eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją przedsięwzięć1) Modernizacja śluzy Nowa Wieś, 2) Modernizacja śluzy Sławięcice, realizowanych w ramach projektu"Modernizacja śluz odrzańskich na Kanale Gliwickim, na odcinku w zarządzie RZGW Gliwice - przystosowanie do III klasy drogi wodnej - etap II" współfinansowanego ze środków pomocowych Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-09-20

Ogłoszenie nr 510200031-N-2019 z dnia 20-09-2019 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach : Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją przedsięwzięć: 1) Modernizacja śluzy Nowa Wieś, 2) Modernizacja śluzy Sławięcice, realizowanych w ramach projektu: "Modernizacja śluz odrzańskich na Kanale Gliwickim, na odcinku w zarządzie RZGW Gliwice - przystosowanie do III klasy drogi wodnej - etap II" współfinansowanego ze środków pomocowych Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014-2020

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 552442-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Gliwicach , Krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48 (22) 37 20 260, e-mail gliwice@wody.gov.pl, faks +48 (22) 37 20 295.
Adres strony internetowej (url): www.wody.gov.pl: https://gliwice.wody.gov.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Państwowa osoba prawna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją przedsięwzięć: 1) Modernizacja śluzy Nowa Wieś, 2) Modernizacja śluzy Sławięcice, realizowanych w ramach projektu: "Modernizacja śluz odrzańskich na Kanale Gliwickim, na odcinku w zarządzie RZGW Gliwice - przystosowanie do III klasy drogi wodnej - etap II" współfinansowanego ze środków pomocowych Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

GL.ROZ.281.14.2019.LR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Pełnienie nadzoru autorskiego nad realizacją przedsięwzięć: 1) Modernizacja śluzy Nowa Wieś, 2) Modernizacja śluzy Sławięcice, realizowanych w ramach projektu: "Modernizacja śluz odrzańskich na Kanale Gliwickim, na odcinku w zarządzie RZGW Gliwice - przystosowanie do III klasy drogi wodnej - etap II" współfinansowanego ze środków pomocowych Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko (POIiŚ) 2014-2020. W ramach wykonania umowy Wykonawca będzie sprawował nadzór autorski obejmujący specjalizacje: a) inżynieryjną- hydrotechniczna b) inżynieryjną - drogową c) instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń i elektrycznych i elektroenergetycznych, d) instalacyjną wodociągową w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, e) automatyki Przedmiot umowy obejmuje wykonanie wszelkich czynności nadzoru autorskiego i prac projektowych w zakresie: 1) Pełnienia obowiązków wynikających z przepisów Prawa budowlanego w szczególności czynności określone w art. 20 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane: a) stwierdzenia w toku wykonywania robót budowlanych zgodności realizacji z Projektem, b) uzgadniania możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych, w stosunku do przewidzianych w Projekcie, zgłoszonych przez Kierownika Budowy lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, wraz z wydaniem pisemnego poświadczenia przez Projektanta na dokumentacji powykonawczej, że rozwiązanie zamienne nie powoduje istotnej zmiany zatwierdzonego projektu. 2) Wykonywania czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia, w tym: a) zapoznania się z dokumentacją projektową (w skrócie "Projektu") stanowiąca załącznik do SIWZ. b) dokonywanie wpisów w dzienniku budowy, c) dokonywania stosownych zapisów na rysunkach wchodzących w skład Projektu, d) czuwania by zakres wprowadzonych zmian nie spowodował istotnej zmiany zatwierdzonego projektu budowlanego decyzją pozwolenia na budowę, e) dokonywania wyjaśnień przyjętych rozwiązań technicznych (materiałowych) w Projekcie, które spowodowały wątpliwości w toku realizacji robót, f) sporządzania dodatkowych szkiców lub rysunków uzupełniających lub opisów uzupełniających objaśniających rozwiązania projektowe, jeśli Projekt nie wyjaśnia w dostatecznym stopniu rozwiązań technicznych, g) zatwierdzanie do realizacji dokumentacji zamiennej opracowanej na wniosek Wykonawcy robót budowlanych w terminie do 7 dni od daty jej przekazania do zaopiniowania. h) dokonywanie pisemnej oceny, czy zmiana jest wynikiem błędu w dokumentacji projektowej a w przypadku stwierdzenia błędu niezwłoczne powiadomienie o tym fakcie Inżyniera Projektu i Zamawiającego. i) opracowywaniu rozwiązań zamiennych, których wykonanie może być konieczne w trakcie realizacji robót budowlanych wraz z wyprzedzającym uzyskaniem pisemnie potwierdzonej zgody Projektanta, w przypadku gdy uzyskane przez Zamawiającego od Projektanta prawa autorskie wyszególnione w pkt 2.2.3. i 2.2.4. są nie wystarczające do wprowadzenia rozwiązań zamiennych. Rozwiązania zamienne muszą być przed wprowadzeniem do realizacji pozytywnie zaopiniowane przez Nadzór Inwestorski, nie powinny powodować wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy robót budowlanych oraz musza podlegać zatwierdzeniu przez Zamawiającego. j) dokonywania oceny produktów i wyrobów (do przewidywanego zabudowania) pod kątem zgodności z Projektem, k) sporządzanie oceny uzyskanych wyników poszczególnych badań materiałów i konstrukcji w zakresie zgodności z rozwiązaniami projektowymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, normami i innymi obowiązującymi przepisami, l) niezwłocznego informowania Zamawiającego oraz Wykonawcy o wszelkich dostrzeżonych błędach w toku realizacji robót, w szczególności o powstałych w trakcie budowy rozbieżnościach wykonanych robót z Projektem, m) sporządzania protokołów, notatek lub zapisów z ustaleń oraz innych czynności uzgodnionych odrębnie przez Strony, n) uczestniczenie w miesięcznych naradach koordynacyjnych na budowie i naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, o) opiniowania lub uzgadniania możliwości wprowadzenia zmian materiałowych, konstrukcyjnych, technicznych lub technologicznych, nieodstępujących w sposób istotny od zatwierdzonych projektów lub warunków pozwolenia na budowę, p) informowania Zamawiającego o przypadkach stwierdzenia istotnych wad projektu lub rażących błędów projektowych lub wykonawczych, które będą generować po stronie Zamawiającego dodatkowe wydatki finansowe z tytułu wystąpienia dodatkowych/zmiennych robót budowlanych, q) opracowanie materiałów do decyzji, których potrzeba uzyskania zaistnieje w trakcie robót, na żądanie Zamawiającego. r) współpraca z Inżynierem Projektu pełniącym Nadzór Inwestorski i Zamawiającym. 3) Opracowania projektów zamiennych, dodatkowych wszystkich branż, w zależności od występujących okoliczności na budowie, w tym: a) opracowanie projektów zamiennych, dodatkowych wraz z niezbędnymi obliczeniami statyczno-wytrzymałościowymi, wynikłych w trakcie realizacji robót nie objętych Projektem, w zakresie: projektu budowlano-wykonawczego, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - w zależności od specyfiki prac projektowych, b) prace związane z wystąpieniem do instytucji opiniujących w celu uzyskania wszelkich niezbędnych zgód, opinii, warunków technicznych, wywiadów branżowych i decyzji administracyjnych w ramach projektów zamiennych, dodatkowych w razie zaistnienia takiej konieczności, c) wystąpienie z wnioskiem do właściwego organu i uzyskanie nowego lub zamiennego pozwolenia na budowę (lub odpowiedniego dokumentu pozwalającego realizować roboty zgodnie z Prawem budowlanym), w przypadku wprowadzenia istotnych zmian w stosunku do Projektu, d) przygotowanie wszelkich ekspertyz niezbędnych do prawidłowej realizacji robót, w tym w szczególności ekspertyzy w zakresie zastosowania przyjętych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałowych, co do ich zgodności z aktualnymi przepisami, normami i ich bieżącymi interpretacjami. 4) Dodatkowo jeżeli zamawiający wymaga: a) uczestniczenie w odbiorach robót, b) udział w czynnościach mających na celu doprowadzenie do uzyskania projektowanych zdolności użytkowych poszczególnych obiektów budowlanych, c) sprawdzeniu i parafowaniu instrukcji rozruchu i użytkowania opracowanych przez Wykonawcę robót budowlanych, d) sprawdzenie dokumentacji powykonawczej i przedstawienie protokołu z uwagami. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w części III SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71248000-8


Dodatkowe kody CPV: 71320000-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/09/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 487500.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pracownia Projektowa Piotr Trybuś
Email wykonawcy: pracownia.piotrtrybus@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Litewska 10/71
Kod pocztowy: 51-354
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 695196.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 550153.17
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1031052.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.