eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustka › Budowa Centrum Tenisowego w Ustce - część I etapu I - budowa infrastruktury oraz jednego kortu tenisowego otwartego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-10-14

Ogłoszenie nr 510200753-N-2020 z dnia 14-10-2020 r.

Gmina Miasto Ustka: Budowa Centrum Tenisowego w Ustce - część I etapu I - budowa infrastruktury oraz jednego kortu tenisowego otwartego.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 579463-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Ustka, Krajowy numer identyfikacyjny 52387300000000, ul. ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3, 76-270 Ustka, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 598 154 300, e-mail zamowienia.publiczne@um.ustka.pl, faks 598 152 900.
Adres strony internetowej (url): www.ustka.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa Centrum Tenisowego w Ustce - część I etapu I - budowa infrastruktury oraz jednego kortu tenisowego otwartego.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IKiOŚ-ZP.271.18.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy Centrum Tenisowego w Ustce - część I etapu I - budowa infrastruktury oraz jednego kortu tenisowego otwartego. 2 Inwestycja w zakresie budowy Centrum Tenisowego w Ustce realizowana będzie w dwóch etapach. W etapie I przedmiotowej inwestycji planuje się budowę czterech kortów tenisowych, półkortu ze ścianką treningową i niezbędnej infrastruktury technicznej, w tym piłkochwytów, instalacji wodnej w tym nawadniającej korty o do celów p.poż., instalacji odwadniającej w tym drenarskiej i odwodnienia liniowego, instalacji oświetleniowej kortów i terenu, miejsc parkingowych oraz elementów małej architektury takich ja nawierzchnie utwardzone, ławki, kosze na śmieci, a także wykonanie nasadzeń zieleni wysokiej w ramach nasadzeń zastępczych i trawników. W etapie I nastąpi również usuniecie kolizji Kd 400 oraz kolizji Ks 150. W etapie II, planuje się budowę budynku socjalno-dydaktycznego i niezbędnej infrastruktury technicznej związanej z tj. instalacji wod-kan, c.o. i elektrycznej. 3. Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa, stanowiąca załącznik Nr 7 do SIWZ, obejmuje dwa etapy budowy Centrum Tenisowego w Ustce przy ulicy Grunwaldzkiej 35, w tym projekt zagospodarowania terenu dla dwóch etapów oraz projekt Architektoniczno-budowlany I etapu. 4. Przedmiotem aktualnego zamówienia jest realizacja robót części I etapu I inwestycji obejmującej: a) budowę infrastruktury podziemnej: instalacji elektrycznej, wodociągowej, kanalizacji deszczowej wraz z likwidacją kolizji planowanej infrastruktury z istniejącą infrastrukturą; b) budowę jednego kortu tenisowego otwartego w części północno-wschodniej obszaru objętego opracowaniem, wraz z budową instalacji odwadniającej, zraszającej oraz oświetlenia kortu; c) ogrodzenie kortu; d) usunięcie kolizji Kd 400 i Ks 150. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania następujących robót budowlanych wynikających z ustaleń dokumentacji budowlanej oraz zakresu wskazanego w pkt. 4.: a) robót ziemnych - usunięcie warstwy humusowej, b) usunięcia instalacji podziemnych przeznaczonych do likwidacji, c) likwidacji kolizji w infrastrukturze podziemnej: instalacji Kd oraz instalacji Ks, d) budowy infrastruktury podziemnej: instalacji elektrycznej, wodociągowej i kanalizacji deszczowej, e) budowy jednego kortu otwartego w północno-wschodniej części obszaru objętego opracowaniem wraz z wykonaniem odwodnienia i zraszania zgodnie z projektem oraz wykonanie oświetlenia tego kortu, f) wykonania ogrodzenia kortu, g) robót porządkowych, h) sporządzenia inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej, i) uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie (zgodnie z obowiązującymi przepisami - Prawo budowlane). 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: dokumentacja budowlana - załączniki nr 7 do SIWZ, w zakresie dotyczącym realizacji części I etapu I, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - załącznik nr 8 do SIWZ, oraz pomocniczo przedmiary robót - załącznik nr 9 do SIWZ. 7. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą Wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. 8. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 9. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy lub kierowników robót branżowych: a) roboty ziemne, b) usunięcie istniejących instalacji przeznaczonych do likwidacji, usunięcie istniejących kolizji sieci, c) wykonanie infrastruktury podziemnej: wykonanie instalacji elektrycznej, wodociągowej oraz kanalizacji deszczowej, d) likwidacja istniejących kolizji sieci, e) budowa kortu otwartego zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, f) wykonanie ogrodzenia terenu, g) prace porządkowe. Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: "Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca - do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem". 10. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ - wzorze umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45212210-1


Dodatkowe kody CPV: 45212221-1, 45223810-7, 45233200-1, 45342000-6, 45310000-3, 45231100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 513222.66
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOLIDBUD P.B.H.U. Dariusz Palimonka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wodnica 64
Kod pocztowy: 76-270
Miejscowość: Ustka
Kraj/woj.: pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 541916.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 541916.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 645750.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.