eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego oraz dostosowywanie Platformy e-Usług Publicznych FINN 8 SQL (PeUP SEKAP) wraz z komponentami do obowiązujących przepisów prawa (z wyłączeniem ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. 2019 poz. 848) oraz budżet zmian dla rozwiązania PeUP SEKAP wraz z komponentami.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-23

Ogłoszenie nr 510200521-N-2019 z dnia 23-09-2019 r.

Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego: Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego oraz dostosowywanie Platformy e-Usług Publicznych FINN 8 SQL (PeUP SEKAP) wraz z komponentami do obowiązujących przepisów prawa (z wyłączeniem ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. 2019 poz. 848) oraz budżet zmian dla rozwiązania PeUP SEKAP wraz z komponentami.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585707-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Śląskie Centrum Społeczeństwa Informacyjnego, Krajowy numer identyfikacyjny 24011409000000, ul. Powstańców 34, 40-038 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 700 78 16, e-mail scsi@e-slask.pl, faks 32 700 78 44.
Adres strony internetowej (url): www.e-slask.pl/bip/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego oraz dostosowywanie Platformy e-Usług Publicznych FINN 8 SQL (PeUP SEKAP) wraz z komponentami do obowiązujących przepisów prawa (z wyłączeniem ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. 2019 poz. 848) oraz budżet zmian dla rozwiązania PeUP SEKAP wraz z komponentami.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SCSI-DA.720.3.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu pogwarancyjnego oraz dostosowywanie Platformy e-Usług Publicznych FINN 8 SQL (PeUP SEKAP) do obowiązujących przepisów prawa przez okres 12 miesięcy (z wyłączeniem ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych Dz.U. 2019 poz. 848) oraz budżet zmian dla rozwiązania PeUP SEKAP (m.in. prace instalacyjne i konfiguracyjne infrastruktury, usługi programistyczne, konsultacje wdrożeniowe) wraz z komponentami. Komponenty PeUP SEKAP: a. Interfejs e-Usług Publicznych (interfejs użytkownika, poprzez który obywatel lub przedsiębiorca komunikuje się z SEKAP w zakresie inicjowania e-usług publicznych), b. Interfejs e-Usług Publicznych (interfejs administratora i redaktora kart usług, poprzez który administrowana jest platforma SEKAP), c. Broker Integracyjny SEKAP (BI) (odpowiedzialny za zarządzanie komunikacją poszczególnych aplikacji SEKAP), d. Platforma Formularzy Elektronicznych (PFE), w tym komponent Moduł Formularzy Elektronicznych, e.System Automatycznej Weryfikacji Podpisu Elektronicznego (SAWPE), f. System Płatności (SP) w tym Lokalny Komponent Systemu Płatności, g. Komputer komunikacyjny (KK) dla: CPD - Centrum Przetwarzania Danych, ŚCSI - Śląskiego Centrum Społeczeństwa Informacyjnego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 72250000-2


Dodatkowe kody CPV: 72262000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 249000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: LTC Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@finn.pl
Adres pocztowy: ul. Narutowicza 2
Kod pocztowy: 98-300
Miejscowość: Wieluń
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 306270.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 306270.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 306270.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.