To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-09-23
Ogłoszenie nr 510200105-N-2019 z dnia 23-09-2019 r.
Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Spółka z o.o.: Przebudowa pomieszczeń Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kuźni Raciborskiej dla potrzeb wychowawczo-administracyjnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 568390-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Raciborskie Przedsiębiorstwo Inwestycyjne Spółka z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 27101888900000,
ul. ul. Lecznicza
7,
47-400
Racibórz, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324 152 043, e-mail
przetargi@rpi.com.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.rpi.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Spółka z o.o.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa pomieszczeń Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w Kuźni Raciborskiej dla potrzeb wychowawczo-administracyjnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP/3/2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pomieszczeń w części A" Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego wraz z dostosowaniem do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z dokumentacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 8 do SIWZ, która swym zakresem obejmuje między innymi: W zakresie ogólnobudowlanym i instalacyjnym prace obejmować będą: 1) demontaż istniejących elementów wykończenia wnętrz wraz ze stolarką drzwiową wewnętrzną, 2) przebudowę pomieszczeń (rozbiórki fragmentów ścian - wyburzenia, wykonanie nowych ścian), 3) wykonanie przekuć nowych otworów drzwiowych oraz poszerzenie istniejących w ścianach wewnętrznych, 4) montaż nadproży wykonanych z belek stalowych oraz systemowych, 5) remont posadzek istniejących i wykonanie nowych posadzek, 6) prace związane z wymianą oraz dostosowaniem instalacji elektrycznych i sanitarnych do nowych potrzeb, 7) prace remontowe na klatce schodowej; w tym między innymi częściowa wymiana balustrad, częściowa wymiana stopnic i podstopnic, malowanie itp., 8) roboty wykończeniowe, 9) montaż instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych na parterze, 10) wykonanie wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie dla pomieszczeń 11) łazienki przy pom. chorych, pom. przepierek. W zakresie prac obejmującym dostosowanie drogi ewakuacyjnej do przepisów p.poż: 1) obrócenie drzwi wejściowych na parterze - zmiana kierunku otwierania drzwi z wewnętrznego na zewnętrzny, 2) poszerzenie otworów drzwiowych do klatki schodowej z montażem nowych nadproży stalowych, 3) wykucie otworu wraz z montażem kraty na klatce schodowej, w formie żaluzji stanowiącej przegrodę wzrokową) umożliwiając swobodny przepływ powietrza w trakcie oddymiania, 4) montaż klapy oddymiającej w stropie, w tym między innymi częściowe wyburzenie istniejącego stropu oraz wykonanie jego uzupełnienia w miejscu obudowy klapy, 5) wykonanie izolacji termicznej oraz uzupełnienie pokrycia dachowego, obróbek w rejonie montażu klapy dymowej itp. 6) wymiana części drzwi na klatce schodowej na EIS 30, 7) zabezpieczenie ścian działowych na klatce schodowej do EI60 (obudowa płytami g-k). W zakresie prac budowlanych poza budynkiem: 1) wykonanie nowych schodów zewnętrznych do części "A", 2) wymiana okładziny gresowej schodów wejściowych do części "B" wraz z wykonaniem nowej balustrady, 3) wykonanie drogi pożarowej oraz nowych utwardzeń terenu. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest również do wykonania wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, utrzymania zaplecza budowy, organizacji placu budowy, robót, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego oraz innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i dokumentacji powykonawczej. Wykonawca winien prowadzić roboty zgodnie z dokumentacją projektową. Zakres przedmiotu umowy określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zapisy specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także przedmiar robót - jako materiał pomocniczy. UWAGA: Wykonawca będzie wykonywał roboty budowlane w czynnym obiekcie Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego. Na czas prowadzenia przez Wykonawcę robót nie zostanie on zamknięty i będzie funkcjonował w normalnym trybie. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia stref roboczych nie powodujących utrudnień pracy personelu i przebywających wychowanków. Czynności związane z poszczególnymi etapami robót należy uzgadniać z Dyrekcją Ośrodka. Wykonawca zobowiązany będzie również do: - należytego zabezpieczenia całego terenu robót, - wydzielenia miejsc prowadzenia robót przegrodami tymczasowymi zapobiegającymi dostępowi osób postronnych, - zabezpieczenia urządzeń, sprzętu, mebli i innych przedmiotów Zamawiającego, które mogą zostać uszkodzone w skutek prowadzonych robót, - porządkowania bieżącego terenu oraz użytkowanych przez Zamawiającego pomieszczeń, w których będą prowadzone prace lub w których wystąpi jakakolwiek ingerencja Wykonawcy. Jeżeli w okresie realizacji robót wystąpi awaria spowodowana przez Wykonawcę w wyniku prowadzonych przez niego robót, polegająca między innymi na zalaniu pomieszczeń będących w użytkowaniu Zamawiającego, braku prądu w wyniku uszkodzenia instalacji elektrycznych lub innych awarii spowodowanych przez Wykonawcę, to Wykonawca usunie je w trybie natychmiastowym oraz poniesie koszty napraw. W przypadku nie usunięcia awarii przez Wykonawcę w trybie natychmiastowym, Zamawiający będzie miał prawo do zlecenia jej usunięcia innej firmie a kosztami obciąży Wykonawcę poprzez potrącenie ich z bieżących należności.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45214700-7
Dodatkowe kody CPV: 45223000-6, 45262500-6, 45421000-4, 45410000-4, 45430000-0, 45442000-7, 45223500-1, 45233200-1, 45331210-1, 45332400-7, 45331100-7, 45331220-4, 45332200-5, 45311100-1, 45316000-5, 45312200-9, 45111100-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
18/09/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
554853.81
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowlane mgr inż Władysław Górski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
746702.94
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- 10/2024 Wymiana pokrycia dachowego na bloku B w Szpitalu Rejonowym im. dr. J. Rostka w Raciborzu
- Dostawa mleka i produktów mleczarskich z podziałem na części: Część I - Dostawa mleka i produktów mleczarskich, Część II- Dostawa past serowych i tłuszczy na II półrocze 2024 r.
- Dostawa produktów mrożonych z podziałem na części: Część I - Dostawa mrożonych warzyw, owców; Część II- Dostawa ryb mrożonych, wędzonych i przetworów rybnych na II półrocze 2024 rok
- Dostawa świeżych warzyw i owoców na II półrocze 2024 r.
- Zakup jednego pojazdu specjalistycznego terenowego służącego do działań kontrolnych
- Dostawa różnych produktów spożywczych na II półrocze 2024 r.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja auli Zespołu Szkół Ekonomicznych w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie instalacji niskoprądowych dla budynku po Szkole Podstawowej w Kramsku
- PRACE KONSERWATORSKIE, RESTAURATORSKIE I ROBOTY BUDOWLANE W DOMU SZWAJCARSKIM NA WYSPIE EDWARDA, JEZIORO RACZYŃSKIE, ZANIEMYŚL, NR W REJESTRZE 2503/A
- Demontaż 2 wind, zaprojektowanie, montaż i uruchomienie 2-óch, fabrycznie nowych wind, w SZPZLO Warszawa-Ochota CZP, ul. Skarżyńskiego 1, 02-377 W-WA oraz przy ul. Szczęśliwickiej 36, 02-353 W-WA
- Remont budynku Sądu Apelacyjnego w Lublinie
- Przebudowa pomieszczenia w dziale żywienia wraz z modernizacją i wymianą na nowe, skorodowanych poziomów kanalizacji sanitarnej w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.