eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Prowadzenie bieżącego utrzymania i remontów oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Miasta Ełk

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-14

Ogłoszenie nr 510200815-N-2020 z dnia 14-10-2020 r.

Miasto Ełk: Prowadzenie bieżącego utrzymania i remontów oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Miasta Ełk

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 580999-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Ełk, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. M. J. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 087 73 26 200, e-mail zium@um.elk.pl, faks 087 73 26 230.
Adres strony internetowej (url): www.elk.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie bieżącego utrzymania i remontów oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Miasta Ełk

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

O-ZP.271.21.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie bieżącego utrzymania i remontów oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Miasta Ełk zwanego dalej konserwacją. 2. Konserwacja obejmuje 4680 sztuk opraw oświetleniowych zlokalizowanych na słupach oświetleniowych oraz 85 szaf oświetleniowych, zlokalizowanych na terenie Gminy Miasta Ełk wg Załącznika nr 7 do SIWZ. 3. Przewiduje się podział konserwacji na roboty objęte miesięczną stawką zryczałtowaną oraz roboty nie objęte ryczałtem, obejmujące zadania o sprecyzowanym zakresie i terminie realizacji, objęte rozliczeniem po wykonaniu zadania, zgodnie ze SPECYFIKACJĄ TECHNICZNĄ BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA I REMONTÓW OŚWIETLENIA ULICZNEGO I PARKOWEGO NA TERENIE GMINY MIASTA EŁK - Załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Roboty objęte miesięcznymi opłatami ryczałtowymi: 4.1. Prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej konserwowanych urządzeń, w szczególności: a) dokonywanie oceny stanu technicznego słupów, opraw, linii napowietrznych i kablowych, oraz szaf oświetleniowych z wyposażeniem; b) pomiar skuteczności ochrony przeciwporażeniowej szafek oświetleniowych - przyjęto 85 szt. na rok; c) pomiary rezystancji uziemienia szafek oświetleniowych - przyjęto 85 szt. na rok; d) pomiar skuteczności zerowania szaf oświetleniowych - przyjęto 85 szt. na rok. Powyższe prace należy zakończyć wpisami do książki urządzeń oświetlenia. 4.2. Kontrolne, samochodowe i piesze, oględziny wszystkich punktów świetlnych w porze świecenia - raz na miesiąc. 4.3. Wymiana sodowych i rtęciowych źródeł światła lub stateczników w istniejących oprawach. oświetleniowych - przyjęto wymianę 1100 szt. źródeł światła lub stateczników różnych typów na rok. 4.4. Zabezpieczenie zagrożeń powstałych na skutek m.in. awarii, kataklizmów, wypadków drogowych i działań wandalicznych - 24 godzinna praca dyżurna, w systemie pogotowia awaryjnego, wyposażonego w specjalistyczny sprzęt - przyjęto 350 r-g na rok. 4.5. Wymiana główek bezpiecznikowych lub wkładek topikowych w gniazdach bezpiecznikowych do 63A w słupie lub szafie oświetleniowej - przyjęto 150 szt. na rok. 4.6. Wymiana w szafce oświetleniowej - stycznika lub przekaźnika - przyjęto 15 szt. na rok. 4.7. Montaż zabezpieczenia drzwiczek opaską COT - przyjęto 100 szt. na rok. 4.8. Wymiana obudowy bezpiecznika słupowego typu Bnu, SV, itp. lub wkładek topikowych w gniazdach bezpiecznikowych do 63A na słupie linii napowietrznej - przyjęto 20 szt. na rok. 4.9. Przeprogramowanie (wiosną, latem i jesienią) 85 zegarów sterujących w czasie uzgodnionym z Zamawiającym - przyjęto 255 przestawień na rok. 4.10. Koszty dopuszczeń do pracy w technologii PPN przez Rejon Energetyczny - przyjęto 30 razy na rok. 4.11. Usuwanie wszelkiego rodzaju naklejek (ogłoszeń, reklam, itp.) umieszczonych na obudowach szaf oświetleniowych - przyjęto 85 razy na rok. 4.12. Obsługa zgłoszeń i reklamacji oraz przygotowywanie raportów dziennych i miesięcznych. 4.13. Codzienna kontrola poprawnego zapalenia się oświetlenia ulicznego w całym mieście za pomocą "Systemu sterowania oraz zarządzania oświetleniem ulicznym i parkowym Gminy Miasta Ełk" i potwierdzenie tego faktu za pomocą wysłanego sms na wskazany przez Zamawiającego nr telefonu, w czasie do 40 min. od momentu zapalenia się oświetlenia. 4.14. Obsługa sterowania oświetleniem ulicznym Gminy Miasta Ełk za pomocą "Systemu sterowania oraz zarządzania oświetleniem ulicznym i parkowym Gminy Miasta Ełk" - m.in. zdalna zmiana parametrów załączania i wyłączania oświetleniem ulicznym, monitoring działania szaf oświetleniowych oraz punktów świetlnych. Cena ryczałtu konserwacyjnego zawiera wykonanie robót konserwacyjnych razem z materiałami, m.in. źródła światła, stateczniki, główki bezpieczników, wkładki topikowe, obudowy bezpiecznika słupowego, styczniki, przekaźniki. 5. Roboty konserwacji nie objęte ryczałtem, to roboty mające zapewnić odtworzenie zdewastowanych lub wyeksploatowanych urządzeń, wykonanie zabiegów i prac eksploatacyjnych, uznanych za niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania instalacji oświetleniowej, w szczególności: 5.1. Roboty obejmujące zadania o sprecyzowanym zakresie i terminie realizacji, objęte rozliczeniem po wykonaniu zadania. Roboty te mają zapewnić odtworzenie zdewastowanych lub wyeksploatowanych urządzeń, wykonanie zabiegów eksploatacyjnych terminowych, prac eksploatacyjnych uznanych przez odpowiedzialne służby Zamawiającego za niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania instalacji oświetleniowej. 5.2. Roboty konserwacyjne w instalacjach oświetleniowych zlecone przez zamawiającego zostaną objęte rozliczeniem na podstawie stawek jednostkowych załączonych do oferty (Załącznik nr 5 do SIWZ). 5.3. W wycenach robót jednostkowych uwzględnić należy zabezpieczenie i oznakowanie miejsca pracy oraz odtworzenie terenu po robotach. 5.4. W ramach robót zlecanych poza ryczałtem konserwacyjnym będą realizowane m.in.: a) Lokalizacja uszkodzeń kabli wraz z ich naprawą. b) Budowa lub wymiana kabli elektroenergetycznych. c) Wymiana słupów, wysięgników, fundamentów i opraw. d) Malowanie i czyszczenie słupów. e) Mycie kloszy. f) Prostowanie (pionowanie) słupów oświetleniowych. g) Pomiar rezystancji izolacji przewodów. h) Naprawy i wymiany szafek oświetleniowych. i) Korekta położenia wysięgnika lub oprawy. 6. Wymagania Zamawiającego, w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia 6.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących pracami/budową, wykonujących usługę geodezyjną itp. 6.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 6.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego.słupowego, styczniki, przekaźniki. 5. Roboty konserwacji nie objęte ryczałtem, to roboty mające zapewnić odtworzenie zdewastowanych lub wyeksploatowanych urządzeń, wykonanie zabiegów i prac eksploatacyjnych, uznanych za niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania instalacji oświetleniowej, w szczególności: 5.1. Roboty obejmujące zadania o sprecyzowanym zakresie i terminie realizacji, objęte rozliczeniem po wykonaniu zadania. Roboty te mają zapewnić odtworzenie zdewastowanych lub wyeksploatowanych urządzeń, wykonanie zabiegów eksploatacyjnych terminowych, prac eksploatacyjnych uznanych przez odpowiedzialne służby Zamawiającego za niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania instalacji oświetleniowej. 5.2. Roboty konserwacyjne w instalacjach oświetleniowych zlecone przez zamawiającego zostaną objęte rozliczeniem na podstawie stawek jednostkowych załączonych do oferty (Załącznik nr 5 do SIWZ). 5.3. W wycenach robót jednostkowych uwzględnić należy zabezpieczenie i oznakowanie miejsca pracy oraz odtworzenie terenu po robotach. 5.4. W ramach robót zlecanych poza ryczałtem konserwacyjnym będą realizowane m.in.: a) Lokalizacja uszkodzeń kabli wraz z ich naprawą. b) Budowa lub wymiana kabli elektroenergetycznych. c) Wymiana słupów, wysięgników, fundamentów i opraw. d) Malowanie i czyszczenie słupów. e) Mycie kloszy. f) Prostowanie (pionowanie) słupów oświetleniowych. g) Pomiar rezystancji izolacji przewodów. h) Naprawy i wymiany szafek oświetleniowych. i) Korekta położenia wysięgnika lub oprawy. 6. Wymagania Zamawiającego, w zakresie zatrudnienia pracowników przy realizacji przedmiotu zamówienia 6.1. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób kierujących pracami/budową, wykonujących usługę geodezyjną itp. 6.2. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 6.3. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 6.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z odpowiednimi przepisami o ochronie danych osobowych (RODO) - tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; (Uwaga: Wyliczenie ma charakter przykładowy. Umowa o pracę może zawierać również inne dane, które podlegają anonimizacji.) 6.4. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6.1. czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy (we wzorze umowy) w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 6.1. czynności. 6.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2. GWARANCJA - min. 12 miesięcy od podpisania umowy na roboty nie objęte ryczałtem.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.23.21.00 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 402084.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INSTALATOR Władysław Bałdyga
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Gdańska 38A
Kod pocztowy: 19-300
Miejscowość: Ełk
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 491498.19
Oferta z najniższą ceną/kosztem 461988.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 491498.19
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.