eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Utrzymanie, eksploatacja i konserwacja oświetlenia dróg i terenów w granicach administracyjnych miasta Oświęcim, stanowiących własność Miasta Oświęcim w latach 2020 -2021.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-23

Ogłoszenie nr 510200933-N-2019 z dnia 23-09-2019 r.

Miasto Oświęcim: Utrzymanie, eksploatacja i konserwacja oświetlenia dróg i terenów w granicach administracyjnych miasta Oświęcim, stanowiących własność Miasta Oświęcim w latach 2020 -2021.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 583962-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Oświęcim, Krajowy numer identyfikacyjny 07218178700000, ul. Zaborska 2, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. +48338429311, e-mail zp@um.oswiecim.pl, faks +48338429361.
Adres strony internetowej (url): www.oswiecim.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Utrzymanie, eksploatacja i konserwacja oświetlenia dróg i terenów w granicach administracyjnych miasta Oświęcim, stanowiących własność Miasta Oświęcim w latach 2020 -2021.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.28.2019.III

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Usługa konserwacji i eksploatacji oświetlenia dróg i terenów obejmuje utrzymanie: 1) istniejących punktów świetlnych: na dzień 1 stycznia 2020 r. ilość punktów (opraw) do utrzymania będzie wynosić 2464 szt.(w tym 765 szt. punktów objętych gwarancją lub rękojmią i opraw LED), wraz z 1693 szt. słupów oraz 73375 mb sieci napowietrznej i podziemnej. Oprawy ze źródłami światła typu wyładowczego objęte gwarancją lub rękojmią i oprawy LED nie wymagają zabiegów konserwacyjnych, ale w pojedynczych przypadkach może zajść konieczność wymiany źródeł światła, przywrócenia zasilania po zadziałaniu bezpiecznika oraz zabezpieczenia instalacji i odbudowy elementu w przypadku jego uszkodzenia, dewastacji lub kradzieży. 2) nowo wybudowanych punktów świetlnych Dla nowo wybudowanych punktów świetlnych (opraw) typu wyładowczego objętych gwarancją lub rękojmią i opraw typu LED Zamawiający przewiduje opłatę za utrzymanie w wysokości 50% stawki podstawowej. Przewidywane maksymalne ilości nowo wybudowanych punktów świetlnych (w tym słupów i sieci) wynoszą: w roku 2020 - 180 szt. w roku 2021- 200 szt. Wykaz punktów oświetlenia, słupów i długości sieci stanowi załącznik nr 6 do specyfikacji. Ilość punktów może ulec zmianie np. punkty zlikwidowane lub dobudowane w okresie obowiązywania umowy. Podstawą do zmiany będzie protokół spisany w tej sprawie pomiędzy przedstawicielami Zamawiającego i Wykonawcy. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie zasilania oświetlenia zabytkowych ruin znajdujących się pod płytą Rynku Głównego (podziemia) oraz fontanny na Placu Pokoju, Rynku Głównym i w Parku Zasole. Zabytkowe ruiny oświetlane są przez cały rok, natomiast fontanny funkcjonują sezonowo, od 1 maja do 31 października w każdym roku. Terminy rozpoczęcia i zakończenia sezonu mogą ulegać zmianom.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50232100-1


Dodatkowe kody CPV: 50116100-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 562791.22
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 0
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Mifama Opa Carbo Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Budowlanych 168
Kod pocztowy: 43-100
Miejscowość: Tychy
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 530557.44
Oferta z najniższą ceną/kosztem 530557.44
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 530557.44
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.