniem, w ramach realizacji zadania inw. nr 2017/17 "Rewitalizacja terenu Górnej Równi Krupowej" w Zakopanem. 3.1. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wykonanie wszelkich niezbędnych rozbiórek i demontaży wraz wywiezieniem i utylizacją materiałów i urządzeń pochodzących z rozbiórki oraz wszelkich robót ziemnych z wywozem nadmiaru urobku z terenu budowy, 2) wykonanie wszelkich prac przygotowawczych i zabezpieczających, niezbędnych do realizacji zamówienia (w tym ogrodzeń zabezpieczających teren budowy, tablic i oznakowania terenu budowy), 3) budowę placu zabaw, siłowni zewnętrznej i plac treningu street-workout, 4) remont, przebudowę, rozbudowę ciągów pieszych, 5) wykonanie i montaż obiektów małej architektury: ławek, koszy na śmieci, lamp parkowych, tablic informacyjnych, 6) budowę ogrodzeń, 7) przebudowę sieci kanalizacji deszczowej oraz wykonanie systemu odwodnienia, 8) remont i rozbudowę oświetlenia parkowego typu LED, 9) rozbudowę systemu monitoringu, 10) uzupełnienie i odtworzenie ziemi urodzajnej w miejscu po przeprowadzeniu robót ziemnych oraz miejscach zniszczonych na skutek prowadzonych robót, 11) uzupełnienie i odtworzenie traw łąkowych w miejscach uzupełnionej ziemi, 12) Opracowanie dokumentacji powykonawczej, w formie zbroszurowanego operatu kolaudacyjnego, o której mowa w art. 57 Prawa Budowlanego łącznie z inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, opatrzoną klauzulą przyjęcia do Państwowego Zasobu Geodezyjnego oraz adnotacją sporządzającego geodety oceniająca zgodność realizacji z zatwierdzonym Projektem Zagospodarowania, w tym rzędnymi poziomu parteru obiektów kubaturowych oraz kopiami rysunków z zatwierdzonego projektu budowlanego z naniesionymi kolorem czerwonym zmianami, ich kwalifikacją przez projektanta oraz ewentualnym opisem. 13) Uzyskanie dla Zamawiającego wszelkich decyzji i zezwoleń niezbędnych do zawarcia umów o dystrybucję i dostawę mediów oraz montażu urządzeń opomiarowania w tym: a) protokołu wykonania instalacji elektrycznych, b) protokołów zdawczo-odbiorczych do w/w. 14) Sporządzenie kompletnych dokumentacji i uzyskanie dokumentów odbiorowych od stosownych instytucji i organów w zakresie wymogów konserwatorskich (Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Krakowie) warunków przeciwpożarowych budynku (Państwowa Straż Pożarna), sanitarnych bhp (Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny). 15) Przeprowadzenie rozruchu technologicznego i uruchomieniu wszelkich instalacji i utrzymaniu ich w stanie użytkowania, przez co najmniej 2 tygodnie. 16) Uwaga: Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do Zarządzenia nr 258/2016 Burmistrza Miasta Zakopane z dnia 15 grudnia 2016 r. w sprawie wymogów, jakim powinny odpowiadać przejścia dla pieszych, przejścia podziemne, przejścia nadziemne, pochylnie, schody zewnętrzne i wewnętrzne, windy, parkingi i chodniki z uwagi na potrzeby osób niepełnosprawnych. 17) Pozyskanie wszystkich niezbędnych dokumentów, do sporządzenia kompletnego wniosku o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (lub zgłoszenia zakończenia robót) zrealizowanego na podstawie umowy obiektu, 18) Sporządzenie kompletnego wniosku i uzyskanie w imieniu Zamawiającego ostatecznej decyzji pozwolenia na użytkowanie lub dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia robót. 3.2. Zakres robót objętych zamówieniem obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac przygotowawczych, związanych z wymogami BHP, organizacją i realizacją Umowy bez zakłóceń. 3.3. Do zadań Wykonawcy należy ponadto spełnienie wszelkich świadczeń, dokonanie wszelkich nakładów, jak również poczynienie wszelkich przygotowań, które są konieczne bądź potrzebne dla wykonania przedmiotu umowy, zgodnie z zasadami techniki i sztuki budowlanej w stanie nadającym się do urzędowego odbioru, niezależnie od tego, czy świadczenia, nakłady i przygotowania ujęte są w formie pisemnej lub w formie rysunków w Umowie (wraz z załącznikami). Świadczenia budowlane lub związane z wyposażeniem, które nie zostały dokładnie opisane, winny zostać przez Wykonawcę wykonane w sposób odpowiedni dla gospodarczego przeznaczenia przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi warunkami technicznymi i normami. 3.4. Uwaga: Koszty zużycia mediów w okresie realizacji zamówienia ponosić będzie Wykonawca na zasadach zawartych w projekcie umowy. 3.5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w zakresie zaproponowanych materiałów i urządzeń przedstawionych w dokumentacji technicznej pod warunkiem, że będą posiadały parametry techniczne, nie gorsze niż wymagane przez Zamawiającego. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne muszą posiadać stosowne, wymagane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego. 3.6. Wykonawca wykona roboty budowlane odpowiadające zakresem określonym w przedstawionym projekcie. 3.7. Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia, w trakcie realizacji przedmiotu umowy, konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru przepisami wykonania przedmiotu umowy. Roboty zamienne nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wykonania pewnych robót przewidzianych w dokumentacji projektowej, gdy ich wykonanie będzie zbędne do prawidłowego użytkowania, (tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania) przedmiotu umowy. Roboty te nazwane są zaniechanymi, a sposób potrącenia ich wartości z wynagrodzenia Wykonawcy określa Umowa. 3.8.Zamawiający wymaga aby wykonawca udzielił co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45111200-0


Dodatkowe kody CPV: 45111100-9, 45000000-7, 45262350-9, 45233222-1, 45312100-8, 45310000-3, 45317000-2, 45316200-2, 45316100-6, 45316000-5, 45315600-4, 45330000-9, 37410000-5, 37535200-9, 45112720-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1528474.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Apis Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. 3 Maja 85
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1517083.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1517083.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2284956.56
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.