eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Przebudowa pomieszczeń Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kuźni Raciborskiej dla potrzeb wychowawczo-administracyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-23

Ogłoszenie nr 510200105-N-2019 z dnia 23-09-2019 r.

Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Spółka z o.o.: Przebudowa pomieszczeń Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kuźni Raciborskiej dla potrzeb wychowawczo-administracyjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 568390-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27101888900000, ul. ul. Lecznicza 7, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 152 043, e-mail przetargi@rpi.com.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.rpi.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka z o.o.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa pomieszczeń Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kuźni Raciborskiej dla potrzeb wychowawczo-administracyjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/3/2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń w części A" Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego wraz z dostosowaniem do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ, która swym zakresem obejmuje między innymi: W zakresie ogólnobudowlanym i instalacyjnym prace obejmować będą: 1) demontaż istniejących elementów wykończenia wnętrz wraz ze stolarką drzwiową wewnętrzną, 2) przebudowę pomieszczeń (rozbiórki fragmentów ścian - wyburzenia, wykonanie nowych ścian), 3) wykonanie przekuć nowych otworów drzwiowych oraz poszerzenie istniejących w ścianach wewnętrznych, 4) montaż nadproży wykonanych z belek stalowych oraz systemowych, 5) remont posadzek istniejących i wykonanie nowych posadzek, 6) prace związane z wymianą oraz dostosowaniem instalacji elektrycznych i sanitarnych do nowych potrzeb, 7) prace remontowe na klatce schodowej; w tym między innymi częściowa wymiana balustrad, częściowa wymiana stopnic i podstopnic, malowanie itp., 8) roboty wykończeniowe, 9) montaż instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych na parterze, 10) wykonanie wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie dla pomieszczeń 11) łazienki przy pom. chorych, pom. przepierek. W zakresie prac obejmującym dostosowanie drogi ewakuacyjnej do przepisów p.poż: 1) obrócenie drzwi wejściowych na parterze - zmiana kierunku otwierania drzwi z wewnętrznego na zewnętrzny, 2) poszerzenie otworów drzwiowych do klatki schodowej z montażem nowych nadproży stalowych, 3) wykucie otworu wraz z montażem kraty na klatce schodowej, w formie żaluzji stanowiącej przegrodę wzrokową) umożliwiając swobodny przepływ powietrza w trakcie oddymiania, 4) montaż klapy oddymiającej w stropie, w tym między innymi częściowe wyburzenie istniejącego stropu oraz wykonanie jego uzupełnienia w miejscu obudowy klapy, 5) wykonanie izolacji termicznej oraz uzupełnienie pokrycia dachowego, obróbek w rejonie montażu klapy dymowej itp. 6) wymiana części drzwi na klatce schodowej na EIS 30, 7) zabezpieczenie ścian działowych na klatce schodowej do EI60 (obudowa płytami g-k). W zakresie prac budowlanych poza budynkiem: 1) wykonanie nowych schodów zewnętrznych do części "A", 2) wymiana okładziny gresowej schodów wejściowych do części "B" wraz z wykonaniem nowej balustrady, 3) wykonanie drogi pożarowej oraz nowych utwardzeń terenu. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, robót, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej. Wykonawca winien prowadzić roboty zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także przedmiar robót - jako materiał pomocniczy. UWAGA: Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane w czynnym obiekcie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego. Na czas prowadzenia przez Wykonawcę robót nie zostanie on zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia stref roboczych nie powodujących utrudnień pracy personelu i przebywających wychowanków. Czynności związane z poszczególnymi etapami robót należy uzgadniać z Dyrekcją Ośrodka. Wykonawca zobowiązany będzie również do: - należytego zabezpieczenia całego terenu robót, - wydzielenia miejsc prowadzenia robót przegrodami tymczasowymi zapobiegającymi dostępowi osób postronnych, - zabezpieczenia urządzeń, sprzętu, mebli i innych przedmiotów Zamawiającego, które mogą zostać uszkodzone w skutek prowadzonych robót, - porządkowania bieżącego terenu oraz użytkowanych przez Zamawiającego pomieszczeń, w których będą prowadzone prace lub w których wystąpi jakakolwiek ingerencja Wykonawcy. Jeżeli w okresie realizacji robót wystąpi awaria spowodowana przez Wykonawcę w wyniku prowadzonych przez niego robót, polegająca między innymi na zalaniu pomieszczeń będących w użytkowaniu Zamawiającego, braku prądu w wyniku uszkodzenia instalacji elektrycznych lub innych awarii spowodowanych przez Wykonawcę, to Wykonawca usunie je w trybie natychmiastowym oraz poniesie koszty napraw. W przypadku nie usunięcia awarii przez Wykonawcę w trybie natychmiastowym, Zamawiający będzie miał prawo do zlecenia jej usunięcia innej firmie a kosztami obciąży Wykonawcę poprzez potrącenie ich z bieżących należności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45214700-7


Dodatkowe kody CPV: 45223000-6, 45262500-6, 45421000-4, 45410000-4, 45430000-0, 45442000-7, 45223500-1, 45233200-1, 45331210-1, 45332400-7, 45331100-7, 45331220-4, 45332200-5, 45311100-1, 45316000-5, 45312200-9, 45111100-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 554853.81
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane mgr inż Władysław Górski
Email wykonawcy: pbgorski@o2.pl
Adres pocztowy: ul. Rudzka 103
Kod pocztowy: 47-400
Miejscowość: Racibórz
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 746702.94
Oferta z najniższą ceną/kosztem 746702.94
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 814569.62
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.