To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-10-14
Ogłoszenie nr 510200753-N-2020 z dnia 14-10-2020 r.
Gmina Miasto Ustka: Budowa Centrum Tenisowego w Ustce - część I etapu I - budowa infrastruktury oraz jednego kortu tenisowego otwartego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 579463-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasto Ustka, Krajowy numer identyfikacyjny 52387300000000,
ul. ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
3,
76-270
Ustka, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 154 300, e-mail
zamowienia.publiczne@um.ustka.pl, faks
598 152 900.
Adres strony internetowej (url): www.ustka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Centrum Tenisowego w Ustce - część I etapu I - budowa infrastruktury oraz jednego kortu tenisowego otwartego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):IKiOŚ-ZP.271.18.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy Centrum Tenisowego w Ustce - część I etapu I - budowa infrastruktury oraz jednego kortu tenisowego otwartego. 2 Inwestycja w zakresie budowy Centrum Tenisowego w Ustce realizowana będzie w dwóch etapach. W etapie I przedmiotowej inwestycji planuje się budowę czterech kortów tenisowych, półkortu ze ścianką treningową i niezbędnej infrastruktury technicznej, w tym piłkochwytów, instalacji wodnej w tym nawadniającej korty o do celów p.poż., instalacji odwadniającej w tym drenarskiej i odwodnienia liniowego, instalacji oświetleniowej kortów i terenu, miejsc parkingowych oraz elementów małej architektury takich ja nawierzchnie utwardzone, ławki, kosze na śmieci, a także wykonanie nasadzeń zieleni wysokiej w ramach nasadzeń zastępczych i trawników. W etapie I nastąpi również usuniecie kolizji Kd 400 oraz kolizji Ks 150. W etapie II, planuje się budowę budynku socjalno-dydaktycznego i niezbędnej infrastruktury technicznej związanej z tj. instalacji wod-kan, c.o. i elektrycznej. 3. Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik Nr 7 do SIWZ, obejmuje dwa etapy budowy Centrum Tenisowego w Ustce przy ulicy Grunwaldzkiej 35, w tym projekt zagospodarowania terenu dla dwóch etapów oraz projekt Architektoniczno-budowlany I etapu. 4. Przedmiotem aktualnego zamówienia jest realizacja robót części I etapu I inwestycji obejmującej: a) budowę infrastruktury podziemnej: instalacji elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji deszczowej wraz z likwidacją kolizji planowanej infrastruktury z istniejącą infrastrukturą; b) budowę jednego kortu tenisowego otwartego w części północno-wschodniej obszaru objętego opracowaniem, wraz z budową instalacji odwadniającej, zraszającej oraz oświetlenia kortu; c) ogrodzenie kortu; d) usunięcie kolizji Kd 400 i Ks 150. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących robót budowlanych wynikających z ustaleń dokumentacji budowlanej oraz zakresu wskazanego w pkt. 4.: a) robót ziemnych - usunięcie warstwy humusowej, b) usunięcia instalacji podziemnych przeznaczonych do likwidacji, c) likwidacji kolizji w infrastrukturze podziemnej: instalacji Kd oraz instalacji Ks, d) budowy infrastruktury podziemnej: instalacji elektrycznej, wodociągowej i kanalizacji deszczowej, e) budowy jednego kortu otwartego w północno-wschodniej części obszaru objętego opracowaniem wraz z wykonaniem odwodnienia i zraszania zgodnie z projektem oraz wykonanie oświetlenia tego kortu, f) wykonania ogrodzenia kortu, g) robót porządkowych, h) sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej, i) uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie (zgodnie z obowiązującymi przepisami - Prawo budowlane). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja budowlana - załączniki nr 7 do SIWZ, w zakresie dotyczącym realizacji części I etapu I, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do SIWZ, oraz pomocniczo przedmiary robót - załącznik nr 9 do SIWZ. 7. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. 8. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót branżowych: a) roboty ziemne, b) usunięcie istniejących instalacji przeznaczonych do likwidacji, usunięcie istniejących kolizji sieci, c) wykonanie infrastruktury podziemnej: wykonanie instalacji elektrycznej, wodociągowej oraz kanalizacji deszczowej, d) likwidacja istniejących kolizji sieci, e) budowa kortu otwartego zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, f) wykonanie ogrodzenia terenu, g) prace porządkowe. Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 10. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45212210-1
Dodatkowe kody CPV: 45212221-1, 45223810-7, 45233200-1, 45342000-6, 45310000-3, 45231100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
09/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
513222.66
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SOLIDBUD P.B.H.U. Dariusz Palimonka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
541916.04
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z USTKI
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
- Rewitalizacja Parku Miejskiego w Strzelcach Krajeńskich" Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/6730/PolskiLad
- Zakup i dostawa oraz montaż instalacji paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła dla Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Żarnowcu
więcej: Roboty budowlane w zakresie jednofunkcyjnych ośrodków sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.